دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

عشق را بلند فریاد بزن

روی صحبتم با اون عزیزانیه که عاشقن. عشق زیبایی توی زندگیشون هست. آهای شمایی که دل در گرو دلدار داری... بیا و برامون بگو که چقدر حالت خوبه. بیا و فریاد بزن عشقت رو. بلند بلند به همه اعلام کن که چقدر خوشبختی که چه خوش میگذره در کنارش...

فکر نکن زشته... فکر نکن بی حیاییه... زشت اینه که ما یاد نگرفتیم بگیم خوشبختیم. زشت اونه که بهمون گفتن شرم کن! عشق؟ نچ نچ نچ... زشت اینه که همه چیز اینجا ممنوعه... ابراز علاقه ممنوعه... عشق ممنوعه... دوست داشتن ممنوعه... بیان کردنش ممنوعه... اتفاقا میخوام بگم اینجا جاشه، الان وقتشه... بگو که پر از حس خوبی... بگو که چقدر دوستش داری... بگو که عاشقی... بگو...

عشق در لحظه های زندگیتون جاری...

نظرات 11 + ارسال نظر
مریم یکشنبه 25 بهمن 1394 ساعت 10:16

خب اول از خودت شروع کنیم دلی جان...بگو...

مریم جون اگه عشقی توی زندگیم بود حتما اول از همه شروع میکردم به گفتن که بقیه هم راه براشون هموار تر بشه

صدیقه یکشنبه 25 بهمن 1394 ساعت 11:41

سلام دل ارامم
عشق.... خیلی خوبه, خب مسلمن مث همه ی مراحل و قسمتای زندگی سختی های خاص خودشو داره ولی حتی سختی هاش هم شیرینه, همین ک میدونم کسی رو دارم ک شادیم ینی شادیش, غمم میشه غمش, همین ک هر موقع ک نیازش دارم کنارمه, زندگی یه جور خوبی دوست داشتنی میشه خب,
من همیشه دوست داشتنمو فریاد زدم, دقیقا باهات موافقم, باید با همه وجود دوست داشتن رو فریاد زد و من از این نظر مدیون دلم نیستم: )
ایشالله زود زود زود یه عشق ناب و واقعی داشته باشی ,
ممنون از پست قشنگت

سلام عزیزم
خوشحالم که خوشبخت و راضی هستی.الهی شکر

این یکی یکشنبه 25 بهمن 1394 ساعت 12:33

دوووووووووست دارم دوست دارم عشق منی (فک کنم گروه سون اینجوری میخونن)
الان دلی خانوم جون اینجوری خوبه؟ مقبوله؟

بله بله قبوله

تیراژه یکشنبه 25 بهمن 1394 ساعت 15:11

دیشب روی پله برقی داشتم فکر میکردم که کاش لااقل ب.و.س.ی.د.ن در این شهر حرام نبود. گرچه تا جایی که توانستم همیشه تن ندادم به شرع و عرف های بی هنجار

آره... ای کاش...

سارا دوشنبه 26 بهمن 1394 ساعت 01:53

من گریه های بی صدا رو دوست دارم
پس اینکه عشقای بی صدا رو هم دوس داشته باشم عجیب نیس
عاشقا چشماشون برق میزنه و این یعنی عشق،دیگه جیغ جیغ نمیخواد...

نظر شما محترم

اردی بهشتی دوشنبه 26 بهمن 1394 ساعت 14:55 http://tanhaeeeii.blogfa.com

با مویی؟:))))))

بله با شما هم هستم

بشرا سه‌شنبه 27 بهمن 1394 ساعت 11:09 http://biparvaa.blogsky.com

من از همینجا فریاد و هوار میکشم که عاشق همسرم هستم و تنها و تنها عشق بوده که توی پستی و بلندیهای رابطمون کنار هم نگهمون داشت و دلهامون رو به هم نزدیک کرد.
اولین عشقم بود و تنهامردی بود که بهش دل دادم و دل بستم . یک عشق دیگه هم دارم اون هم گل پسرمون که دیگه خودِ خودِ عشقه:)
هر روزت پر از عشق دل آرام جان ِ مهربان

به به هزاران درود بر خودت و خانواده عزیزت
عشقت همیشگی

دختری از یک شهر دور... جمعه 7 اسفند 1394 ساعت 11:07

این پست چقدر دوست داشتنیه! :)
عشق! دوست داشتن! حس اینکه کسی همونجوری که تو دوسش داری دوست داشته باشه فوق العاده اس! :)
اینکه هر چی که بشه بدونی پیشت هست حس فوق العاده ایه!

ای جانم
اینکه من اسم تو رو هم بعد از اینهمه مدت اینجا ببینم خیلی دوستداشتنیه عزیزم

عاطی دوشنبه 10 اسفند 1394 ساعت 19:42

من ک راضی ءم:D
در حدی ک کل دوستا و فامیلا(درصد کمی از فامیلا:دی)و کل دانشگاه!
میدونن ک من یه عشق 6 ساله دارم!و خیلی خوبیم توو دلامون با هم و بازم توو دلامون با هم خوشبختیم. و همیشه بعد از سلام خوبی؟رضا خوبه!رو از من می پرسن.جزءیی از منه!

هرچند ک الان نیست و نیستم و آینده ای نداریم باهم:/

بهرحال اگه یکی توو زندگیه آدم هست باید تا می شه فشارش داد:دی
ک ذخیره داشته باشی واسه وقتایی ک دیگه نیست!

نادیا جمعه 14 اسفند 1394 ساعت 12:49 http://world94.mihanblog.com/

دروغ می گفتیم اینکه "بی تو نمی شود زندگی کرد."
دروغ می گفتیم به هم و باورمان شده بود.
حالا که ماه ها گذشته می گوییم دروغ بوده...
که بدون تو می شود زندگی کرد.بدون تو می شود رفت کافه
و به روشن خاموش کردن پنکه هم خندید.
می شود کل شهر را متر کرد برای جای خلوت.
می شود آدامس خرسی خورد و تووی خیابان به سایه ی آدم ها که هزار بار از خودشان بهتر است خندید.
بی تو میشود صدای آهنگ را زیاد کرد و از زدبازی خواست که غم انگیز تر "دروبازکن" را بخواند یا سایکو تر بگوید "هرویین منی".
می شود بدون تو خیلی جا ها رفت،خیلی حرف ها زد،خیلی کارها کرد و حتا خیلی خندید!!
ببین حتا می شود خندید وقتی نیستی !! بدون تو فقط...
فقط نمی شود خوابید.وقتی نبودن ات می شود یک پتوی هزار کیلویی و رویم می افتد و راه نفسم را می بندد.

وقتی نبودنت سقف می شود و زل می زند به من تا پنج صبح....

مهدی شنبه 14 فروردین 1395 ساعت 22:33 http://barantaraneh.blogfa.com/

عاشقم . . .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد