دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

توی یکی از گروه های تلگرام که با اشنایان هستم، امشب یه سوالی مطرح شد که هرکس باید درباره اش یه شعر یا متن میگفت. یکی از افراد شعر " سعدیا مرد نکونام..." رو نوشته بود ولی اشتباهی به جای سعدی نوشته بود "حافظا"... منم تا دیدم گفتم "مریم سعدیا". اون چیزی نگفت، بقیه هم عکس العملی نشون ندادن اما من به شدت عذاب وجدان گرفتم... همش با خودم میگم آخه به تو چه... حالا چرا نرفتی توی خصوصی بهش بگی... کسی از تو مگه چیزی پرسید که اشتباهش رو تصحیح میکنی... 

واقعا بی منظور اینکار رو کردم اما عذاب وجدان دست از سرم برنمیداره...

نظرات 10 + ارسال نظر
طـ ـودی چهارشنبه 26 خرداد 1395 ساعت 22:12

یه پی ام خصوصی یا توی همون گروه بهش بده و معذرت خواهی کن
من معمولا اینکارو میکنم اگه عذاب وجدان بگیرم

بشرا پنج‌شنبه 27 خرداد 1395 ساعت 00:48 http://biparvaa.blogsky.com

وااای میفهمم حست رو . برای من هم بارها پیش اومده که یک چیزی گفتم و بعدش تازه نشستم فکر کردم و آه کشیدم که چرا گفتم آخه!

پریسا پنج‌شنبه 27 خرداد 1395 ساعت 01:01 http://parisabz.blogsky.com

گمون نکنم انقدرها مهم باشه! بهش فکر نکن عزیزم.

خورشید پنج‌شنبه 27 خرداد 1395 ساعت 05:56

من تازگیا خیلی به خودم گیر میدم..
حرف میزنیم، کلی می خندیم، خوش می گذره، تموم میشه..
بعد می شینم فکر می کنم ای وای.. کاش فلان چیزو نمی گفتم.. نکنه فلانی ناراحت شد.. نکنه یه وقت اونجا که اینجوری گفتم اون منظورمو نفهمید.. کاش به جاش اینو می گفتم..
کلی خودمو می خورم.. بعد که می گذره می بینم الکی حرص خوردم..
خیلی وقتا اصلا اهمیتی نداره..
خیلی وقتا بعد کلی حرص خوردن متوجه میشم که بابا.. این موضوع اصلا هیچ اهمیتی نداره واسه طرف.. اصلا بهش فکر نکرده..
یه اتفاقی بوده که تو اون موقعیت افتاده.. یه حرفیه که زده شده.. تموم شده رفته
من یاد نگرفتم که خودمو هلاک نکنم..
تو خیلی خودتو اذیت نکن

داش آکل پنج‌شنبه 27 خرداد 1395 ساعت 14:20 http://yekpanjereh.blogsky.com

البته در مورد اینکه تو خصوصی بهش میگفتین بهتر بود یا تو گروه، سلیقه هم دخیله، ولی من هم ترجیحم اینه اول تو خصوصی گفته بشه. ولی گفتنش تو عمومی هم انقدر ها بد نبوده و نیست ، بالاخره انسان جایز الخطاست و شما خطای ایشون رو تذکر دادی و در ذهن بقیه هم اصلاح شده.

اما خانم دل آرام ، آدما خیلی با هم فرق میکنن، من فکر میکنم اگه تو خصوصی هم بهش میگفتین، شاید اونجام جواب نمیداد و یا در گروه اصلاح نمیکرد. و اینکه در گروه سخن شما رو جواب نداده، از روی ناراحت شدن نبوده، بلکه فقط خونده و رد شده.
بعضیا این چیزا واسشون مهم نیست، که مثلا حتما سخن طرف رو جوابی بدن. شمام کار چندان غیر معمولی نکردی، ولی حالا انقد حساسی، سعی کن جانب احتیاط رو بگیری و زین پس ابتدا در خصوصی بیان کنی.

اردی بهشتی جمعه 28 خرداد 1395 ساعت 10:24 http://tanhaeeeii.blogfa.com

مهم نیست ... بهش فکر نکن.گرچه درک میکنم عذاب وجدانت رو
فک میکنم اون به شوخی نوشته حافظا و بعد این مدت هم خیلی به گروه سر نزده یا دقیق نشده که چیزی نگفته ... وگرنه مهم نیس

اذین شنبه 29 خرداد 1395 ساعت 09:19

هههههههه
بابا خوب کردید گفتید
این شعر که تابلوئه
اشتباه فاحشی بوده

فروردین چهارشنبه 2 تیر 1395 ساعت 23:15 http://farvar.blog.ir/

همین وجدان‌درد خودش خیلی ارزش داره. خیلیا راحت دیگرانو تو هر شرایطو تصحیح می‌کننو و هیچم وجدان درد براشون پیش نمیاد

مژگان امینی شنبه 5 تیر 1395 ساعت 17:49 http://mozhganamini. persianblog.ir

اگه کسی این کار را با خودت کرده بود نمی بخشیدیش؟
برای رسیدن به آرامش بهترین راه بخشش است و مهمترین بخشش بخشش خود است .
روزی هزار نفر را می بخشیم به خودمان که می رسیم بدجنس می شیم

abolfazl سه‌شنبه 19 مرداد 1395 ساعت 05:17 http://darsohbaterendan.blogfa.com

شاید به خاطر این بیت حافظ هست

من اگر نیکم وگر بد تو برو خود را باش ...
این حس رو همه ندارن
خوبه که داری ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد