دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دائما یکسان نباشد حال دوران

اکثرا الان توی نگرانی و ناراحتی هستیم. برای خودمون و اطرافیانمون... وضع معیشت، حال جسمی، حال روحی... میفهمم که چقدر فشار رو داریم تحمل میکنیم. میدونم که واقعا حقمون این نیست... اما ما در جایگاه خودمون باید بیشترین تلاشمون رو انجام بدیم. من به عنوان یه فرزند، یه کارمند، یه مدیر مدرسه، و یا هر سمتی که دارم در نقش خودم بار اضافه روی دوش اطرافیانم نذارم. با راننده تاکسی محترم تر برخورد کنم. موقع تحویل کالا از پستچی بلندتر تشکر کنم. برای همکارم یه خوراکی خوشمزه ببرم. به ارباب رجوع اخم نکنم... لباس های رنگی بپوشم...  توی گروه هایی که عضوم موزیک شاد بفرستم... در همین حد. همینقدر کوچک... خدارو چه دیدی شاید همین کارهای کوچک حال بد یکی رو بهتر کرد... 
نظرات 6 + ارسال نظر
قاسم دوشنبه 8 شهریور 1400 ساعت 12:44

خیلی اتفاقی از این وبلاگ قدیمی به اون یکی پریدم و در نهایت رسیدم به اینجا و تاریخ نوشته که انقدر نو بود و انقدر حرف من بود این روزا.
پ.ن: چند روزه بعد سال ها دوباره گشتی میزنم تو وبلاگ ها. برام مث قدم زدن تو قبرستون بود، اسمی رو میخونی و تاریخ تولد و فوت رو.
ئه، این جوون بود
ئه، اینو میشناختم
ئه، این همون سالی مرد که من دنیا اومدم و ...
و این وسط وبلاگ شما مث قبریه که هنوز روش سنگ نذاشتن و گل ها رو کپه خاکش پخشه، همون قدر جذاب همون قدر دراماتیک.

قاسم دوشنبه 8 شهریور 1400 ساعت 13:03

البته امیدوارم اینارو به حساب تعریف بذارید

به حساب تعریف گذاشتم

فانی دوشنبه 8 شهریور 1400 ساعت 21:39 http://Banooye_natamam.blogfa.com

اره بنظرم این چیزای کوچیک درسته که دنیا رو عوض نکنه ولی اون لبخندای کوچیکی که به وجود میاره همراهش کلی امید به زندگی میده حتی شده برای چند لحظه یا چند ساعت

اره... معجزه نمیکنه اما شاید یه قدم کوچک محسوب بشه

فرزانه سه‌شنبه 9 شهریور 1400 ساعت 09:30

این کارها همیشه حال بقیه رو بهتر میکنه در هر زمانی از این روزگار بی رحم

دقیقا

الهام شنبه 20 شهریور 1400 ساعت 13:28 http://www.hesemaktoob.blog.ir

حتی گفتن یه جمله‌ی نگران نباش هم میتونه حال دل کسی که از شدت استرس توی خودش مچاله شده رو بهتر کنه.

آره

مسافر یکشنبه 21 شهریور 1400 ساعت 08:28

سلام و درود
بعد از سالها
داشتم کامنت های وبلاگ متروکه ام را مرور می کردم که کامنتی از شما دیدم که برای سمانه ام دعا کرده بودین
و ناگهان اینجا پرتاب شدم

خدای مهر
دل ارام ما را
بر پَر سلامتی و شادابی بنشان

سلام از من
الهی آمین برای همه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد