دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

همینجوری که داشتم با فایل ها و اسامی بچه ها سر و کله میزدم یه کاسه بزرگ آلوچه رو خوردم... تا آخرش... به خودم اومدم دیدم قاشق داره میخوره به ته کاسه... نفهمیدم اصلا چجوری اونهمه آلوچه رو تنهایی خوردم... یه ذره با قاشقم از ته ظرف برداشتم و خوردم... خیلی ترش بود... خیلی...

نظرات 5 + ارسال نظر
طـ ـودی جمعه 7 خرداد 1395 ساعت 14:58

ببین اون موقع به چی فکر میکردی، سروکله زدنه گاهی زیاد مهم نیس

غرق فکر بودم طودی...

پریسا جمعه 7 خرداد 1395 ساعت 19:17 http://parisabz.blogsky.com

دهنم آب افتاد ولی من اگر اینکارو بکنم حتما غش میکنم

قاعدتا منم باید همین اتفاق برام میوفتاد پریسا جون. جان سالم به در بردم

داش آکل شنبه 8 خرداد 1395 ساعت 00:43 http://yekpanjereh.blogsky.com

آدم وقتی حواسش نیس، کارایی میکنه که بعدا با حواس جمع عمرا اگه بتونه! بنابراین ضمیر کله شقی رو دست کم نگیرین و از قبل، زمینه رو براش نامساعد کنین.

بله درسته

داش آکل شنبه 8 خرداد 1395 ساعت 01:09 http://yekpanjereh.blogsky.com

سلام خانم دل آرام. یه سوال دارم. میخواستم مزاحم شما بشم برای جوابی. این که آیا شما تهرانی هستین یا مهاجرت کردین تهران؟ و اینکه چقدر دلتون میخواد تهران زندگی کنین؟ و در نهایت چقدر به مشکل آلودگی هوا در تهران فکر کردین؟ اصن باعث شده در تهران زندگی کردنتون اثر بذاره؟
ممنون میشم اگه یه پاسخ هر چند کوتاه هم که شده ، بدین.
در ایمیلم یا وبلاگ. با تشکر.

سلام به شما
من تهرانی هستم و واقعا با تمام وجودم عاشق شهرم هستم. حقیقتش آلودگی هوا هیچوقت اذیتم نکرده اما خب ترافیکش بعضی اوقات دیوانه کننده است ولی از اونجایی که به شدت به جایی که تعلق دارم علاقمندم خیلی این موضوع ترافیک برام مهم نیستش.

مزاحم تلفنی یکشنبه 9 خرداد 1395 ساعت 08:35

من سر فرصت درخصوص این پست با شما صحبت می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد