دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

مثلا حواسم نیست

تجربه نشون داده هروقت امیدوار شدم و به نتیجه خوش بین بودم، همه چیز بهم ریخته. پس بهتره خودم رو بی تفاوت و در حال سوت زدن نشون بدم. که یعنی" چی؟ کی؟ من؟ نه بابا!!"

نظرات 7 + ارسال نظر
مزاحم تلفنی شنبه 8 آبان 1395 ساعت 09:07

آدم دلش نمیخواد باور کنه ولی خب مثل اینکه واقعیت همینه

اره...

پریسا شنبه 8 آبان 1395 ساعت 20:52 http://parisabz.blogsky.com

قطعا بی خیالی نسبت به هر چیزی نتیجه ی بهتری میده، منم بارها تجربه کردم

دقیقا پریسا

اردی بهشتی شنبه 8 آبان 1395 ساعت 21:23 http://tanhaeeeii.blogfa.com

وای دقیقا من هم

هانا (افتابگردون) دوشنبه 10 آبان 1395 ساعت 15:22

رهگذر ... سه‌شنبه 11 آبان 1395 ساعت 13:41

درود،
گاهی اوقات خوش بینی های بیش از اندازه، باعث می شود تا چشم بر مسیر ببندیم و ابزار و اراده ی رسیدن به هدف را بی کفایت نمائیم ...
به تعبیری دیگر، دچار "سندروم امید واهی" می گردیم ...!!!

بعد همین امید واهی وقتی کارها خوب پیش نره و نتبجه دلخواه اتفاق نیوفته بدجور اعصاب و روانمون رو میریزه بهم.

نیمه جدی سه‌شنبه 11 آبان 1395 ساعت 23:51

من که خود گلام تو کارتون گالیورم:) در نتیجه خیلی تجربه ای در زمینه ی خوش بینی و خراب شدن کار بعدش ندارم:) از نظر من اوضاع دو حالت داره یا خرابه یا بازم خرابه:)) من میییدوووونم

منم مثل تو شدم :)))) برای همین خیلی دلم رو خوش نمیکنم چون میدونم که نمیشه... من میدونستممممم :)))

سعیده علیزاده سه‌شنبه 25 آبان 1395 ساعت 13:34 http://no-aros.blogfa.com/

شنیدم از یه استاد که وقتی آرزو میکنی و یا کاری شروع میکنی باید رهاش کنی تا راه خودشو بره. هی فکر کردن به نتیجه ش مثل اینه که شما یکی رو فرستادی کارتو برسه هی نگهش میداری میپرسی چی شد.
باید رهاش کنی و حتی بهش فکر نکی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد