دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

همسایه!

من نمیدونم این ماجرای تیشه زدن و بکوب بکوب طبقه بالایی کی تموم میشه. یعنی اگه کوبیده بودن از نو ساخته بودن الان صد باره تموم شده بود... همش میترسم سقف روی سرمون خراب بشه بسکه اینها دارن میکوبن... شاید هم دارن قصر پادشاهی طرح ریزی میکنن! آخه بنایی یه ماه، دو ماه، سه ماه، نه شش ماه... خدا بهمون صبر بده. چون ماجراشون حالا حالا ها ادامه داره. بعد من از این شاکیم که صاحبخونه نیومده یه کلمه بگه ببخشید توی این مدت دارین اذیت میشین. سقف دستشویی و حمومتون ریخت شرمنده! اصلااااااااا به روی خودش نیاورده. حتی ما یه بار هم ندیدیمش... نمیدونم پس حق و حقوق همسایگی چی میشه...

نظرات 3 + ارسال نظر
رها پنج‌شنبه 7 آبان 1394 ساعت 01:02 http://razhaye-man.blogfa.com/

مگه تو آپارتمان از این کارا داریم؟!
من ک امروز میخواستم میز و کمد رو تکون بدم خیلی عذاب وجدان داشتم! البته واقعا مجبور بودم و یه ربع طول کشید همش!

مزاحم تلفنی شنبه 9 آبان 1394 ساعت 07:43

اونم تو فصل امتحانات. واقعا که درک نمیکنن که دلی جون
زیاد ناراحت نباش حداقل همسایه شما داره بنایی میکنه همسایه های من در اثر راه رفتن و کارهای روزانه یه همچین سر و صداهایی دارن !!!!

میرزاده خاتون یکشنبه 10 آبان 1394 ساعت 22:04 http://hedikhatoon.blog.ir

حتمن خودتون باهاش تماس بگیرین و بهش بگین بیاد خسارتهایی که زده رو ببینه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد