دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

به خاطر خودمون، به خاطر طبیعت

سایتی که رها مشق سکوت (لینک وبلاگش این گوشه سمت راست هست) معرفی کرده یه اتفاق خیلی خوبه. خیلیها میدونستن و شاید بعضی ها هم تازه خبردار شدن. کار اصلا پیچیده ای نیست. شما هر محصولی استفاده میکنی که دارای در پلاستیکی هست، خودش رو روانه زباله های خشک میکنی و در مربوطه رو نگهداری میکنی. درها که تعدادش زیاد شد، میری یکی از مراکز تحویلش میدی. نگهداریشون جای کمی میگیره. من براشون یه پاکت کاغذی بزرگ که پک کیف بوده انتخاب کردم که خودش هم قابل بازیافت باشه. با یه تیر چندتا نشون میزنین. هم به ادمهایی که ویلچر نیاز دارن کمک میکنین، هم به محیط زیست... که هر دو اینها هم مهمه...

 من تازه دارم میفهمم چقدر محصول وجود داره که در پلاستیکی دارن... خمیر دندان، مام، اسپری، ماست، آب معدنی، نوشابه، کرم و... دوستام به جای اینکه خودشون اینا رو جمع کنن هی میان میگن بیا دل آرام برات در پلاستیکی آوردیم   

خلاصه احتمالا شما هم دچار همچین چالش هایی میشین ولی صبور باشین 


این شب ها بیشتر به یاد هم باشیم. کمی مهربانتر... 


نظرات 6 + ارسال نظر
biiitaaa سه‌شنبه 8 تیر 1395 ساعت 19:16 http://maloosak.69.mu

خیر، برکت، خرسندی، سلامت، خوشبختی و سعادت دنیا و آخرت، توشه شب قدرتان باد.
از ته دل خوشحال میشم به منم سر بزنید.
985618

پریسا سه‌شنبه 8 تیر 1395 ساعت 22:21 http://parisabz.blogsky.com

از اونجا که نمیدونم تو شیراز هم تحویل گیرنده هست یا نه، از این به بعد جمع میکنم زیاد که شد ازت میپرسم چکارشون کنم.

نرگس20 چهارشنبه 9 تیر 1395 ساعت 22:22

سلام دل آرام جان
عه..من یک ساله فقط در آب معدنی و در نوشابه جمع می کنم
اصلا حواسم به بقیه در ها نبود!!!
چقدددر در از دست دادم!!
مرررسی که گفتی

(یاد فامیل دور افتادم اینقدر گفتم در!!

خورشید پنج‌شنبه 10 تیر 1395 ساعت 15:10

دور و بر بلوار کشاورز و دانشگاه تهران.. (و مامان می گفت طرفای میدون فردوسی هم دیده) دانشجوهای هنر باهاشون اثرای هنری خوشگل درست کردن..
چه خوبه که شهرداری حمایت می کنه از این ایده ها

فروردین پنج‌شنبه 17 تیر 1395 ساعت 12:16 http://farvar.blog.ir/

سلام مرسی بابت لینک. نمی‌دونستم شهر مام هست

اوا پنج‌شنبه 17 تیر 1395 ساعت 15:17

بنویس دیگه ، پس داری چیکار می کنی:-؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد