دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

پیام

چند روز پیش (همون روزی که به سرم زد بیام یه سری به وبلاگم بزنم) بخش نظرات رو که باز کردم چشمم یه کامنتی خورد که برای حدود دو سال پیش بود... یکی از دوستان سراغ یکی دیگه رو گرفته بود و من اون روزها ازش بی خبر بودم. اما حالا که داشتم دوباره پیامش رو میخوندم اتفاقا همین پیش پاش یکی از پستهاش رو لایک کرده بودم. 

رفتم توی وبلاگش و دیدم آخرین پستش برای همون دو سال پیشه... با ناامیدی نوشتم که من حالا از اون شخصی که دنبالش میگردی باخبرم. اصلا انتظارش رو نداشتم... اما بعد از چند روز برام کامنت گذاشت و فهمیدم که خونده پیامم رو... نه تنها خونده بلکه جوابم داده... 

انگار وسط یه ساحل دورافتاده دود روشن کنی به امید اینکه یکی بیاد کمک. بعد از یه هفته یه قایق بیاد و بگه من دود رو دیدم و حالا اومدم کمکت... یه حال عجیبیه...

توی دنیای این روزها، دیگه هیچکس گم نمیشه. مگر اینکه خودش بخواد...

نظرات 4 + ارسال نظر
فانی چهارشنبه 2 تیر 1400 ساعت 23:17 http://Banooye_natamam.blogfa.com

دنیا خیلی کوچیکه

دقیقا
آدرس وبلاگتون رو فکر کنم اشتباه وارد کردین

الهام شنبه 5 تیر 1400 ساعت 10:11

قربونت برم دوست عزیزم. منم واقعا همین حس رو داشتم. و به این باور رسیدم که درسته دوستی هامون مجازی بوده ولی حس این دوستی‌ها واقعی واقعیه

آفرین کاملا باهات موافقم

الهام شنبه 5 تیر 1400 ساعت 12:37 http://www.hesemaktoob.blog.ir

و ممنون عزیزم بابت اینکه پیگیر بودی

خودم کلی خوشحال شدم دو تا دوست همدیگه رو پیدا کردن

فرزانه شنبه 5 تیر 1400 ساعت 14:23

هدر وبلاگ همونیه که از دلارام انتظار میره. شاااااد شاد. همیشه رنگی رنگی باشی دوستم

مرررررررررسی عزیزم
در کنار دوست قشنگهایی مثل تو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد