دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

پنجشنبه مثل اوایل هر ماه رفتیم شهروند که خرید ماهیانه رو انجام بدیم. روش خوبیه... دیگه لازم نیست هر روز تا سوپر مارکت بری برای خرید یه بسته عدس و خمیر دندون...

انتظار شلوغی رو داشتیم. بالاخره پنجشنبه ها یه روز تقریبا تعطیل محسوب میشه. اما چیزی که حیرت انگیز بود، استقبال عجیب مردم از اجناس فروشگاه بود. طوری که مسئول یخچال ماهی ها با بی سیمش اطلاع داد که سریع ماهی های جدید برسونن!! یعنی جوری که مردم به قفسه ها چسبیده بودن و سبدهاشون رو پر میکردن من یه لحظه شک کردم که نکنه اسفند شده و حواسم نیست...


* فقط تاریخ و ساعت آپ شدن مطلب رو داشته باشید! البته که کاملا سهوی بود اما وقتی بعد از انتشار چشمم بهش خورد حس جالبی داشت.

نظرات 4 + ارسال نظر
رهگذر ... سه‌شنبه 9 شهریور 1395 ساعت 14:49

درود،
تقریباً همه ی ما بنوعی در زمان گم شده ایم ...
جالب بود ... :)

سلام
ممنونم از شما :)

مسافر پنج‌شنبه 11 شهریور 1395 ساعت 00:04

سلام و ارادت همیشگی...

مسافر از خرید در شهروند خ ترکمنستان حس متفاوتی در این چند ماهه داره
و با پست بانوی متانت خوشحال شدم که درک و حسم غلط باشه

ساعت های گوناگون رفتم و خلوتی عجیبی دیدم
که ذهنم تفاوت حس می کرد با مثلا دوسال جلوتر
و این نگرانی با مسافر
که قدرت خرید مردم پایین امده که خبری نیست
با این که بعضی اجناس تا چهل درصد تخفیف خورده
ولی استقبالی نیست
حس می کردم با همه ی تلاش دولت دکتر روحانی در کنترل قیمتها
و ثبات بازارهای حساس
ولی چنان آن هشت سال بد عمل شده که این تلاشها خودشو نشان نمیده


ولی این پست دل ارام ارامم کرد
که این حس احتمالا اشتباهه


و مثل همیشه در سرزمین دلنوشته های دل ارام ارامش گیریم

سلام بر شما
اینکه قدرت خرید مردم پایین اومده که بحثی توش نیست... احتمالا تعجب من هم برای همین موضوع بوده. چون واقعا در چند سال اخیر به غیر از شب های عید و تعطیلات چند روزه، کم دیده بودم انقدر شلوغی و همهمه در فروشگاه ها رو...
سپاس

نینا جمعه 12 شهریور 1395 ساعت 18:05

من دوستی دارم تو فروشگاه کوروش کار میکنه
میگه بخش حراج کلی میزاریم
حجم خرید اون نوع قلم کالا تو منطقه حراج بسیار بالا میره
بعد حراج تموم.میشه اون نوع جنس فروشش زیر نصف میرسه تخفیفاتمیاره به نظر من بد نیست و یکم توازن بازار میاره
که تو.کل دنیا مرسومهولی ببببخشیداکم ما ملت حول و ولع داری هستیم

درسته تخفیف ها در میزان بالا رفتن خرید بی تاثیر نیست.

سایلنت یکشنبه 14 شهریور 1395 ساعت 20:23 http://no-aros.blogfa.com/

سلام دل ارام عزیزم
امیدوارم خوب باشی
فعلا فقط همین
خوشحالم که هنوز هستی

به به سلام عزیزم
خوش برگشتی به این طرفها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد