دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

فطریه من تقدیم به آذربایجان

دیار دلیرانم ... نبینم سیاه پوش شدنت را ...

هنوز هم دستهایی هست که دستت را میگیرد و

بلندت میکند ...


فطریه من تقدیم به غیوران سرزمینم




*خطاب به شخص اول  مملکت : باید دقیقا چیکار کنیم که به چشم بیاید ما ایرانی ها هم انسان هستیم ؟؟؟

نظرات 9 + ارسال نظر
امیرحسین... سه‌شنبه 24 مرداد 1391 ساعت 00:43 http://afrand2.blogsky.com

کیانا سه‌شنبه 24 مرداد 1391 ساعت 02:30

na rah nadare deli janam
Hichjuri ma b cheshm nmiaim ...

پروین سه‌شنبه 24 مرداد 1391 ساعت 04:45

ﺩﺭﻭﺩ ﺑﺮ ﺁﺫﺭﺁﺑﺎﺩگاﻥ ﺩﻻﻭﺭ ﻭ ﺳﺘﻤﻜﺶ ﻫﻤﻴﺸﻪ ﻱ ﻣﺎﻡ ﻣﻴﻬﻦ. امید که ﺍﻧﺪﻭﻫشاﻥ ﻛﻮﺗﺎﻩ ﻭ ﺗﻨﺪﺭﺳﺘﻲ ﻭ ﺷﺎﺩﻳشاﻥ ﺩﺭﺍﺯ ﺑﺎشد.

در ادامهء انتهای نوشته ات این شعر اقای آرش ناجی را برایت مینویسم دل آرام جانم:

این شهر پر از آدم ِ بی جان شده است
اخبار ولی طعمه ی کتمان شده است
ای دولت مهرورز و اسلامی ِ ما !
فکر کن که اهر، غزه و لبنان شده است

:(

عجب شعر زیبایی گفتن ...

سمیرا سه‌شنبه 24 مرداد 1391 ساعت 10:10

دل آرام جانم ،کار همتون ستودنیست حتی اگر به انداره یه نگاه باشه !
من یه پیشنهاد دارم ، چرا فقط فطریه ؟ همه ما گوشه ی حونمون یه پولی روزانه ،شاید هم ماهیانه ،میذاریم کنار برای صدقه ،خیرات و مبراتمان و حتی پول کفاره روزه مان را، چه کسانی نیازمند تر از این عزیزان!؟
اندک اندک جمع گردد وانگهی دریا شود!
موافقید؟

سمیرا سه‌شنبه 24 مرداد 1391 ساعت 10:16

حونمون=خونمون

سمیرا سه‌شنبه 24 مرداد 1391 ساعت 10:30

در بعضی از کامنتها صحبت از این بود ای کاش بشه کاری کرد! کاش با این پولها بشه نیازهاشونو برطرف کرد، من میگم میشه ،چرا نشه،اگر من یه قدم بردارم تو یه قدم برداری به اندازه خودمون و وسعمون نه بیشتر!دنیا گلستون میشه، چه برسه به آذربایجان!
باید دست به دست هم بدیم
همونطور که تو کامنت قبل هم گفتم (اندک اندک جمع گردد وانگهی دریا شود.)
لطفا این فکر رو نکنید که مبلغی که میفرستید کمه !بلکه اون عملتونه که مهمه و یه دنیا ارزش داره !

[ بدون نام ] چهارشنبه 25 مرداد 1391 ساعت 06:01

سلام بانو
کامنت خصوصی دارید.

باران پنج‌شنبه 26 مرداد 1391 ساعت 23:39 http://my-hidden-half.blogfa.com

وای خدا به دادشون برسه

امیلی جمعه 27 مرداد 1391 ساعت 16:08

سلام عزیزم.
من هم این فاجعه رو به همه ملت ایران تسلیت میگم.
این سوال رو واقعا هم باید از شخص های اول مملکت پرسید!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد