دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

برف پاییزی

یکی بیاد من رو از کنار پنجره بکشه اینور. از دو سه روز پیش که برف شروع شده، عینهو قورباغه چسبیدم به شیشه. یعنی شما تصور کن من با این ابعاد، مثلا نوک انگشت هام هم مثل قورباغه حالت چسبونکی داشته باشه، همچین نیش بازطور، ذوق کنان، دست افشان و پا کوبان دونه  دونه های برف رو دنبال کردم تا برسن به زمین. با تک تکشون عمیق احوالپرسی کردم و گرم تحویلشون گرفتم. والا که اینا نازک نارنجی هستن و تا بگی بالا چشمتون، به ابرو نرسیده قهر میکنن باز میرن ده سال دیگه برمیگردن. من هم ندیییید بدیییید. کی میتونه صبر کنه این همه وقت باز. حالا شما به برادر من بگو برف. میگه خب؟ یعنی منتظر بقیه‌ی حرفت میمونه. بسکه توی برف غوطه وره قدر نمیدونه که. حالا به من بگو برف. ف رو نگفتی میگم وااااااای کوووووش؟؟؟ اینجوریاست که برف قشنگا رو حسابی تحویل گرفتم که حالا حالا ها دلشون نخواد برن.

نظرات 5 + ارسال نظر
رهگذر ... شنبه 6 آذر 1395 ساعت 09:05

درود،
روحیات ظریف، نگاه لطیف نیز دارند ...، که زیبائی را زیبا می بینند و برف را اینچنین نگین آسمان پنداشته و با اشتیاق به تماشا می نشینند ...، و اگرچه می گویند لذت دیدن دریا، برای ساحل نشینان کم اعتبار می نماید، ولیکن نه برای آن نگاهی که همواره زیبا بین و ترنج است ...!!!

سلام بر شما
بسیااااااار سپاسگزارم برای این کامنت مهربان

مزاحم تلفنی شنبه 6 آذر 1395 ساعت 14:17

والا این برف هم قسمت شما بالاشهری ها شد تو محله های ما که فقط باد برف آورد. ااااااای مرفهین بی درد :)))))

ای بابا مرفه کجا بود :))))

الی شنبه 6 آذر 1395 ساعت 15:23

سلام عزیزم
اینستاگرام داری؟
دوست دارم دنبالت کنم
ایدی بده

سعیده علیزاده یکشنبه 7 آذر 1395 ساعت 21:04 http://no-aros.blogfa.com/

برفتون مبارک..

سلامت باشی عزیزم

داش آکل چهارشنبه 10 آذر 1395 ساعت 23:57 http://yekpanjereh.blogsky.com

زیاد گرم تحویلشون نگیر، خجالت میکشن آب میشن ها!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد