دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht


خیلی اتفاقی توی صفحه ای که باز کردم عکسش بود... اه لعنتی... به محض اینکه چشمم بهش خورد بستمش. اما چه فایده... فایلِ آرشیو شده دوباره اومده بود بالا... مدام با خودم تکرار کردم، تموم شده... گذشته... هیچی نیست... اما آدم های لج در آرِ مغزم بیل هاشون رو برداشته بودن و در حال زیر و رو کردن خاطره ها بود... زورم بهشون نمیرسید... آخه مگه میشه... مغزِ منه، افکارِ منه، اما کنترلش دست خودم نیست...


نظرات 5 + ارسال نظر
هوپ... سه‌شنبه 9 آذر 1395 ساعت 00:32 http://be-brave.blog.ir

سلام ؛)
اینجور وقتاست که دلم میخواد بکوبونم توی مغز اون آدمایی که توی مغزم هستن، آخه از نبش قبر خاطرات چه عایدی قراره داشته باشن؟! :|

رهگذر ... سه‌شنبه 9 آذر 1395 ساعت 06:30

درود،
کوله پشتی خاطرات و گذشته ها رو هیچگاه نمیشه زمین و جا گذاشت ...، چون عملاً مرز بین حال جاری و افعال ماضی هر فرد، به باریکی و نزدیکی میان "فکر کردن" و "فکر نکردن" خلاصه میشه ...، اما حقیر یاد گرفته ام که با هیچکدام از رویدادهای گذشته و بخصوص ناخوشایند زندگی ام، وارد جنگ نشوم ...، حتی دروازه ی ذهنم رو برای ورود راحت اونها گشوده ام ...!!! چون پی بردم که هر زمان مقاومتی از سوی یک کدام از طرفین صورت بپذیره، کار سریعاً به لجاجت و تشدید تقابل در رویاروئی کشیده میشه ...، برای اینکه من برای وقایع و سرگذشتم بعنوان بخشی از زندگی ام،حق قائل میشم و بنوعی اونها رو به رسمیت میشناسم...، شما هم لطفاً این امکان و حق رو به خاطرات تون بدین تا آرامش بر اردوگاه هر دو طرف حاکم بشه ...

آفتابگردون (هانا) سه‌شنبه 9 آذر 1395 ساعت 17:01

شاید بیربط باشه که بگم اما همه مون یه جور جعبه سیاه البته با ظرفیت خیلی بیشتر از جعبه سیاه هواپیما داریم از نظر من البته شاید هم اشتباه می کنم اما نظرم اینه

مزاحم تلفنی شنبه 13 آذر 1395 ساعت 16:29

فک کنم دلی جان شما هم برای ملاقات حضوری بعدی باید یه دستور جلسه تهیه کنی

سعیده علیزاده دوشنبه 15 آذر 1395 ساعت 03:19 http://no-aros.blogfa.com/

واقعا لعنتیه این افکار مزاحم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد