دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

امتحان با طعم کیک شکلاتی

چهارشنبه داشتیم با همکارم به سری عکس خوشمزه نگاه میکردیم. گفتم وااای چرا یکی از این  کیکها درست نمیکنه بیاره. اون یکی همکارم گفت کیک پزمون تویی( واقعا البته از صراحتشون تشکر میکنم  :))  ). گفتم بابا جان من کلی درس و امتحان دارم. اون قبلی ها برای اوقات فراغتم بود. خلاصه گذشت تا دیروز. شما فکر کن من نشستم یه جزوه به چه عظمت جلوم که هفته دیگه امتحان دارم، بعد به افق خیره شدم که ای خدا یکی بیاد اینو جای من بخونه بره امتحان بده. توی همین افکار بودم که گفتم پاشم برم توی آشپزخونه یه گشتی بزنم.یعنی مدیونی فکر کنی رفتم در یخچال رو باز کردم و بی هدف نگاهی بهش انداختمو بستمشا!!

یکی انگار بهم گفت تو که تا اینجا اومدی یه چیزی هم درست کن. خواننده ای که شما باشی و آشپزی که من باشم به خودم اومدم دیدم دارم شکلات و کره رو به روش بن ماری آب میکنم!! هیچی دیگه شوخی شوخی جدی شد و وسط درس و مشق یه کیک فوری فوتی درست کردم و فردا هم با خودم میبرمش که بعد از دانشگاه که میرم سرکار بدم همکارها هم اندکی بچشن بی نصیب نمونن.

نظرات 9 + ارسال نظر
طـ ـودی جمعه 15 آبان 1394 ساعت 22:14

منم یکشنبه امتحان دارم از دیروز دارم واسه سرمایی که نداریم شالگردن میبافم :)))
میخوام بگم کاملا طبیعی هست اصن نگران نباش

مزاحم تلفنی شنبه 16 آبان 1394 ساعت 09:09

اون وقت چرا ما تا حالا از این کیک های شکلاتی نخوردیم؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!! یعنی یا با زبون خوش برای اولین قرار که به همین زودی ها خواهد بود کیک میاری یا میرم تو گروه و آبرو ریزی راه میندازم که نگووووووو. البت حق انتخاب با شماست!!!

نیمه جدی شنبه 16 آبان 1394 ساعت 13:06

به به. نوش جونتون اسم قشنگ جان. امتحان که تموم شدنی نیست حس خوب کیک شکلاتیو بچسب که زود تموم میشه لامصب. وفا نداره:))

معصومه شنبه 16 آبان 1394 ساعت 15:29 http://ghatre700.blogfa.com

آفرین به ذوقت هوسمان کرد ×___×

علیرضا دوشنبه 18 آبان 1394 ساعت 04:14

به روش بن ماری

طاها دوشنبه 18 آبان 1394 ساعت 14:21 http://dastanakeman.mihanblog.com

سلام

وصف العیش نصف العیش، حالا من هم فکر می کنم کمی از کیک شکلاتی رو خوردم

آذرنوش چهارشنبه 20 آبان 1394 ساعت 00:03 http://deep-sea.blogsky.com/

اگه امتحان نداشتی عمرا اگه درست میکردی

آذرنوش چهارشنبه 20 آبان 1394 ساعت 00:04 http://deep-sea.blogsky.com/

اگه امتحان نداشتی عمرا اگه درست میکردی

خورشید شنبه 23 آبان 1394 ساعت 01:09

من کیک می خوام



آب کردن دل بچه ی کنکوری کار خوبی ست؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد