دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

همدلی

یکی از شاگردهامون دو سه جلسه غیبت داشت. نگران شدم. از این هنرجوی منضبط بعید بود. تماس گرفتم باهاش... گفت پدرش توی کماست... خیلی ناراحت شدم... یه خصوصیت خوب یا بدی که دارم اینه که خیلی قوه‌ی درکم توی این موارد زیاده... یعنی طرف وقتی میگه پدرم توی کماست، شاید کسی باورش نشه اما روح من دقیقا میره پشت در آی سی یو، چشم به مانیتور، گوشم به پرستار، حس افتضاحِ چشم انتظاری، شب بیداری، دست به دعا بودن‌ها، تعیین شیفت کردن بین بچه‌های بیمار و...

آره خیلی احمقانه است. اما من واقعا باهاشون همدردی میکنم. فکر میکنم اینکه عمیقا درکشون کنی براشون یه کمک روحی بزرگه...

همکارم میگه چرا بهش گفتی کمک خواست بگه؟ تو که نمیشناسیش... راست میگه... نمیشناسمش اما به گمونم آدمها توی این مواقع نباید حس کنن که تنها هستن و هیچکس درکشون نمیکنه... من درکشون میکنم، حتی اگه هیچوقت نفهمن مثل خودشون فکرم درگیره مریضشونه...


* دعا کنیم برای همه مریض‌ها. مخصوصا پدر و مادر دوست عزیزم که این روزها درگیره مریض‌داریه... ایشالا زودِ زود خوبِ خوب بشن...

نظرات 6 + ارسال نظر
زیزا جمعه 6 اسفند 1395 ساعت 20:07 http://zizaa.blogsky.com/

سلام
موفق باشید

نیمه جدی جمعه 6 اسفند 1395 ساعت 22:57

بس که مهربونی اسم قشنگ جان.
گاهی دنیایی رو تصور می کنم بدون مریضی. بدون دکترای از دماغ فیل افتاده ی پول دوست که آدمارو حلب روغن نباتی می بینن نه آدم . بدون بیمارستانا و مطبایی که انگار غم رو غم تلمبار می کنن...بدون درد و معلولیت و زخم و جراحی و ناتوانی...
هعی وای اسم قشنگ...هعی وای.

طـ ـودی جمعه 6 اسفند 1395 ساعت 23:21

امیدوارم زودتر حالشون خوب بشه

مزاحم تلفنی شنبه 7 اسفند 1395 ساعت 16:50

مرسی دلی جونم. خدا همه پدر و مادرها رو حفظ کنه و اونهایی هم که دیگه نیستن روحشون شاد.

صدیقه یکشنبه 8 اسفند 1395 ساعت 20:48

سلام
از روح بزرگ و قلب مهربون تو غیر از این هم توقعی نیست.. اون که هیچ وقت واسه کمک گرفتن سراغ شما نمیاد(حتی اگرم بیاد خوبه) ولی همین که این حرو زدی حداقلش همون لحظه یه حس خوب بهش منتثل کردی...
ان شالله همه بیمارا زود زود به سلامت برگردن پیش خانواده هاشون

الناز شنبه 14 اسفند 1395 ساعت 15:58 http://veblagam.mihanblog.com/

ان شاا... روزی برسه که هیچ مریضی تو دنیا نباشه همه سالم و سلامت باشن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد