دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

باز هم باختم

اینبار هم نشد... خیلی تلاش کردم... تنها چیزی که این وسط راضیم میکنه همینه که تونستم بیشتر خودداری کنم و دیرتر بپرم وسط بحث... اما فقط یکم... اگه فقط یکم دیگه مقاومت میکردم و دهنم رو باز نمیکردم میشد که اینبار برنده باشم... اما نشد... نشد خودم رو بزنم به کر بودن... به لال بودن... به نفهم بودن... و حالا غمگینم... غمگینم که چرا... چرا نتونستم بیشتر جلوی خودم رو بگیرم... لعنت بر دهانی که بی موقع باز شود... لعنت...

نظرات 7 + ارسال نظر
سحر چهارشنبه 7 بهمن 1394 ساعت 23:09 http://sahar24.20r.ir/

خیلی ممنون از وب سایت خوبتون وبتون خیلی عالیه موضوعاتشو متنوع ترکنین بهتره
05056

آفو شنبه 10 بهمن 1394 ساعت 12:59 http://MATRIXX.BLOGFA.COM

چی بگم ..
گاهی واقعن نمیشه تحمل کرد و هیچی نگفت . نمیشه نگاه کنی ببینی هر چی میخواند رو حواله ی آدم کنند و تو حرف نزنی ... گاهی نمیشه خوب ...

آره درست میگی اما آفو جان دیگه برای من از گاهی گذشته...

[ بدون نام ] دوشنبه 12 بهمن 1394 ساعت 02:13

اما به نظر من عین موفقیته این.. رحمت به سکوت های احمقانه ای که شکسته میشوند.

سکوت احمقانه... آره دقیقا اون موقع هم همین حس رو داشتم دقیقا...

تیراژه دوشنبه 12 بهمن 1394 ساعت 02:14

کامنت بالا رو من نوشتم :)

اردی بهشتی دوشنبه 12 بهمن 1394 ساعت 23:33 http://tanhaeeeii.blogfa.com

این شکست ها کم کم آدم رو میسازن

اره با همین تجربه هاست که ادم ساخته میشه

الهام (سکوت) سه‌شنبه 13 بهمن 1394 ساعت 11:22

منکه ترجیح میدم شکست بخورم تا اینکه چیزی نگم و اون حرف تا مدتها بمونه روی دلم

اخه بعضی اوقات حرفهایی که زده میشه موجب پشیمونی میشه

مزاحم تلفنی یکشنبه 18 بهمن 1394 ساعت 11:08

به نظرم اگه نگفتن حرف باعث خود خوری بشه بهتره که بگی (آیکون پیر در خشت خام بیند و این حرفا )

با تشکر از پیرِ جوانِ خودمون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد