دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

گوشی رو جواب بده

این تلفن هایی که در قسمت تماس با ما توی  سایت ها مینویسن، یه امر اجباریه؟ آخه هیچوقت من نتونستم باهاشون حرف بزنم. یا طرف خیلی بد اخلاقه یا اصلا کسی پاسخگو نیست. مثلا چند وقت پیش از یه سایت پوشاک که برای مشهد بود میخواستیم بوت بچه گونه سفارش بدیم. پول رو آنلاین پرداخت کردیم و بعد صفحه ای که ظاهر شد نوشته بود "موجودی این کالا 0"... قسمت چت آنلاینش که کار نمیکرد، این شد که زنگ زدیم بهشون. آقایی که پاسخگو به قدری بد اخلاق بود که حد نداره تازه بعدشم گفت همه چیز توسط سایت انجام میشه اگه راه به جایی نداشتین اون موقع زنگ بزنین!!

یا یه بار زنگ زدم سازمان نظام مهندسی که چندتا سوال برای تمدید شماره نظام بپرسم. اگه شما جواب دادی اونها هم جواب دادن. از اونجایی که خیلی سمجم، تلفن از دستم نمیافتاد، این شد که بعد از سالها (!) تلاش یکی جواب من رو داد و فرمودن که سوالتون رو با ایمیل بپرسین...

خب الان سوال من اینه، آیا گذاشتن شماره تلفن در سایت اجباریه؟ تلفنی که جواب داده نمیشه به چه درد ما میخوره؟ آیا ما انقدر پیشرفته شدیم که کلهم اجمعین کارهامون رو آنلاین انجام بدیم و نیازی به گفتگوی تلفنی نیست؟ من زیاد سوال میپرسم؟!  پست رو ادامه ندم برم پی کار؟!

نظرات 6 + ارسال نظر
مزاحم تلفنی دوشنبه 23 آذر 1394 ساعت 14:10

خب نتیجه گیری اخلاقی اینه که اصلا به خرید و فروش های آنلاین و همچنین پیگیری های اینترنتی اعتماد نکنید تشریف ببرید و حضوری کارهاتون رو انجام بدید. چون درست به همون اندازه تلفن زدن وقت می بره.
من زیاد تحلیل می کنم آیا؟ بروم پی کارم آیا؟

نه نه شما بمانید.از تحلیل هایتان استفاده مینماییم

طـ ـودی دوشنبه 23 آذر 1394 ساعت 22:37

یه جور کلاس کاریه درواقع!!!

ولی دوست من یه سری همین چند وقت پیش کارشو با همین مدل تماس انجام داده بود؛ یعنی جاهایی که تلفنشون کار کنه هم هست، یک درصد امید باقیه هنوز!!!

چه امیدوار کننده.خوشحالم که یه نمونه واقعی دارم میبینم که به نتیجه رسیده.

الهام (سکوت) سه‌شنبه 24 آذر 1394 ساعت 13:31 http://www.hesemaktoob.blog.ir

میدونی این مشکل رو من با کجا داشتم؟ با ثبت اسناد کشور
یه کار بسیار مهم که نمیتونستم صبر کنم که ایمیل بدم و منتظر جوابش بشم.
فکر کن هزارتا شماره که یکی شون رو هم جواب نمیدادن.
فکر کنم اون موقع منم حال الان تو رو داشتم

وای خیلی بده این حالت... فکر میکنی صاحبخونه پشت در ایستاده اما در رو باز نمیکنه...

صدیقه پنج‌شنبه 26 آذر 1394 ساعت 01:05

سلام
دل تنگ بودم, برای همه ی بلاگستان, برای اینجا, برای طودی برای هفتگ برای .... همه جا,
باورم نمیشه منی ک اگه یه شب همه وبلاگا رو زیر و رو نمیکردم خوابم نمیبرد, چی شده ک هفته ای یه بار هم نمیتونم سربزنم!
عذر تقصیر, امشب دیدم هفتگی شدی, تبریک
دل تنگ بودم...

سلام
خیلی جات خالی بود صدیقه جانم
خوب شد که برگشتی

رها- مشق سکوت جمعه 27 آذر 1394 ساعت 21:51 http://mashghesokoot.bloh.ir

خداروشکر من بارها پیش اومده تونستم با این تلفنا اونم بعد کلی منتظر بودن تماس بگیرم و کارم رو راه بندازم. اما خب یه قسمتیش برمیگرده به سماجت من و اینکه اونقدر شماره رو میگرفتم و یا پشت خط متنظر میموندم که با مسئول قسمتایی که کار داشتم بتونم صحبت کنم

دیوونه یکشنبه 10 مهر 1401 ساعت 22:59

بالاخره تونستم باور کنم دلارام اصلا گوشیو دستش نمیگیره وگرنه یه بار هم تلفنی احوال منو میپرسید نه با ایمیل و... حالا تلفنی نشد با دل :اگر چه دوری از چشمان فایر
ولی با دل تو دایم درحضوری .
امیدوارم در درس و درس وزندگیت ودرست موفق باشی مسلما درس حضوری بهتر است خرید حضوری هم بهتر است تو که خدارا شکر فعلا از این بساط راحتی اونجا اگر هم حواله دادن کارها وووو باشد باشد که حتما هست خییییلی کنتراست .امیدوارم هر وقت که برگشتی اینجا نیز از این مشکلات خیلی کم بشود گرچه فعلا خییییلی بیشتر شده اما چون آدمی وجامعه انسانی وکلا هستی رو به کمال میرود این نادرستی ها موقتی ، فرعی و عرضی است اصل ماجرا کمال و کامل شدن تدریجی آدمی. و جامعه هست و حتما این مشکلات کمترشده و به تدریج کمرنگ خواهند شد .
.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد