دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

انتخابات آری یا نه؟

وقتی توی یک کشوری زندگی میکنیم که همه چیزمون سیاسیه نمیشه گفت "من آدم سیاسی ای نیستم". سیاست توی فوتبالمون، توی رسانه هامون، تا پشت در اتاق هامون اومده... پس من سیاسی نیستم و من رو چه به سیاست و این حرفها همه باد هواست...حالا در تب و تاب انتخابات و با کمتر از یک هفته زمان به این رای گیری سوال مهم اینه که نقش من و شما چیه؟ ایا اساسا ما نقشی داریم یا نه؟

خب من معتقدم نقش های خیلی پررنگتری هستند که این جریان رو پیش میبرن و صرفا پیش برندگان انتخابات مردم نیستن. اما دوست دارم نظر آدمهای دور و برم رو بدونم. یعنی دوست دارم ببینم بقیه چطور به این موضوع فکر میکنن. دلم میخواد یا قانع بشم و یا قانع کنم که توی انتخابات باید شرکت کرد یا نه...

اولین نظر هم با خودم...

نظرات 9 + ارسال نظر
دل آرام جمعه 30 بهمن 1394 ساعت 19:22 http://delaramam.blogsky.com

حقیقتش من از انتخاب کردن دل زیاد خوشی ندارم. یعنی یه ناامیدِ حرفه ای هستم... و فکر میکنم هرچی بریسیم پنبه میشه... امیدهای واهی ای که حالا ازش فقط یه سایه وحشتناکِ عریض و طویل مونده...

سحر خانمممممممم جمعه 30 بهمن 1394 ساعت 20:05 http://maloosak.69.mu

امیدوارم همیشه شاد باشین و سلامت
ممنون
658

پریسا جمعه 30 بهمن 1394 ساعت 21:55 http://parisabz.blogsky.com

امسال انگیزه های خیلی قوی دارم واسه شرکت در انتخابات و به شدت امیدوارم که پشیمون نشم.

اردی بهشتی شنبه 1 اسفند 1394 ساعت 07:43 http://tanhaeeeii.blogfa.com

من باهات موافقم
و فکر میکنم همیشه یه تدابیری در نظر گرفته میشه برای کشوندن درصدی از جمعیت مخالف به اون مسیری که خودشون مایل هستن
مثلا ایجاد بحث بین ا.صو.لگرها و ا.صلا.ح طلبا
و وانمود کردن به اینکه خودشون دستی در این قضیه نداشتن
به این ترتیب مخالفین ی که ا.صلا.ح طلب هستن احساس خطر میکنن و برای انتخاب نشدن فردی بدتر پای ص.ن.د.و.ق میرن
توجیه هم اینه من بین بد و بدتر، بد رو انتخاب کردم
ولی موضوع اینه که ما در هر صورت وسیله ای هستیم برای رسیدن یک عده به اهدافشون و البته م.ش.ر.و.ع.ی.ت بخشیدن ولو با نمایشگری

[ بدون نام ] یکشنبه 2 اسفند 1394 ساعت 00:53

سلام
یه دوستی میگفت که قطعا مردم نقش دارن وگرنه خروار خروار رد صلاحیت نمیکردن
خودم ولی معنقدم جریان حاکم میخواست روی جریان حاشیه نشین رو کم کنه و دوبار حالشون رو بگیره ، یه بار قبل از انتخابات و یه بار حین انتخابات.... از همون اول به جریان حاشیه نشین گفت شما صلاحیت رای جمع کردن ندارید...
در کل 95درصد تایید صلاحیت شده ها همسو با خودشونن...
پرانتز باز: وقتی میگم از خودشونن دلم میگیره، انگاری باهاشون غریبه ام یا اینکه من واسشون یه غریبه کوچکی هستم ...پرانتز همچنان باز است برای حرفهایی که نمیشود نوشت...

نرگس میممممم یکشنبه 2 اسفند 1394 ساعت 00:54

نظر بالا مال منه
نرگس میمممم
خواننده خاموش دل ارام
بنویس بانو تند تند بنویس

صدیقه یکشنبه 2 اسفند 1394 ساعت 14:20

خیلی تصمیم سختیه, نظر من به انتخابات همون کاریکاتوریه ک گذاشتم رو وبلاگم! در هر صورت سرنوشت ما دریده شدنه, ولی ترجیح میدم یه شیر بدره تا گرگ همه مردممو تیکه پاره کنه,
من رای میدم. با تماااام نارضایتی ها و علم به نالایقی اکثر کاندیدها سعی میکنم کسی رو انتخاب کنم ک کمتر خیانت کنه به جوونی و اعتماد و انتخاب من!
من رای میدم چون مثل دوره های قبل نمیتونم به سرنوشت ایران بی تفاوت باشم -همونطور ک قلبلن نبودم-
.......
اگر تهران بودم به لیست اصلاح طلبا رای میدادم, الان هم همینکارو میکنم, تو شهر خودم,

ندا جمعه 7 اسفند 1394 ساعت 14:23

من به لیست اصلاح طلب ها رای دادم. به هر حال بهتر از نشستن و تماشا کردنه. شاید اینا اصلاح طلب صد در صد نباشن اما حداقل بنیادگرای دو اتشه هم نیستن... من شخصا نمیتونم بشینم ببینم تندروها با راحتی تمام وارد مجلس بشن...

سمیرا جمعه 7 اسفند 1394 ساعت 17:43

من از یک دوست ،امروز این پیام را دریافت کردم:
اگر رای ندهیم،اینده در خوشبینانه ترین حالت، تداوم امرزو است!
اگر رای بدهیم ، آینده در بدبینانه ترین حالت، تداوم امروز است!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد