دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

روزها درگذرند

قرار بود منه گیج، منه حواس پرت 17 آذر رو یادم نره... اما رفت... مثل خیلی کارهای دیگه که فراموش میکنم و هر روز از خودم بیشتر دلگیر میشم برای این فراموشکاری ها... قرار بود عکس دو نفره مون رو بذارم اینستا... بذارم وبلاگ... برات بفرستم تلگرام و بهت بگم سمیه پارسال این موقع کنار چکمه های رضا خان عکس گرفتیم، برای مجسمه آشپز دربار قیافه گرفتیم و به آرش کمانگیر تکیه کردیم... پارسال این موقع تو در بحبحه کارهای پایان نامه ارشدت بودی و من بزرگترین دغدغه ام شیفت های دو هفته درمیون پنجشنبه هام بود! اما حالا درست یکسال بعد تو در تدارک دفاعی درحالی که تا یکی دو ماه دیگه از ایران میری و من... و من به قدری سرم شلوغ شده که در مقابل حرف اقای مدیر که دیروز گفت پنجشنبه ها دوباره باید بیاین شیفت فقط گفتم باشه... قرار بود یادم باشه که یادت بیارم "ایام خوش آن بود که با دوست به سر شد/ باقی همه بی حاصلی و بی خبری بود"...


نظرات 5 + ارسال نظر
طـ ـودی پنج‌شنبه 19 آذر 1394 ساعت 01:36

دقیقد ایام خوش آن بود که با دوست به سر شد

اردی بهشتی پنج‌شنبه 19 آذر 1394 ساعت 05:01 http://tanhaeeeii.blogsky.com

الهی
تولدش مبارک

مرسی اردی . ولی میدو نی تولدتش نیست.من و دوستم عادت داریم یه روزهای خاص رو بهم باداوری کنیم.هشت ساله که این مدلی با هم دوستیم...

پریسا پنج‌شنبه 19 آذر 1394 ساعت 08:17

سلام
راستش عادت کردم هر روز صبح قبل از جدا شدن از تخت یه سر به وبلاگهای مورد علاقم بزنم و امروز خیلی خوب شد چون من هم قرار بود 19 آذر به عزیزترین دوستم تولدش رو تبریک بگم و خب یادم رفته بود. 17 آذر هم رفتم محل کارم و تولد بهترین همکارم رو تبریک گفتم، همون که از نبودنم ناراحت بود... مرسی بخاطر این پست

به به چه کار خوبی کردی...

پریسا پنج‌شنبه 19 آذر 1394 ساعت 08:19

من یه پست تو اینستاگرامم دارم دقیقا با همین عنوان: "روزها در گذرند..."

مهندس دیوانه پنج‌شنبه 19 آذر 1394 ساعت 14:35 http://jenin.blogsky.com

چه حیف شد واقن. ان شاء الله سال دیگه!

سال دیگه خدا میدونه هرکدوممون در چه حالی باشیم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد