دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

پنجشنبه ، 14 مهر ، 10 :19

 تشکر از محبت نوشت :

این خیلی خوبه که درست زمانی که تو احساس تنهایی میکنی و حس غریبی داری ، درست توی روزهای پرهیاهویی که سر دوراهی رفتن و موندن میجنگی ، زمانی که بغض خوشحالی و ناراحتی درهم میپیچه و اشک میشه روی گونه هات ، درهمین لحظه عده ای ، فرشته هایی ، نازنینانی ، با حرفهاشون ، اس ام اس هاشون ، تلفنهاشون ، کامنتهاشون و  پستهاشون بهت میگن دلی تو تنها نیستی ، ما تو رو یادمونه ... نمیدونید چقدر دل گرم میشم با هر دعاتون ، چقدر خوشحال میشم با هر حرفتون

راه ِ دور ِ من با مهربانی شما کوتاهه ...

از هاله بانوی عزیزم ممنونم برای این همه وقتی که گذاشت . هدیه ات برام خیلی ارزشمند ه عزیزم

از مهربان دوستداشتنی برای پستی که نوشت و برام مرور کرد خاطره های این چندوقت رو بینهایت ممنونم

از الهه عزیزم برای پست زیباش و روزهای با هم بودنمون

از کیانای گلم برای پست قشنگش

از الهام مهربونم برای این پست

از تیراژه خوش ذوق و دوستداشتنیم ، برای کامنتهایی که با هر کدومش بغض کردم و اشک ریختم


و از بابک عزیزم برای این پست محشر و بی نظیر


و از همه شمایی که به هرطریقی به من قوت قلب دادین و برام آرزوهای خوب کردین ممنونم

سرتون سلامت و دلتون شاد



هر کسی توی زندگیش گاهی تصمیماتی میگیره که اولش بهش مطمئنه ، اما بعد تردید میاد سراغش که آیا کاری که میخوام انجام بدم درسته یا نه . خوب اگر شما آدم مصممی باشی هیچوقت درگیر همچین حسی نمیشی . اما امان از روزی که کمی یا سر سوزنی مردد باشی .

از جمعه که جواب پذیرش از دانشگاه مالزی رو گرفتم ، تا همین الان ، همین الانه الان همش میگم تصمیمم درست بود یا غلط ؟ راهی که انتخاب کردم صحیحه یا نه ؟ دلم قرص نیست . فردا برام واضح نیست . نمیدونم چی قراره پیش بیاد . تردید دارم .

اما میدونم راه جدید ، قراره بهم چیزهای تازه یاد بده . قراره آدم پخته تری بشم ، قراره پربار تر بشم .  پس چرا این بغض لعنتی دست برنمیداره . چرا دیشب با این پست مهربان مثل ابر بهار گریه کردم . پس چرا همین لحظه دلم برای همه چیز و همه کس تنگه . چرا با گذاشتن هر وسیله ای توی چمدان صدبار باید بغضم رو قورت بدم  ...




نظرات 50 + ارسال نظر
هاله بانو سه‌شنبه 12 مهر 1390 ساعت 11:04 http://halehsadeghi.blogsky.com/

من اووول

هاله بانو سه‌شنبه 12 مهر 1390 ساعت 11:12 http://halehsadeghi.blogsky.com/

الان ناراحتم صبر کن شب برات می نویسم

الهیییییی منم ناراحتم
منتظرتم

پونه سه‌شنبه 12 مهر 1390 ساعت 11:48 http://jojo-bijor.mihanblog.com


امیدوارم هر جا که هستی شاد باشی

ممنونم پونه عزیززززم

آذرنوش سه‌شنبه 12 مهر 1390 ساعت 12:07 http://azar-noosh.blogfa.com

دلی جون تو هم داری میری چرا این روزا همه دارن میرن

آذرنوش عزیزم نبینم اشکتو

الف سه‌شنبه 12 مهر 1390 ساعت 12:20 http://www.inspiration90.blogfa.com

خدا به همراهت باشه مسافر ما

ممنونم الف نازنینم

سکوت سه‌شنبه 12 مهر 1390 ساعت 12:35 http://elahename.blogsky.com

موفق باشی
اونجا هم نت هست. می تونی خیلی راحت با همه ارتباط برقرار کنی...
هرچند مثل حضوری نمی شه اما زود می گذره...غصه نخور...

مرسی الهه جون
خداروشکر که این نت هست واگرنه من دیگه دق میکردم

محدثه سه‌شنبه 12 مهر 1390 ساعت 12:54 http://shekofe-baran.blogsky.com

خدا به همراهت عزززییییزززم!

ممنونم محدثه گلممممممم

وانیا سه‌شنبه 12 مهر 1390 ساعت 13:43

دلم گرفت
اما خوشحالم که جایی میری که بهش فکر کردی براش تلاش کردی امیده یه آینده ی خوب رو برات دارم
نت دلتنگیها رو کم میکنه

از ته قلبم میخام که شاد باشی
از ته قلبم میخام که خدا مواظبه دلی عزیزم باشه

قربون اون دلت برم من
آره وانیا امیدم به نته ، که بازم درجمع شماها باشم .
خدا خودت و قلب مهربونت رو حفظ کنه برامون . ممنونتم عزیز دلم

مامانگار سه‌شنبه 12 مهر 1390 ساعت 14:04

ااااااای واااااااااااای...تازه داشتیم دوست تر میشدیم دلارام عزیزم...
...اما نه عزیزم...به راهی که انتخاب کردی شک نکن...این روزای دلتنگی هم میگذره...درست میشه...
..هرجا هستی سلامت باشی و خوش و موفق...

مامان گلم من از اونجا بازم مزاحمتون میشم . تمام امیدم به دنیای مجازی و بودن شما ست .
ممنونم ، براتون بهترینها رو آرزو دارم

هاله بانو سه‌شنبه 12 مهر 1390 ساعت 14:27 http://halehsadeghi.blogsky.com/

دلی خصوصی هات چک کن

چک کردم هاله
اکی ، منتظرتم

شازده کوچولو سه‌شنبه 12 مهر 1390 ساعت 15:46 http://www.shazdehkocholo.blogsky.com

عززززززززززززیزم
به دلت بد راه نده قربونت برم
ایشالله که به سلامت میری و روزایی و هم که اونجا سپری می کنی پر از موفقیته
ولی از حالت مارو بی خبر نذار عزیز دلم

واااااااااای میثاااا ممنونم از دعای قشنگت
ایشالا شما هم اینجا هر روزتون بهتر از روز قبلتون باشه .
خدا نگه داره این نت رو واسمون . تمام امیدوم به همین ارتباطاته

آوا سه‌شنبه 12 مهر 1390 ساعت 16:53

الههههههههههههههههههههههههههههههی
بگررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررردم
گل ِ من.............سفرت بسلامت من
مطمئنم که واست خوبه...........من
مطمئنم که موفق میشی...واست
دعاااااااااا میکنم که موفق بشی
مسافر ِ مالزی ِ منم فردا شب
ساعت ۱۱از فرودگاه خمینی
گفتم شاید به هم بخورین!
من واست شمارمو می
ذارم..ایشون چند وقته
اونجان.اگه نیاااااااز به
کمکی داشتی بگو
که راهنماییت کنن
تاااا قبل حرکتش
اگه خوااااستی
حتماااااااابخبر
راستی اونجا
هم میییری
آپ کنیاااااا
مووووفق
میییشی
سفررررر
به ه ه ه
سلامت
دل آرام
بانوووو
یاحق...

خدا نکنه آوا جونم
ممنونم که برام دعا میکنی ، خیلی بهش احتیاج دارم
شمارتو دیدم گلم . حتما مزاحمت میشم .
چشششششم حتما در اولین فرصت آپ میکنم
حق نگهدارت

آوا سه‌شنبه 12 مهر 1390 ساعت 16:54

الههههههههههههههههههههههههههههههی
بگررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررردم
گل ِ من.............سفرت بسلامت من
مطمئنم که واست خوبه...........من
مطمئنم که موفق میشی...واست
دعاااااااااا میکنم که موفق بشی
مسافر ِ مالزی ِ منم فردا شب
ساعت ۱۱از فرودگاه خمینی ------>حرکتشه
گفتم شاید به هم بخورین!
من واست شمارمو می
ذارم..ایشون چند وقته
اونجان.اگه نیاااااااز به
کمکی داشتی بگو
که راهنماییت کنن
تاااا قبل حرکتش
اگه خوااااستی
حتماااااااابخبر
راستی اونجا
هم میییری
آپ کنیاااااا
مووووفق
میییشی
سفررررر
به ه ه ه
سلامت
دل آرام
بانوووو
یاحق...

متوجه شدم

امی سه‌شنبه 12 مهر 1390 ساعت 17:43 http://weineurope.blogsky.com

به به به مبارک باشه عزیز دلم چه بی سر و صدا بابا باید الان خوشحال باشی، البته می فهمم حالت رو اما اینا طبیعیه چون اونجا رو نمی شناسی کم کم با همه چیز آشنا می شی می بینی بیخودی می ترسیدی.
برای مستر یا دکتری دل آرام؟

مرسییی امی جونم
بیشتر از اینکه خوشحال باشم ، استرس دارم ... امیدوارم
مستر عزیزم ، حالا کو تا دکتری

تیراژه سه‌شنبه 12 مهر 1390 ساعت 18:25 http://tirajehnote.blogfa.com

۱۰ دفعه وبت رو باز کردم که یه چیزی بگم اما حرفی ندارم
چی بگم؟
بگم برو به سمت موفقیت؟
این که واضحه
بگم دلم برات تنگ شده از همین حالا؟
اینو که میدونی
بگم خوشحالم که داری میری از این سرزمین ای کاش ها؟
لعنت به هر چی ای کاش که تو بغض هامون بی صدا اشک میشن
چی بگم دلی؟
دلی مهربون قصه ها
دلی آرام و دوستداشتنی که افتخار می کردم و میکنم به دوستی با تو
سفر به خیر مسافر عزیز دلم..نازنینم...

تیراژه من لال میشم با کامنتهای تو . با کامنتی که برای پست مهربان هم گذاشتی بغض کردم .
دلم برات تنگ شده تیراژه ، تویی که ندیدمت . اما برای چت کردنهامون ، برای جیغ و داد کردنامون با کلمات ، بدون صوت . برای خنده هایی که با یک هررررررر سر و تهش رو هم میاوردیم ولی پشت مانیتور ریسه میرفتیم از خنده .
من دلم رو به همون عکس کنار آیدیت خوش میکنم ، شاید هیچوقت همو نبینیم ، اما بدون قلمت رو بینهایت دوست دارم بانوی اردیبهشتی
تو همیشه لطف داری به من
ممنونم تیراژه عزیزم

اس ام اسم رسید ؟!

الهام سه‌شنبه 12 مهر 1390 ساعت 19:29 http://sampad82.blogfa.com

دلی...مطمئن بودم میخوای بری مالزی...
میدونسم...خوشحالم داری میری...میری تا...بخدا نمیدونم چی بگم دلی ...اما امیدوارم اونجا ک میری بتونی آپ کنی......
تموم حرفم اینه ک بیا و ی خبر بده...بیا پست بزن بگو حاضر...همین کافیه

شیطون تو از کجا میدونستی ؟
ممنونم الهام عزیزم
حتما آپ میکنم ، حتما بهتون سر میزنم ، اصلا مگه بدون شما ها میشه ...
حاضری که میزنم هیچی ، حضور غیابتونم میکنم ، به یاد چت روم علیه رحمه

آناهیتا سه‌شنبه 12 مهر 1390 ساعت 19:39 http://www.a-n-a-a-r-i-a.blogsky.com

فقط میگم شک نکن عزیزم
امیدوارم هر کجای این کره ی خاکیِ بی اعتبار هستی، شاد و سلامت و موفق باشی...
همین
گفتنی ها رو گفتم و می دونی

ممنونم آناهیتا ی نازنینم
از شنیدن صدات خیلی خیلی خوشحال شدم
بله هم شما گفتی و هم من شنیدم و ذوق کردم از داشتن همچین دوستان عزیزی
ایام به کامت گلم

عاطفه سه‌شنبه 12 مهر 1390 ساعت 19:54 http://hayatedustan.blogfa.com/

امیدوارم هر جا هستی شاد باشی-
الهی که اونجا روزای خوبی داشته باشی-

ممنونم عاطفه عزیزم برای دعاهای قشنگت
روزهای تو هم ایشالا هر روز بهتر از دیروز باشه

الهام سه‌شنبه 12 مهر 1390 ساعت 20:27 http://sampad82.blogfa.com

توو روووم...یادته سیمین میگف مشغولم میخوام برم اونور نمیدونم کجا برم؟
دلی دلم بینهایت واسه روم تنگ شده... از یونی ک میومدم با شوق و ذوق میرفتم پشت پی سی تا بخندایم...تا تیراژه بهم بگه مرض الی! تا تو خواهر شوهرم باشی! دلی انگار خیلی دوور بودن...
انگار دیگه هیچ وقت تکرار نمیشن...
راسی از سیمین خبر نداری اگه میتونی بهش بگو مییییس یوووووو مامااااااااااااان...
حتمن اونم رفته...

باباااااااااااا حافظههههههههه ، آفرین
آخ یادته ، چقدر میخندیدیم ... روزهای خوبی بود ...
بهش اس ام اس زدم حدود یک ماه پیش خوب بود ، الان ازش خبر ندارم
احتمالا خیلی مشغوله

م . ح . م . د سه‌شنبه 12 مهر 1390 ساعت 20:39

میدونم ، دل تنگی داره ، هم برای تو ، همه برای همه ی ماها ... اما چیکار میشه کرد ؟! میشه جلوشو گرفت ؟! یه راهیه که داره میره ... بهش میگن تقدیر ، شایدم رسم روزگار ... نمیدونم ...

امیدوارم خدا پشت و پناهت باشه ، توکل کن به اون ، همه چی دست خودشه و مطمئن باش بد برات نمیخواد ! ...

دلمون از الان برات تنگ شده همکار ...

آره محمد خیلی دلتنگی داره ، هنوز نرفتم اما دلم تنگه ...
ممنونم برای دعای قشنگت

همکار جان دل منم براتون تنگ شده از الان ...
میدونم که هوای تولدانه رو بیش از پیش داری ...

عاطی سه‌شنبه 12 مهر 1390 ساعت 21:34 http://pransesbanoo.blogfa.com



آخی!
موفقیت بزرگیه!

تبریک می گم!

همیشه زیر لبم زمزمه می کنم!
خرم ان رووز ک زین منزل ویران بروم!

می ترسم!اگه خدایی کرده:دی!ی رووزی خاستم برم!ایشالا:دی!منم بغض کنم خدایی نکرده!

امیدوارم!موفق شی!دووسته من!ک فقط کامنتاتو توو وبلاگا می خوونم!و ی بار اوومدی وبم!ولی حس می کنم!ی عالمه دووستیم:دی!(اصلنم پسر خاله نشدم:دی)

عاطی خیلی باحال کامنت میذاری دختر !
ایشالا یه روز بری ، اونم به خوشی و شادی
ممنونم ، معلومه که یه عالمه دوستیم .

الهام سه‌شنبه 12 مهر 1390 ساعت 21:45 http://sampad82.blogfa.com

دلی مالزیه آوا؟! مگه اونم میخواد بره؟

نه عزیزم ، ایشون یه دوستی دارن که اتفاقا داره این راهو میره . اصلا خودش توضیح داده . به کامنت بعدی مراجعه کن

آوا سه‌شنبه 12 مهر 1390 ساعت 23:31

نه الهام بانو.....من مالزی نیستم گلم
دل آرام جون...باهات تماس می گیرم
قبل ِ رفتنت......فردا یه رفیق..پس
فردااااااااااااااام یه رفییییییییییییق
رااااااااااااااااااااااااااااااااااااستی
همه جاااااااااا آسمون خداااااا
همین رننننننننننننننننننننگه
پس بدون خیلی ازینجا دوور
نیستی..آسمون همیشه
باهااااااااااااااااااااااااااااته
خدای آسمووووووونم
همییییییییییییییشه
مراااااااااااااااااقبته
وخودت خدااااای
خودتی.....پس
بدون خییییلی
چیزامرییییید
ارادهءخودته
پس بخیلی
چیزاااااااا
مییتونی
بررسی
مووفق
باشی
بانووو
یاحق...


--------> ببخشید شیطونی کردم
زی زی زدم
یاحق...

ممنونم برای این همه انرژی خوب و مثبت
شیطنتت رو به درخواست خودت پاک کردم عزیزم

آوا چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 00:03

مررررررررررررسی
گل ِ من ن ن ن
بووووووووس
فدااااااااات

خواهش عزیزم
خدا نکنه

تیراژه چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 01:57 http://tirajehnote.blogfa.com/

کامنت الهام رو خوندم دیوونه تر شدم
تمام خاطرات اون شبهای چت رومی اومد جلوی چشمم
با خاطراتت چه کنیم دلی؟
کاش اونجا نت اختصاصی داشته باشی
وگرنه اینطور که معلومه با این حال و روزی که من و بچه ها داریم خیلی سخت میگذره بهمون
دل آرام کاش من رو هم با خودتون میبردین تو و الهه
شاید هم همون بهتر که نبودم..وگرنه الان خونه خرابتون کرده بودم...ای وای....باورم نمیشه اینقدر دلتنگم واسه کسی که حتی یکبار هم ندیدمش...کاش زودتر بهمون میگفتی...که اینقدر عادت نکنیم بهت...نه..همون بهتر که نگفتی...

تیراژه منم دیشب همش یاد چت روم بودم . چقدر میخندیدیم خدایی ، وقتی میگفتی مرض ما غش میکردیم از خنده ...
به منم سخت میگذره ولی من هستم ... یعنی مگه میشه نباشم . پس کی اذیتتون کنه ؟ خوبی دنیای مجازی همینه دیگه . هرجا باشی ، دور نیستی . دلم به همین بودن ها خوشه .
آره کاشکی تو هم بودی ، چقدر جات خالی بود
اصلا تیراژه من جایی نمیرم که ، همین گوشه کنارم (خیر سرم دارم دلداری میدم ... )

فرناز چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 08:10 http://www.zolaleen.persianblog.ir

دلارام در بر دلارام جوی.....
به قول محسن باقر لو کا راه خوشبختی موفقیت تو این مملکت از فرودگاه نگذره!

به به فرناز عزیزم
چقدر قشنگ گفتن . ای کاش ، ای کاش

فرشته چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 08:54 http://surusha.blogfa.com

شک نکن به راهی که انتخاب کردی...

امیدوارم همیشه موفق باشی ...

ممنونم فرشته نازنینم
برای تو هم موفقیت آرزو دارم و روزهای خوش

ری را چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 10:39 http://narenjestaan.persianblog.ir

عزیز وقتی باهات آشنا شدم که داری میری
شک نکن که موفقیت و بهروزی در انتظارته
خیلی خوشحال شدم که با همه سختیها و دل تنگیا و دلشوره هایی که وجود داره بازم تونستی از این جا دل بکنی و بری
مطمئنم که پشیمون نمی شی
امیدوارم ارتباط وبلاگیت با بچه ها قطع نشه که خیلی دوستت دارن
به امید خبرهای خوبی که قراره در آینده ازت بشنویم

به به سلام خوش آمدی
خوشحالم که اینجا میبینمت ، من فقط توی دنیای واقعی نقل مکان میکنم واگر نه اینجا هستم درخدمتتون ایشالا
کامنتت برام خیلی انرژی خوبی داشت . ممنونم از حضورت
بچه ها خیلی خیلی لطف دارن
ایشالا
موفق باشی ری را ی عزیزم
راستی ری را یعنی چی ؟

کیانا چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 12:48 http://www.semi-burntgeneration.blogsky.com

نبینم اشکت رو عزیزم

دخترک زبون دراز چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 12:52 http://inrozha.blogsky.com/

سلامممممممم...
آیا شعبه دوم کارخونه ابغوره گیری اینجا دایر شده؟

کجا یره سوغاتی های دوبی رو هنوز واسم نفرستادی ؟
حالا خودت رو بیخیال داداشت چی شد؟اونم میاد باهات ؟من از اولم میدونستم شما یه باندین که به دخترای جوون قول ازدواج میدین همون خوبه من فریب نخوردم اصلا من که قراره درس بخونم پله های ترقی رو طی بکشم واسه کیانا الهام گفتم
هنوز نرفته گوشیت خاموشه در دسترس نیست چیه که اس من بهت نرسید؟
سوغاتی چی میخوای واسم بیاری خواهشن از اون تی شرت ها که عکس اون دوتا برج دوقلو روشه نیاری ها یعنی همه واسه من از اون سوغاتی میارند
خوب حالا بریم سر اصل مطلب الهی لپ هاش گل انداخت:
دل ارام خوب من تو هم تو چت روم کیامهر دوست شدیم یادته؟چه سوالیه پ ن پ یادت نیست
حالا که تصمیم گرفتی دیگه تردید نکن رفیق سفرت به سلامت موفق باشی خانوم خانوما
مرسی که پستم رو معرفی کردی و متاسفم که بغض کردی
دیگه همینا یه عالمه بوسسسسسسسسسسسسسسسس من امروز فهمیدما داری میری ها دیگه این که هنوز تا فردا وقته ادرس بدم جهت امر خیر؟؟؟؟؟؟

تو بگو سوغاتی چی میخوای همونو بیارم که فردا پشت سرم حرف نباشه
آره عزیز دلم معلومه که یادمه
ممنونم برای دعای خوبت
بوووووووس
شاد باشی عزیزم

کیانا چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 12:52 http://www.semi-burntgeneration.blogsky.com

اینو واسه الهام مینویسم که از سیمین پرسیده بوود
سیمین خوبه ،هم سرحال هم مشغول کار ...
جایی نرفته همین تهرانه ... فقط مشغله هاش زیاد شده ...

م . ح . م . د چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 14:33

حاج خانوم زبون دراز ، تو اول سوغاتی مکتو بده بعد طلب سوغاتی از این و اون بکن

والا همینو بگو همکار جان

الهام چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 15:17 http://sampad82.blogfa.com

دخترک جون! اولن خودتو نچسبون! منو دلی ی قرارایی با هم داشتیم ک همه عالم و آدم میدونن! مگه نه کیانا؟ تیراژه؟...
همه ی همه میدونن!
پای کیانا رو هم نکش وسط فقط و فقط خودم! پاتونو از زندگیه من بکشییییین بیرووووووووووون!
دلی جوووونم عاشقتمممممممممممم


آره همه در جریانیییییم
قربونت برم منم عاشقتم (هرچند که میدونم عاشق یکی دیگه ای )

الهام چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 15:45 http://sampad82.blogfa.com

مرسی کیانا جونم...ماچ تفی

فرشته چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 22:31 http://feritalkative.blogfa.com/

به سلامت ایشالا سفر بی خطر
غصه نخور درسته که دلت تنگ میشه ولی زود تموم میشه
برات ارزوی موفقیت میکنم
ایشالا که بهترین ها برات اونجا اتفاق بیوفته

ممنونم فرشته عزیزم
امیدوارم تو هم موفق باشی همیشه

فرزانه چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 22:36 http://www.boloure-roya.blogfa.com

سلام
من بد موقعی اومدم اینجا.
مطمئن باش که راه درستی رو انتخاب کردی. از ما که گذشت ولی ایران آینده به وجود آدمهای باسواد و باانگیزه خیلی نیاز داره. برات بهترین ها رو آرزو می کنم.
کسی چه میدونه شاید اینقدر دوست شدیم که وقتی که برگشتی تو فرودگاه با بقیه اومدم استقبالت

سلام عزیز
خیلی هم خوش موقع است
الهیییییییی تو چه با محبتی عزیزم

بهنام چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 23:24 http://www.delnevesht2011.blogfa.com

سلااااااااام
برات آرزوی بهترین ها رو دارم هرجا که هستی شاد و خوش و تندرست باشی...

سلااااااام بهنام عزیزم
ممنونم برای آرزوی قشنگت
شاد باشی عزیز

کاپوچینو چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 23:26 http://capuccino.blogfa.com

خدا به همرات خانومی.
ایشالا راهی بی خطر و امن پیش روته.

ممنونم کاپوچینوی نازنین

م . ح . م . د چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 23:28

خانوم دکتر دلارام ، قرار شد امشب بیایم همگی برات آرزو کنیم ... من بر خلاف بچه ها اصلن غمگین نیستم ... اصلن ... چون داری میری برای پیشرفت .. کاسه ی داغتر از آش هم نمیشم ...
فقط چون قول دادم اومدم اینجا آرزومو بکنم و برم ! با اجازه البته !

البته آرزو رو معمولن برای یچی میگن که بهش نمیرسه ! شاید بهتر باشه بگم امیدوارم ... امیدوارم یروزی برگردی و به هم وطنات خدمت کنی ... هرطور که از توانت بر میاد ... همین ...

خانم دکتر
خوشحالم که غمگین نیستی و ممنونم برای آرزوی خوبت
مرسییییییی محمد عزیزم

تیراژه پنج‌شنبه 14 مهر 1390 ساعت 01:55 http://tirajehnote.blogfa.com/

با اینکه ندیدمت
با اینکه شاید هیچ وقت هم قسمت نمیشد که ببینمت
ولی به اندازه ی یک دوستی عمیق چندین و چند ساله کم دارم حضورت رو
و با تمام دلتنگی عجیب و غریب لعنتیم برایت آرزو میکنم که شاد باشی و سلامت
هر جای این کره ی خاکی هستی
زیر هر سقفی
آروم باشی و خندون
خدا به همراهت نازنین من
خدا به همراهت
اس ام اس آخری که برام دادی رو یادگار نگه میدارم ..تا همیشه...
خدا نگهدارت

الهی من قربونت برم
گاهی دیدن شرط نیست ، دلها همدیگر رو حس میکنن
دل من هم این همه مهربونی و معرفت تورو حس میکنه و دلگرمم از بودن همچین دوست نازنینی
تیراژه گلم امیدوارم یه روزی یه جایی همدیگر رو ببینیم ...
خدا نگهدارت باشه عزیزم

حامی پنج‌شنبه 14 مهر 1390 ساعت 07:32

سلام دلی جووووووووووووونم

اول اینکه خوش به حالت با این همه دوستایی که داری یکی از یکی با حالتر کاشکی منم این همه دوست با معرفت داشتم

دوم اینکه به تصمیم و راهت شک نکن مطمئن باش و حرکت کن

اون کسی که خالق توئه شک نکن که بیشتر از تو نگران آیندته و از هر کس دیگری بهتر مراقبته




سوم اینکه پدر و مادرت مطمئن باش هر جا که باشی حمایتت میکنن و با توئن

پستتو خوندم دلم خیلی گرفت

درست مثل خودت!!!!!!

ولی یه موقعهایی یه روزایی باید بهش غلبه کنی وگرنه همانطور که گفتی مرددتت میکنه و از پا درت میاره

این وقتا به خوبیهایی که در انتظارته و به اینکه قرار نیست تو بری و آنجا زندای بشی فکر کن

خدا رو شکر که وسایل ارتباطی هم خیلی پیشرفت کرده اگر قدیم ندیمه بود چی میگفتی دختر

اینو بدون که دلتنگی ...بغض ...حتی گریه خیلی طبیعیه

ولی قوی باش اول خدای خوب بعد همه ما باهاتیم هر جا که باااااااااااااااااااااااااششششششششششششششی

دوووووووووسسسسسسست داااااااااااااااررررررررررررررم خیللللللللللللی زیااااااااااااااد

به خدا میسپارمت

منتظر پستای قشنگت هستم هر وقت اینا رو میخونم کلی منو شارژ میکنه

بازم میگم دخترک مهربون و خوشگلم نگران و دلواپس هیچی نباش عزیییییییییزززززززززززم

به امید موفقیتت و دیدار.





سلام
دوستهای من فوق العاده و محشرن ، همشون نازنین هستن ...
ممنونم برای این همه انرژی مثبت و دعای خوب

دخترک زبون دراز پنج‌شنبه 14 مهر 1390 ساعت 07:37 http://dokhtarezabonderaz.blogsky.com/

سلام...
امیدوارم هرجا هستی موفق باشی و ارامش داشته باشی دل آرام وبه همه چیزایی که می خوای برسی به همه همه
سفر بخیر دل ارامم...

سلام عزیزم
ممنونم عزیز دل ِ دلی

خدیجه زائر پنج‌شنبه 14 مهر 1390 ساعت 07:48 http://480209.persianblog.ir

از دیشب که با پست بابک فهمیدم داری میری بغضی تلخ از این گریز ناگزیرت تو گلوم نشسته....اما با تمام عشق و احساس مادرانه ام برات آسایش و آرامش آرزومندم.عزیزم خاطراتمون تو هیچ چمدونی جا نمیشن اونا همیشه و همه جا باهامونن.........امیدوارم هر چه زودتر از خودت خبری بدی.
ی عالمه بوس و بغل برای دختری که با سر انگشتاش دلم رو میلرزوند.

سلام مادر عزیزم
شرمنده ام که ناراحتتون کردم
ممنونم برای این دعای مادرانه زیباتون
بوس برای مادر عزیز بلاگستان

مهدیه پنج‌شنبه 14 مهر 1390 ساعت 12:15 http://sampad82.blogfa.com

........................

دخترک زبون دراز پنج‌شنبه 14 مهر 1390 ساعت 13:24

یعنی درسته چشمام عمل کردما ولی هرچی دقت می کنم چرا اون بالا اسم من نیست ؟چرا کسی از من تشکر نکرده ؟

جوابت رو اس ام اسی دادم

asana پنج‌شنبه 14 مهر 1390 ساعت 16:20 http://asanaaa.blogfa.com/

سلام:

از وبلاگ جوگیریات اومدم اینجا

خیلی برات خوشحالم

امیدوارم سفر خوبی داشته باشی و این تغییرات باعث اوج گرفتنت تو زندگی باشه و همیشه موفق باشی

خدا به همراهت

سلام عزیز
خوش آمدی
ممنونم برای دعای قشنگت

کلاسور پنج‌شنبه 14 مهر 1390 ساعت 20:36 http://celasor.persianblog.ir

خدا کنه هرجا که هستی شاد و سلامت و موفق باشی ، وطن آدم اونجایی هست که دل خوش باشه ، دوستان هم انشاله همیشه تو دلت باشن و تو دل اونها !

مرسیییییییییییی
انشاله
ممنونم

کیانا جمعه 15 مهر 1390 ساعت 14:20 http://www.semi-burntgeneration.blogsky.com

دلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی جوووووووووووووووووووووووووونی
بیـــــــــــــــــــــــــــــــــا یه پست بذار ببینم اونجا در چه حالی
بدووووووووووووووووووووو
بدووووووووووووووووووووووو
من دلم تنگ شده
اون چیزاییم که قووول دادی یادت نره هاااااااااااااااااااا
من منتظرررررررررررررررررررررم
میدونم دلت تنگ شده نمیتونی صدامو نشنوی

خوبم عزیزم
همه چی خوبه گلم
تو خوبی ؟
چی قول دادم ؟ سوغاتی منظورته دیگه ؟
معلومه دلم تنگ شده خانمییییییی

زلال سه‌شنبه 19 مهر 1390 ساعت 14:28 http://so-simple.persianblog.ir

سفر بی خطر دلارام جان
چند باری اینجارو خوندم
بازم سر میزنم

فدای شما ممنونم
لطف دارین

fatima شنبه 13 مرداد 1397 ساعت 05:32

خواهر جونم سارا فردا میری و دیگه نمیبینسمت دلمون واس همه چیت تنگ میشه منو ببخش اگه ناخواسته بد باهات حرف زدم و ناراحتت کردم بهترین ها رو واست آرزو میکنم امیدوارم سفر بی خطری داشته باشی و مطمئنم به همه خواشته هات میرسی هیچ روز بدی نراشته باشی و موفق بشی و سربلند دعای ما همیشه پشت پناهت هست ایشاله که زندگی اروم با بهترین چیزها نصیبت بشه و ما خوشحال بشیم اینقد سربلند بشی که ما و همه از تو بگیم و هر کسی چشم هوشبختی تو رو نداشت کور بشه از موفقعیت تو از الان دل تنگتم و گریه میکنم و مینویسم کاش میشد همه این حرفهارو بهت بگم بدون گریه ولی نمیتونم این حرفهارو بزنم و تشکر کنم از همه کارایی که کردی واسمون ایشاله بهترین چیزها نصیبت بشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد