دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

الان وقتش نیست

بارون میباره . آسمون با هر برق ، روشن میشه و بعد دوباره به رنگ قرمزش برمیگرده . چشمهام رو به دور دوختم . نگاه میکنم به ماشینهایی که زیر این بارون به سمت مقصدشون میرانند . آدمها نیستند و اگر هم هستند ، دیده نمیشوند ، حداقل از اینجا . گاهی باد خنکی چند قطره بارون به صورتم میپاشه .

بارون ، بهترین فرصت برای جمع کردن افکار . ناخواسته کتاب افکارم گشوده میشه و مرور میکنم چند وقته اخیرم رو . گاهی لبخند میزنم و گاهی عجیب اخم میکنم . برایند کارم برام خوش آیند نیست . یه چیزی کمه . چی ؟ نمیدونم ؟ چجوری پیداش کنم ؟ چرا هرچی میگردم دنبال اونکه باعث این نارضایتیه ، پیدا نمیشه ؟ چه حس بدیه که ندونی از چی و چرا راضی نیستی ...

چشمم به کتابم میوفته . دوتا امتحان توی دوروز پشت هم  ، به اجبار میرم سمتشون . وای امتحان ... توی این شرایط ... نتیجه اش مهمه ، سرنوشته ... هنوزم نفهمیدم چرا ؟ از چی ...

نظرات 29 + ارسال نظر
بابک پنج‌شنبه 5 آبان 1390 ساعت 17:46

هوای اینجا هم حسابی بارونیه دل آرام

دل آرام پنج‌شنبه 5 آبان 1390 ساعت 18:04

چه خوب
حس و حالم پس با شما یکیه امشب
لذت ببر از بارون
و از افکاری که سراغت میاد

حامی پنج‌شنبه 5 آبان 1390 ساعت 18:29

دوووووووووووووووم

خلاصه یه روز اول میشم
دلی جونم اینجا دو روزه که میباره
چه بارون قشنگی
درست مثل اون وقتا که با هم بودیم بهم میگفتیم یه آرزو کن
تو که آنجا هر روز یه ارزو کن خوش بحالت
درای رحمت خدا آنجا هر روز باز بازه
پس چی کم داری لبخد بزن و با خدا حرف بزن
او به حرفات خوب خوب گوش میده
ماهم از اینجا برات یه عالمه آرزوهای قشنگ میفرستیم
پس بیا با هم آرزو کنیم
...

وبلاگ بابک اول دوم داره نه اینجا
چه خووووووووب
به یادت با خدا حرف میزنم ...
فداااااااات

کیانا پنج‌شنبه 5 آبان 1390 ساعت 20:31 http://www.semi-burntgeneration.blogsky.com

عزیـــــــــــــــــــــزم این حرفارو ولش کن شووما بووگووو بینم توو این هوای بارونی پیچ پیچیتو بیار توو سرماااااااااااا میخووووره

حالت مث حال منه
منم نمیدونم از چی راضی نیستم
بیخیال این فکرا
بیا بشینیم درسمونو بخونیم
امتحانارو بگو چه کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟

نخیرررررررر پیچ پیچی باید بیرون باشه .
بعدشم هوا سرد نیست که فقط بارون میاد !

وااااااااااااااااای درس
هر کاری کردی بگو منم انجام بدم ، ای خدا کی این امتحانای ما میگذره

وانیا پنج‌شنبه 5 آبان 1390 ساعت 21:06 http://BFHVANIYA.BLOGSKY.COM

وقتی سردر گمی هرچی بیشتر میخای بفهمی بیشتر گیج میشی
گم میشی
چشم باز میکنی میبنی ساعتهاست داری دوره محوره خودت چرخ میزنی
مثه مسافری که سالهاست از شهرش دوره و حالا داره دوره میدونه آزادی دور میزنه تا بلکه چیزی از گذشته هاش پیدا کنه
اما فقط داره چرخ میزنه
چرخ
چرخ
.
.

وانیا ... تمام دیروز رو دور خودم چرخیدم ، چرخیدم ، ...
به قول تو گیج شدم ، گم شدم . به درس پناه بردم . دعا کن برام وانیا

الهه پنج‌شنبه 5 آبان 1390 ساعت 21:12 http://khooneyedel.blogsky.com/

آروم دل....
خدا نکنه از چیزی ناراضی باشی...گاهی دل آدم میگیره مثل دل آسمون....اوضاع و احوالش رگباری میشه...ولی خورشید همین دورو بره...بالاخره میتابه......
ایشالا تو امتحاناتت موفق باشی عزیز دلم....
یه عالمه انرژی مثبت فقط برای تو عزیز دلمممم

فدای تو بشم که همیشه انرژی مثبت میفرستی برام
الهه با اون دل مهربونت زیاد برام دعا کن ...

تیراژه جمعه 6 آبان 1390 ساعت 04:20 http://tirajehnote.blogfa.com/

سلام دل آرامم
بعضی وقتا..گاهی هم اکثر وقتا حال آدم اینه
وقتای امتحانات تازه یاد آدم میوفته که:.. این رشته..اینجا..چرا؟
وقتای اوج گرفتن تو یه دوستی:..چرا این آدم..چرا من...
وقتایی که فکر میکنی همه چی آرومه یهو ..من کجام..اینجا کجاست..
وقتایی که فکر میکنی تکلیفت داره معلوم میشه: ..من کی ام..آمدنم بهر چه بود..به کجا می روم..
ما همه اینیم...زیر هر سقفی که باشیم..
قبول! گاهی این آشفتگی ها پر رنگ تر میشه..یه وقتایی....وقتایی که هوا ابریه..پاییزه یا دم اومدن بهار...وقتایی که دوریم از هم...وقتایی که غروب میشه...
مهم اینه که وقتی میدونیم حالمون رو یعنی همه چی تو مشتمونه....باد می وزه...موهامون آشفته میشه..لباس های روی بند رخت تک توک میوفتن..ولی میدونیم که این فقط یه باده...حالا هرچقدر هم که باد سوزناک پاییزی باشه...مهم اینه که تو دستمون اون چیزی که باید هست...یه وقتی رو میذاریم واسه دلتنگی..واسه دلگرفتگی..واسه گریه...بعدش میریم سر کارمون....میگیری حرفمو گلم؟

سلاااااااااااااااااااااااااااام
آره تیراژه ، همینه . همیشه وقتی که فکر میکنی در اوجی ، یک لحظه در پر زدنت شک میکنی ، به مسیر شک میکنی ، به مقصد ...
باد می وزه ، مهم اینه که توی دستمون اون چیزی که باید هست
مرسی ، مرسی برای حرفهای قشنگت

silent جمعه 6 آبان 1390 ساعت 10:14 http://bikhialeeshgh.blogfa.com/

وای باران باران
اینجا هم بشدت بارونیه

چه خووووووووووووب
لذت ببر ازش

همه اش بزای استرس و امتحانات و یه کوچولو هم دلتنگیه عزیزم
نگران نباش همه چیز روبراه میشه عزیزم
خیلی مراقب خودت باش می بوسمت

فدای مهربونیت میثای خوشگلم
ممنونم ، تو هم مراقب خودت باش
بووووووووووووس

هیشکی ! شنبه 7 آبان 1390 ساعت 10:38 http://www.hishkii.blogsky.com/

عزیز....اینجام هوا ابریه....همش به خاطر همین بارون دوست داشتنی و لعنتیه...
آره قربونت الان وختش نیس پاشو یه کاری کن روحیت بهتر بشه بعد بشین سر درست اگه سر نخ این فکرو خیالا رو بگیری می رسه به یه جاهایی که حال ادمو بدتر میکنه پس بی خیال پاشو پاشو دلی جون ....
یه آهنگ شاد قر تو کمری ام جواب میده هاااااااااااااا

آره اگه دل به دلش بدم که دیگه هیچی !!
آهنگو هستمممممممممممم
الان یه باحالش رو میذارم
نبینم کسی نشسته باشه هاااااا

م . ح . م . د شنبه 7 آبان 1390 ساعت 13:00

در مورد پست قبلی منم یزمانی که برای ادامه تحصیل رفتم انگلیس همینطوری بود !!!!

بابااااااااااااااا انگلیس رفته
خارجیییییییییی

ممل آمریکایی که میگن شمایی ؟؟ آها اون که آمریکا رفته بود ، تو ممل انگلیسی شونی

[ بدون نام ] شنبه 7 آبان 1390 ساعت 13:01

در مورد همین پست ، الانم که از انگلیس اومدم اراک ! داره بارون میاد !!

اونوقت آقای ممل انگلیسی ، مقصد بعدی ایشالا کجاست ؟! میشه ما هم بیایم ؟ خارج از ایران باشه ایندفعه ترجیحا

آذرنوش شنبه 7 آبان 1390 ساعت 15:36 http://azar-noosh.blogfa.com

اینجا که خبری از بارون نیس ولی حستو میفهمم دل آرام جان خودم که معمولا شبای بارونی قاطی میکنم همش تو گذشته واینده وحال سرگردونم...همش انگار یه چیزی کمه تو زندگیم...

آخ گفتی آذرنوش جوون
ایشالا اونجا هم بارون بباره بلکه یکم بغض آسمون سبک بشه

آذرنوش شنبه 7 آبان 1390 ساعت 15:37 http://azar-noosh.blogfa.com

با توصیه ی قر کمر هیشکی جان صددرصد موافقم

پس بیکار نشین بیا وسط قررررررررررررش بده

روزگارمو یکشنبه 8 آبان 1390 ساعت 12:37 http://mavgola.blogfa.com

سلام .اول از همه میگم که خوش بحالت که داری بارون می بینی.چون ولایت ما هنوز سروصدای کولرا میاد.
بعد هم اینکه دعا میکنم هرجا هستی همونی بشه که دوست داری.

ای وااای . امیدوارم رحمت خدا برسرتون بباره و لذت ببرین از بارووووون
ممنونم برای دعای قشنگتون

آوا دوشنبه 9 آبان 1390 ساعت 03:19

نمی دونم امتحانت رو دادی
دل آرام بانو یانه! اما من از
اینجا زیر این باروناواست
دعاکردم..دلتنگیاتوببر
زیربارون بذاربعضی
وقتا جلای تازه تر
بگیرن و از اون
ماتی در بیان
زیباییش صد
چندااااااان
میشه...
یاحق...

نه هنوووز آوا
ممنونم که به یادم بودی و برام دعا کردی ، خیلی بهش احتیاج دارم
حتما اینکارو میکنم
حق نگهدارت ، دلت شاد

رها پویا دوشنبه 9 آبان 1390 ساعت 18:57 http://gahemehrbani.blogsky.com/

عزیزم اصلا غیر عادی نیست
فقط یه خواهش ازت دارم دل آرام جان که زیاد به خودت سخت نگیر و بدون که هر کی جای تو بود با این ریسک بزرگ تو زندگیش یکم جای تجدید قوا داره ... البته تو محکم تر از این حرفایی عزیزم

دل آرام سه‌شنبه 10 آبان 1390 ساعت 06:42

ممنونم رهای عزیزم برای دلگرمی که میدی

مکث سه‌شنبه 10 آبان 1390 ساعت 18:46 http://maks2011.blogsky.com

منم وقتی بارون می گرفت پشت شیشه می نشستم و به خودم فکر می کردم... گیج می شدم گریه می کردم عاشق می شدم نومید می شدم حسرت می ریخت توی دلم... کلا مالیخولیای عجیبی می یومد سراغم...اما زیاد جدی نگیر این حال و هوا رو.. فقط به بارون بستگی داره.

ظاهرا بارون همچین حس و حالی رو میاره سراغمون . چون منم دقیقا حس و حال شما رو گرفتم ...

از خاک کمتریم سه‌شنبه 10 آبان 1390 ساعت 20:15 http://dusty.blogsky.com/

حال خوبی نیست!

دقیقا

فرزاد چهارشنبه 11 آبان 1390 ساعت 10:26 http://www.tak-shans.blogfa.com

بارون که میگیره
باید بشینی و زل بزنی به جاده خاطره هات...
گم میشی تو افکار و گذشته ها
بارونو دوست دارم
ولی
خیلی سنگینه! واسه تنها تحمل کردنش...

مشکل همون گم شدنه
تنها گم شدن
الان واقعا وقتش نیست ...

عارفه پنج‌شنبه 12 آبان 1390 ساعت 08:11 http://inrozha.blogsky.com/

امتحانت چی شد ؟سلام دل ارام
درس هات رو خوب بخون مشق هاتم بنویس دخترگلممممممممممممممممممممممممم

مامانگار پنج‌شنبه 12 آبان 1390 ساعت 12:33

...آروم باش عزیزززززم...
...همه چیز روبراه میشه !
...دلتنگی ات رو با بارون بشور...
...

دل آرام جمعه 13 آبان 1390 ساعت 06:51 http://delaramam.blogsky.com/

عارفه جون ، یکیش رو دادم ، اون یکی مونده هنوز ...

ممنونمممممممم مامانگار عزیزززززم

باران جمعه 13 آبان 1390 ساعت 18:55 http://yesterday-tlkhyh90.blogfa.com/

آخی کاش اینجام دوباره بارون بیاد
وقتی بارون میاد وقتی زیرش قدم میزنی حس میکنی سبک شدی یه جورایی آروم میشی

عاشق صدای بارونم

ایشالا که بیاد
آره آرامش عجیبی داره

باران جمعه 13 آبان 1390 ساعت 18:56 http://yesterday-tlkhyh90.blogfa.com/

راستی داشتن این حس خوب نیست گاهی سراغ منم میاد
اما سعی کن خودتو سرگرم کنی که از فکرش بیرون بیای

ای جانم ، امیدوارم فقط حسهای خوب سراغت بیاد

الهام جمعه 13 آبان 1390 ساعت 20:23 http://sampad82.blogfa.com

اوا تو کی آپیدی دلی؟ اینجا رو وا کردم بگم چرا نیسی دیدم دو نا پست گذاشتی...خو گودر من خنگه چیکار کنم من؟
دلی...گشتم نبود! نگرد!
ینی میدونی چیه وقتی فک کنی بیشتر گیج میشی...سعی نکن کمبوداشو پیدا کنی دلی...

الهام جونم سرت شلوغ بوده عزیزم
آره بیشتر میپیچم توی خودم !
چشم

عاطی جمعه 13 آبان 1390 ساعت 21:02



خانوم اجازه؟:(

ما هی می آیم!ولی هیشی به ذهنمون نمی رسه بگیم!میریم!

ولی خو این دفه اومدیم بگیم!

خیلی دوسّتون داریم!:دی

ای جااااااااااااااااااانم
منم خیلی دوستت دارم عاطی شیطون و عزیزم

وانیا جمعه 13 آبان 1390 ساعت 22:06

دل آرامم
الهی روحت آرام
دلت شاد
آرامش بهترین حس و حالیه که یه آدم میتونه داشته باشه
آجی دلم برات تنگ شده ایشالله آرامش پیدا کنی

فدای تو بشم وانیاااااا
دل منم برات یه ذره شده دختر
ممنونم
آرامش ... بهترین دعای ممکن
دلت آروم رفیق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد