دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

میدونی... امشب که یهو تگرگ گرفت. یکدفعه اون حجم بارون روی زمین فرود اومد. اون همه آدم داشتن میدویدن. هر بار که رعد و برق خیابون رو روشن میکرد، با خودم گفتم حتما دنبال شخص خاصی میگردی. حتما روی زمین یه چیز خاصی گم کردی که اینجوری نور میندازی و داری همه چیز رو زیر و رو میکنی. کاش پیداش کرده باشی اونی رو که به خاطرش کلی آدم رو موش آب کشیده کردی...

نظرات 8 + ارسال نظر
سارا سه‌شنبه 18 آبان 1395 ساعت 00:54

سلام دل آرام جون،
یک دلتنگی خاصی دارم امشب. نوشتت خیلی دل گرمم کرد. خیلی دوستش داشتم.
کاش اون گم شده من باشم...

سلام عزیزم
سارا جانم فکر کنم تک تکمون گم شدیم... گمشده هایی که یکی از اون بالا دل نگرانمونه...

سارا سه‌شنبه 18 آبان 1395 ساعت 00:56

راستی خود خواهی ام را ببخش که می خوام اون گم شده من باشم.

تیراژه چهارشنبه 19 آبان 1395 ساعت 00:46

چه عالی نوشتی دل آرام

خیلی وقت بود از نوشته ام تعریف نکرده بودی. خوشحال شدم...

سکوت(الهام) چهارشنبه 19 آبان 1395 ساعت 10:03 http://www.hesemaktoob.blog.ir

منم انگار مدت هاست که گم شدم کاش منو پیدا میکرد و با خودش میبرد

عزیز دلم... معلومه که پیدات میکنه. دفعه بعدی که چراغ قوه اش رو گرفت سمت زمین به بالا نگاه کن و لبخند بزن.

رهگذر ... پنج‌شنبه 20 آبان 1395 ساعت 10:53

درود،
حقیر می اندیشم آدمهای روی زمین، سقوط کرده های پیش از پرواز اند ...!!! برخی سرانجام پر کشیده و اوج می گیرند و بعضی دگر، به قهقرا و یک ژرفای غیر قابل بازگشت رانده می شوند ...!!!

درود بر شما
تعبیر قشنگ و عمیقی بود. اما من عمیقا امیدوارم کسی به قهقرا سقوط نکنه و بشه نجاتش داد قبل از نابودی...

مزاحم تلفنی شنبه 22 آبان 1395 ساعت 15:45

عاشق این داستان پردازی و تصوراتت هستم

من به عشق شما هی تصویر میسازم

خورشید دوشنبه 24 آبان 1395 ساعت 16:11

خیلی خوب بود این

خوبی از خودته خانممم

سعیده علیزاده سه‌شنبه 25 آبان 1395 ساعت 13:41 http://no-aros.blogfa.com/

امیدوارم همه گم شده شونو پیدا کنن...

آمین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد