دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

چند دقیقه از امروز

سرکارم. شیفت صبح اومدم چون ظهر باید بدو بدو برم دانشگاه.آزمایشگاه دارم... از همکارم خجالت میکشم طفلکی گناه داره. من میخوام ارشد بخونم اونوقت یکی دیگه هم باید همپای من توی ماجرا باشه...

از صبح باید با یکی از استادها کلاس فیکس کنم جواب نمیده که نمیده... حالا خوبه دیشب بهش گفتم صبح اول وقت زنگ میزنم جواب بگیرم گفت بزن خانممم! گفتم خواب نباشین گفت نهه این حرفها چیه خانممم! دقیقا با همین کشیدگی... حالا لعنتی جواب نمیده کلاسم روی هواست...

استاد راندو هم دیگه شورش رو دراورده از بس لوسه. یه روز سرما خورده، یه روز دیروزش کوه بوده خسته است. یه روز بچه های لوس تر از خودش دنبالشن. یه روز اونها سرما خوردن. یه روز با شوهرش باید برن جایی نمیتونه بمونه. یه روز نامزدی برادرشه فرداش عقدشه.یعنی بساط داریم باهاش.انقدر که من اینو جلوی میزم دیدم دانشجوها رو ندیدم!! حالا باز امروز التماس دعا داره که زودتر بره بچه کوچکه اش مریضه. دانشجوهاش صداشون درنیاد صلوات.

چرا این استاده جواب نمیده...

نظرات 2 + ارسال نظر
طاها یکشنبه 19 مهر 1394 ساعت 11:14 http://dastanakeman.mihanblog.com

سلام
خب ماجرای کارهای به هم تنیده ی آدم ها تمومی نداره، ماشاالله به زندگی این روزها و مشغله هاش

مزاحم تلفنی یکشنبه 19 مهر 1394 ساعت 12:29

میگم کاش دلی جون شما کارشناس آموزش ما باشی ما یه کارشناس آموزش داریم که فقط کارش پرخاشگری هست. هر چی هم بهش بگی میگه بچه ها برید من اعصابم خورده!!!! برای همین ترم مدیرگروه ظرفیت برامون باز کرده رفتیم بهش میگیم این درس رو برامون ثبت کن میگه برید خودتون انجام بدید. آخه آی کیو تا ما بریم خونه یا شرکت که به نت دسترسی داشته باشیم که این ظرفیت دوباره پر میشه. آآآآآآآآی خدا یکی به داد دلی و من برسه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد