دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

به شدت استعداد عجیبی در عذاب وجدان بعد از عصبانی شدن دارم. یعنی  وقتی که فکر میکنم باید از حقم دفاع کنم و عصبانی میشم، بعدش که اروم میشم مدام یه چیزی مثل مته روی اعصابمه که میشد عصبانی نشی، میشد داد نزنی، میشد که بهش اهمیت ندی... و باز یک صدایی فریاد میزنه که خب چقدر باید اروم بود... چقدر باید همه رفتارها و حرفها رو با خنده رد کرد... و من میمونم با یه سوال بی جواب اما همیشگی که واقعا چه وقتهایی باید عصبانی شد که عذاب وجدان نگرفت...

نظرات 10 + ارسال نظر
نینا یکشنبه 21 شهریور 1395 ساعت 19:06

من اعتراضمو خیلی مودبانه میکنم راستش جایی هم پیش بیاد نیشدار
ولی خیلی خیلی بستگی به طرف مقابلم دار تا چه حد پیش رفته باشه

طـ ـودی یکشنبه 21 شهریور 1395 ساعت 22:12

واای دقیقا دل آرام
این یکی از بزرگ ترررررییییین مشکل های من هم هست
اینکه هرطوری حساب میکنم میبینم حق با من بوده برای ناراحت شدن و عصابی شدن ولی نه رفتار بقیه یکذره تایید توش هست نه عذاب وجدان خودم بهم امون میده!

رهگذر ... دوشنبه 22 شهریور 1395 ساعت 16:22

درود،
تنها شاخص شناخت میزان و جایگاه انسانیتِ هر انسان، وجدان اوست ...، همینکه گاهی حتی دردمند می شود، نشان از بقا و استمرار کارآئی آن دارد و این، حس بسیار مسرّت بخشی است و زین رو بایستی فاخرانه به خود ببالید ... :)

مزاحم تلفنی سه‌شنبه 23 شهریور 1395 ساعت 08:56

خب کنترل کردن تو مواقع عصبانیت خیلی سخته ولی اجتناب ناپذیر هست. اما خداییش دلی قیافه عصبانیت رو مجسم کردم کلی ترسیدما :)))))

نیمه جدی سه‌شنبه 23 شهریور 1395 ساعت 14:30

منم عذاب وجدان می گیرم بعدش. مخصوصن اگه طرفای مقابلم پدر و مادرم باشند.

آمنه سه‌شنبه 23 شهریور 1395 ساعت 15:53

شاید چون میذاری اعتراضها روی هم جمع بشن و دقیقه آخر که دیگه تحملت تموم شده و خشم همه وجودت رو گرفته حرفت رو میزنی. حرفی که تو این شرایط خشم شدید زده بشه زیاد در کنترل خود آدم نیست و خیلی محتمله که بعدش عذاب وجدان بگیری. خیلی بهتره که حرفت رو قبل از اون مرحله آخر انفجار خشم بزنی. وقتی که هنوز روی خودت و رفتارت کنترل داری. منم این مشکل رو داشتم و دارم راستش. این چرخه های خودسانسوری-خشم-عذاب وجدان رو میگم. اگه مشکل تو هم همینه خودسانسوری رو درستش کن بقیه ش درست میش

صدیقه شنبه 27 شهریور 1395 ساعت 15:30

سلام
من همیشه عذاب وجدان نمیگیرم, فقط وقتایی ک در مقابل پدر و مادر تند رفتم !
گاهی اوقات ولی به خودم میگم کم بود, باید بیشتر داد میزدی, باید این همه عصبانیتو رو سرش خالی میکردی تا شاید یه ذره اروم میشدی,
البته من بیشتر وقتایی ک عصبانیم ساکتم!

سعیده علیزاده یکشنبه 28 شهریور 1395 ساعت 12:18 http://no-aros.blogfa.com/

خوبه تو فقط عذاب وجدان میگیری
من سریع میرم عذرخواهی میکنم گند میزنم توی سیاست خودم
این خیلی بده که اصلا نمیتونم خودمو کنترل کنم تا یه تصمیم درست بگیرم

فروردین سه‌شنبه 30 شهریور 1395 ساعت 08:28 http://farvar.blog.ir/

شخصا کم‌کم دارم به این معتقد میشم که گاهی عصبانی شدن دست خود آدمه. بهتر بگم وقتی آدم عصبی میشه، میتونه گاهی از ادامه اش پرهیز کنه.چند بار تو چنین موقعیت هایی سعی کردم لبخند بزنم و خیلی کمک کرد. مرین می‌خواد. یه جور مهارته. بیشتر باید سعی کنم تا ملکه ذهنم بشه

داش آکل شنبه 3 مهر 1395 ساعت 15:23 http://yekpanjereh.blogsky.com

آدم باید عصبانیت هم بلد باشه. نگران نباش اگه کم عصبانی میشی بدون که همونایی که عصبانی میشی لازم و واجب بوده. این روزا زیاد باید عصبانی شد .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد