دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

فردا روزی تازه از باقی زندگی

*هاله بانوی عزیزم ، بانوی پراحساس و نازنینم ... میدانی که میدانم تا چه حد این روزها غمگینی ... اما منتظرم ... منتظرم که یکی از همین روزها دوباره گوشی ام زنگ بخورد و آن سوی خط تو باشی و بگویی "خوبی دلی ؟ همه چیز آرومه؟"  ...

تو که آروم باشی ، آرومه رفیق ...


دل آرام این روزها دارد روزهای 26 - 27 سالگی اش را قدم میزند . فکر میکند ، آرزو میکند ، کار میکند و زندگی ... غرغر میکند ، شاکی میشود ، در را به تخته میکوبد . خوشحال میشود و قهقه میزند و لبخندش پهن میشود بر سر زندگی اش ...

تلاش میکند برای بهتر شدن ... نتیجه کار برایش مهم نیست . که چه کسی گفته به هدف رسیدن شرط است ؟ قدم گذاشتن در مسیر _ حتی اگر هدف ناکام بماند _ برای من اصل است . اینکه زحمت ام را بکشم ، اینکه جا نزنم ، اینکه وقتی به عقب نگاه میکنم بگویم "تو دویدی ، حتی اگر نرسیدی" .

تولد با شکوه ترین اتفاق این دنیاست . مهمترین روز زندگی آدمها ... روزی که میان اینهمه فصل و ماه ، مخصوص توست ... "روز تو" ...

دلم میخواهد هر سال با فوت کردن شمع تولدم ، نفسی راحت بکشم و بگویم " دل آرام امسال بهتر از پارسال بودی یا حداقل خواستی که باشی " .


*آغاز بیست و هفت سالگی ...




نظرات 50 + ارسال نظر
بابک پنج‌شنبه 22 تیر 1391 ساعت 22:18

تولدت مبارک دل آرام عزیز
بهترین ها رو برات آرزو دارم آبجی با معرفت

یک دنیا ممنونم
"معرفت" رو ما از روی دست شما فقط مشق میکنیم

سمیرا پنج‌شنبه 22 تیر 1391 ساعت 22:18

اااااا ، اینطوریه؟
بابک جان شما همیشه پیشواز میری؟
یا نه؟ همیشه پیشی میگیری از دیگران!
در هر حال به تو میگن آدم با معرفت
دل آرام جونم منم برات چیزی رو آرزو میکنم که بهترین باشه
عزیزکم به دنیا آمدنت مبارک

ممنونم مامان گلم

فاطمه شمیم یار پنج‌شنبه 22 تیر 1391 ساعت 22:19

سلاممم دلارام جون
دنیا همینه...غم و شادی همیشه با هم...
تولدت مبارک خانومی

سلام
دقیقا همینطوره
مرسی فاطمه عزیزم

عاطی پنج‌شنبه 22 تیر 1391 ساعت 22:24 http://www-blogfa.blogsky.com/



تولدت مبارک ک ک دل آرام عزیز:ماااااااااااااااااااااچ چ چ

آرزووهای خووب خووب:ایکس س س س

ممنون عاطی که همیشه پر از انرژی هستی

yasna پنج‌شنبه 22 تیر 1391 ساعت 22:41 http://delkok.blogfa.com

سلام دل آرام عزیز تولدت مبارک
روزهای خوبی در انتظارت باشه خانوم گلم
بوس بوس

سلام عزیزم
ممنونم

دیادیا بوریا پنج‌شنبه 22 تیر 1391 ساعت 22:43 http://verach.blogfa.com

سلام
تولدت مبارک دلارام عزیز
امیدوارم همیشه شاد و موفق باشید
من اصولا به متولدین تیر دو بار تبریک میگم چون همشون ادمای احساسی هستن و تو بهترین ماه سال به دنیا اومدن.....
زادروزتون مبارک دوست عزیز....

سلام
ممنونم دکتر جان
قربان شما ، بهترین رو خوب اومدی جناب دکتر
من هم جا داره یکبار دیگه از این تریبون استفاده کنم و تولد همه تیر ماهی ها مخصوصا شما رو تبریک بگم

علیرضا پنج‌شنبه 22 تیر 1391 ساعت 23:18

Selamat hari jadi kepada anda

از اونجایی که اگر من بخواهم مالایی جواب تو رو بدم کسی دیگه مو به این سر من نمیذاره بمونه ، به زبان فارسی قناعت میکنم و میگویم : ممنونم علیرضا جان

صالی پنج‌شنبه 22 تیر 1391 ساعت 23:22 http://afsonkhanomi.blogfa.com

دل آرام جون تولدت مبارک
همیشه شاد باشی

ممنونم صالی جانم

جزیره پنج‌شنبه 22 تیر 1391 ساعت 23:40

دل ارام جان تولدت مبارک
امیدوارم 27سالگیت که به انتها رسید به خودت بگی که امسال از پارسال خیلی بهتر بودی و البته امیدوارم در هر راهی که قدم برمیداری به هدفت هم برسی که شیرینی راه چند برابر شه برات عزیزم
تنت سالم، دلت خوش و راضی، لبت خندون

ممنونم جزیره ی عزیزم
ممنون برای آرزوهای قشنگت

تولدت مبارک دل آرام عزیز ما! انشالله همین روزها هاله ی عزیز هم زنگ بزند... کمی آرامتر شود و تسکین یابد

ممنونم پری عزیزم ، ممنونم خانم

ســ ــارا جمعه 23 تیر 1391 ساعت 00:14 http://khialekabood2.persianblog.ir/

تولدت مبارک دل آرام جان ...
متولدین تیر را خیلی دوست دارم ...

ممنونم عزیزم
متولدین تیر هم شما رو خیلی دوست دارند

پونه جمعه 23 تیر 1391 ساعت 00:19 http://jojobijor.blogsky.com

تبریک دست خالی مرا با سخاوت بی حدت بپذیر...

تولدت مبارک خواهری خوبم

ممنونم پونه ی عزیزم
ستایش گلم رو ببوس حتما

جعفری نژاد جمعه 23 تیر 1391 ساعت 00:30

" دلارام " تا یکی دو ماه پیش فقط یک اسم تقریبا جدید و خب جالب بود تو کامنت دونی بابک و مهربان و چند تا دیگه از بچه ها ...
جالبه که توی دو ماه یه اسم تبدیل میشه به یه دوست ، به یه عزیز ، به یکی که وقتی می فهمی فردا تولدشه دلت می خواد که بری و بهش بگی " می دونی ؟ بعضی وقتا احساس می کنم بودن بعضی آدما واسه زمین لازم بوده ، واسه این که جای بهتری بشه ، جای قشنگ تری بشه "
فردا هر روزی می خواد باشه باشه ، اما امیدوارم همه ی فرداهای زندگیت پر باشه از کلی خوشی و حس زندگی آبجی خانم ...

مثل اینکه امشب تصمیم گرفتید من فقط اشک بریزم ...
"من اینهمه نیستم" رفیق ... اگر زمین جای قشنگی برای زندگیه ، به برکت وجود نگاهها و دلهای مهربون دوستهای نازنینی مثل شماست .
ممنونم

روشنک جمعه 23 تیر 1391 ساعت 00:34 http://hasti727.blogfa.com

تولد مبارک دختر تیر...
همیشه شاد و اروم باشی

ممنونم روشنک عزیزم
خیلی خوش آمدی

رعنا جمعه 23 تیر 1391 ساعت 00:53 http://rahna.blogsky.com

توووووولد توووولد توووولدت مبارک ک ک
تولدت مبارک خانووووومی ی
الهی که به همه ی آرزوهات برسی
دل ارام توجه کردی بچه های تیر ماه چقدر بچه های باحال و خوب و خوشکل و مهربونی هستن ؟ : دی
من که فک کنم اشتباها تیر ماهی شدم ولی شما همه ی این مشخصاتو داری
تولدت مبارک باشه عزیزم

ممنونم رعنای عزیزم
این چه حرفیه عزیزم ، تو هم مهربونی و هم دوستداشتنی

بهنام جمعه 23 تیر 1391 ساعت 00:58 http://harfehesabi.blogsky.com

سلاااام
تولدت مبارک دل آرام عزیز
با آرزوی بهترین ها برات

سلام بهنام جان
ممنونم

سوگل جمعه 23 تیر 1391 ساعت 01:13 http://sogol-90.persianblog.ir

دلارام عزیز تولدت مبارک . امیدوارم با پشت سر گذاشتن سالی از زندگیت به اندازه ی یه سال که نه ، چند سال بزرگتر شده باشی .
خواننده ی جدیدتم . اجازه هست لینکت کنم ؟

ممنونم سوگل عزیزم
این چه حرفیه ، خیلی هم باعث خوشحالیه

نرگس اسحاقی جمعه 23 تیر 1391 ساعت 01:43

تولدت مبارک دلآرامم...

ممنونم نرگس عزیزم
رادین کوچولو رو ببوس حتما

sepideh جمعه 23 تیر 1391 ساعت 07:53

تولدت مبارک دل آرام
امیدوارم هر روز زندگیت سرشار از شادی و موفقیت باشه
آرزو نمیکنم که امسال بهترین سال زندگیت باشه
آرزو میکنم تمام لحظه ها و روزهای زندگیت عالی باشه

ممنونم سپیده عزیز

عارفه جمعه 23 تیر 1391 ساعت 10:29

۲۷سلاممم
سالگیت اغاز ۲۷سالگی/ت مبارک دل ارام
تولدت مبارک عزیزم
بهترین ها رو برات ارزو میکنم

27 سالگی : سلاااام عارفه
ممنونم عزیزم

مبارزگر جمعه 23 تیر 1391 ساعت 11:13

سلاااااااااااام

تولدت خیلی خیلی مبارک دل آرام عزیزم........
حالا که به زبون مالایی بهت تبریک گفتم منم میخوام به عربی تبریک بگم!:دی

سن حلوا یا جمیل! چاچاچا....سن حلوا یا جمیل!چاچاچا......
سن حلوا سن حلوا......
سن حلوا یا دل آرام......

واقعا که مثل اسمتی.......
بودنت باعث ارامش دل خیلی هاست دل آرام.......
قدر خودتو بدون ومراقب خودت باش.....به خاطر ما......اخه ما خیلی به وجودت نیازمندیم.....

از خدا میخوام که همیشه عاقبت بخیر بشی......

سلااام
ممنونم عزیزم
والا من عربی که بلد نیستم ، فقط در این حد "احلا و سهلا"

مبارزگر جمعه 23 تیر 1391 ساعت 11:16

گفتم=گفتن

chapdast جمعه 23 تیر 1391 ساعت 11:24

من دیر رسیدم باز :(
اسمتو ک تو کامنت دونیا می دیدم فک می کردم ب اسمت.. به دل آرام.. ب اینکه یعنی خودشم مثه اسمش آرومه ؟!
ولی واقعن تنها اسمی که بهت میاد همین دل آرامه..
آرامشت برقرار.. روزهات پر از خوشبختی عزیزم
تولدت مبارک :*

دیر کجا بود عزیزم
مرسی از لطفت خانم

مهربان جمعه 23 تیر 1391 ساعت 11:31 http://mehrabanam.blogsky.com/

تولدت مبارک دل آرام عزیز دل....
امیدوارم هر سالت همون جوری بگذره که دوست داری...

قربون تو برم من

امیرحسین... جمعه 23 تیر 1391 ساعت 12:02 http://afrand2.blogsky.com

تولدت مبارک دل آرام

ممنونم امیرحسین

حمید جمعه 23 تیر 1391 ساعت 12:32 http://saye-roshan70.blogfa.com

تولدت مبارک
امیدوارم همیشه دلت آرام و لبت خندان باشد...

ممنونم حمید خان

میلاد جمعه 23 تیر 1391 ساعت 12:45

سلام بر دلارام

عجب اسمی داری دلارام

الحق که برازنده اته

که از زبون چندتا از دوستان به طرق مختلف شنیدم که ارامش دهنده دلهاشونی

مامان و بابای نازنینت، فکر کنم از همون اول میدونستن که این دختر نازنین، میخواهد ارامش ببخش به دیگران که چنین اسم زیبایی رو برات گذاشتن

تولدت مبارک دختر آرامش بخش

انشالله که سالیان سال با شادی و خوشحالی چنین روزی رو که روز تحولته جشن بگیری

امیدوارم خداوند این معرفت روحت روز به روز بیشتر و بیشتر کنه

امیدوارم خداوند عشقی زیبنده و در خور بهت عطا کنه که همیشه این روز کنار عشقت جشن بگیری که بحق لایقشی

از خدا می خواهم همینجور که همیشه به دیگران آرامش می بخشی، به خودتم ارامشی بینظیر عطا کنه

تولدت مبارک

راستی این همون میلادستاااا

سلام میلاد
ممنون از اینهمه لطف و محبتت
والا تا بوده بهم گفتن آرامش بهم میریزم !
ممنون برای این همه دعای زیبا
اااا میلاد توئی ؟؟؟؟

خدیجه زائر جمعه 23 تیر 1391 ساعت 15:57 http://480209.persianblog.ir

سلام
وقتی کامنت های بقیه رو خوندم دستم لرزید که برای تو و از تو بنویسم.بیشک یکی از نازنین های روزگاری.....دلم می خواد تا همیشه دنیا به کامت باشه اما تو به دنیا بخندی!!!!!!!!روزت و زاد روزت مبارک عزیزم

سلام
نفرمائید تو رو خدا
ممنونم خانم زائر نازنینم

آوا جمعه 23 تیر 1391 ساعت 16:21

عزیزم دوباره و دوبارگی هایت
وپیوند یک آسمانی با زمینش
مبارک.......انشاله زیرسایه
پدر ومادرعزیزت سال های
سال این زاد روز رو جشن
بگیری.....تولدت مبارک
دختر صبور وخوش قلب
تیری.........دلت شاد
دل آرام.......آروم دل
همه..................
یاحق...

ممنون آوای عزیزم
حق نگهدارت

آذرنوش جمعه 23 تیر 1391 ساعت 17:46 http://azar-noosh.blogsky.com

تولدت مبارک عزیزم ...هم ماهی نیستیم ولی هم فصلی که هستیم...به خونگرمی گرمای تابستون...
دوستت دارم دل آرام جان

به به دختر تابستونی
من هم دوستت دارم عزیزم

هاله جمعه 23 تیر 1391 ساعت 17:56 http://assman.blogsky.com

گفتی تولد یاد داداشت افتادمااااا خوبن ؟
تولدت مبــــــــــارک دلارام الهی مثل همیشه مثل اسمت آروووم باشی :*

والا من هرچی میگم تو یاد اون بی نوا میوفتی
ممنونم قشنگم

رها جمعه 23 تیر 1391 ساعت 18:36

تولدت مبارک دل آرام نارنین
امیدوارم همیشه دلت آروم و لبت خندون باشه عزیزم

ممنونم رهای عزیزم

م . ح . م . د جمعه 23 تیر 1391 ساعت 18:55

منم یاد دختر همسایتون افتادم !

تولدت مبارک دکی دلی ، ایشالله شیش هزار ساله شدنت رو خودم بیام تبریک بگم ...
سالم باشی ایشالله

دختر همسایه ؟؟!!
مرسی محمد جان
و خیلی خیلی ممنون برای پست قشنگت

م . ح . م . د جمعه 23 تیر 1391 ساعت 18:56

اینم واسه دختر همسایتون

فرشته جمعه 23 تیر 1391 ساعت 20:25 http://houdsa.blogfa.com

تولدت مبارک خانوم...

ایشالا یه سال بینظیر پیش روت باشه..

ممنونم فرشته جانم

وانیا جمعه 23 تیر 1391 ساعت 21:58

سلام عزیزم تولدت مبارک

ای جانم وانیا
ممنونم ، دلت آروم باشه عزیز دلم

فرزانه جمعه 23 تیر 1391 ساعت 22:29 http://www.boloure-roya.blogfa.com

دلارام جونم با تاخیر تولدددددددت مبااااااااااارک.
هیچ آرزویی برات ندارم جز بهترین ها
امیدوارم که همیشه از زندگیت نهایت لذت رو ببری.
در ضمن قرار دفعه بعدیمون یادت نرررررره (آیکون گل و بوسه)

خانم چرا با تاخیر ؟ شما که منو کلی خجالت دادید
مگه میشه یادم بره

کورش تمدن جمعه 23 تیر 1391 ساعت 23:58

سلام
تولدتون مبارک
ایشاا... حالا حالا ها تولد بگیری و ما بیاییم تبریک بگیم
براتون ۲۷ سالگیه خوبی رو آرزو میکنم
۳ دقیقه دیگه دیر میرسیدم تولدت تموم شده بود رفته بودا

سلام کوروش خان
مرسی
شما همیشه به موقع میرسید ، جای تشکر و تحسین داره

دختری از یک شهر دور شنبه 24 تیر 1391 ساعت 08:09

تولدت مبارک دل ارام عزیز!!!!

مرسی هاله ی خوشگلم

فرناز شنبه 24 تیر 1391 ساعت 08:10 http://www.zolaleen.persianblog.ir

دیر فهمیدم دل آرام عزیزم.....تولدت مبارک نازنین

شرمنده کردی فرناز جانم
مرسی عزیزم

ری را شنبه 24 تیر 1391 ساعت 08:32 http://narenjestaan.persianblog.ir

تولدت مبارک عزیزم
امیدوارم همیشه لبت خندون و دلت آروم باشه

قربون تو عزیزم

سارا شنبه 24 تیر 1391 ساعت 08:40 http://www.takelarzan.blogsky.com

سلام دل آرامم
خوبی عززیزم؟تولدت مبارک خانومی
هر سال زندگیت پر باشه از اتفاقای قشنگ

سلام سارا جان
ممنونم عزیزم

مریم نگار (مامانگار شنبه 24 تیر 1391 ساعت 10:06

دلارام نازنینم...
منم با یه شاخه گل مریمی اومدم بهت بگم..
عزیزززززم تولدت مبااااااااااارک...
سلامتی و خوشبختی ات رو آرزو میکنم...
برفراز باشی همیشه عزیزدل...

به به مامانگار نازنینم
ممنون از محبتتون

مریم شیرزاد شنبه 24 تیر 1391 ساعت 14:00

از خدا یک عمرممنونم که داشتن دوستی مثل تو رو نصیبم کرد دلی عزیزم
زادروزت مبارک عزیز دل و امیدوارم امسال بهترینها برات اتفاق بیفته مهربونم
همیشه بمون....

ممنونم مریم عزیزم
باورت میشه دیشب به فکرت بودم ؟
درکنار دوستهای گلی مثل شما

عززززززززززیزم بهترینها و بهترینها رو برات آرزومندم
دلی گلم تولدت مبارک

مرررررررررسی عزیز دلم
میدونی ندیده چقدر دوستت دارم میثا؟

تبریک میگم دل آرام عزیز . برات امنیت سلامت خوشحالی و عشق آرزو میکنم

خیلی خیلی ممنونم

حدیث یکشنبه 25 تیر 1391 ساعت 12:20 http://khatkhatihayman.blogfa.com

مثل همیشه خیلی خوب نوشتی... پر از احساس...
تولدت مبارک عزیزممم
تو لایق بهترینی واست بهترین هارو ارزو میکنم خانومی..

ممنونم حدیث عزیزم

پرچانه یکشنبه 25 تیر 1391 ساعت 13:49 http://forold.blogsky.com/

تولدت مبارک دلی عزیز
ایشالا هر روزت بهتر از دیروز باشه

مرسی عزیز دلم

تیراژه سه‌شنبه 27 تیر 1391 ساعت 21:42 http://tirajehnote.blogfa.com/

سلام دل آرام جان
برعکس همیشه خیلی ساده کامنت میذارم

تولدت مبارک دوست واقعی من
خداوند را سپاسگزارم به خاطر حضورت در زندگی ام
برایت بهترین ها را آرزو دارم که خودت یکی از نایابترین و بهترین هایی.

سلام عزیزم
ممنونم عزیز دلم

برای پاسخ به یک کامنت ساده بیش از این توقع نداشته باش

منم خیلی دوست دارم دختر
این دوستیا اصلا ربطی به دیدن و ندیدن نداره
هرکجای دنیا زیر این گنبد آبی که نفس می کشی برات بهترینها رو آرزو می کنم دوست جون من

ممنونم عزیز دلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد