دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

یک صبح جمعه ی دوستداشتنی

با هم بودن بهانه نمیخواهد . نه اینکه نخواهد اما بهانه های عجیب و غریب نمیخواهد . میشود که برای صرف صبحانه ، کل خانواده 7 صبح از خواب جمعه شان بزنند و جمع شوند دور هم ... که چه میچسبد جرعه های قهوه و چه لذتی میدهد لقمه های نان در این دور همی ... که چه نوش میشود هر چه نیش شنیده باشی در طول هفته ای که گذشت ... چه گرم میشود سرمای دستهای تک  تکمان که یک هفته مچاله شان کرده بودیم در جیب پالتوهایمان ...که چه ناباورانه سیر نمیشوی از این دورهمی با این همه غذاهای رنگارنگ و دلت نمیخواهد اعضای خانواده را رها کنی تا هفته آینده ... دلت میخواهد سر همین میز صبحانه زمان بایستد تا یک دل سیر با هم بودن را تجربه کنی ...

اما تمام اعتبار زمان به گذرا بودنش است ... "لحظه" وقتی شیرین میشود که قابلیت رفتن داشته باشد و انتظار کشیدن ...


عکسها اضافه شد ...







http://s2.picofile.com/file/7577072903/61.jpg



http://s3.picofile.com/file/7577120214/07122012166.jpg



نظرات 39 + ارسال نظر
م . ح . م . د جمعه 17 آذر 1391 ساعت 17:38

ali جمعه 17 آذر 1391 ساعت 17:40 http://nosubject.blogsky.com

سلام ...

به ما هم یه سر بزن

سلام

عارفه جمعه 17 آذر 1391 ساعت 17:46

با این عکس ها که تو گذاشتی گرسنه هم نباشه ادم گرسنه میشه

برداشتمشون

کاسپر(بابک) جمعه 17 آذر 1391 ساعت 18:28 http://kasperworld.ir

ایشالا همیشه جمع تون جمع باشه و دلتون شاد و البته سفرتون پُر و رنگارنگ دل آرام جان ...

ممنونم کاسپر عزیز
به همچین برای شما

مهرداد جمعه 17 آذر 1391 ساعت 19:23

واقعا دمتون گرم
چه خونواده با حالی هسین شما
خیلی ها جمعه صبح رو تا لنگ ظهر می خوابن و صبونه های دسته جمعی هم که یواش یواش داره به خاطره ها
می پیونده

جمع تون مستدام

ممنونم
به همچنین برای شما

پروین جمعه 17 آذر 1391 ساعت 20:09

متاسفانه از وقتی دختر و پسر بزرگترم به خانهء خودشان رفتند برای تحصیل، این دورهمی های لذت بخش کمتر برایمان پیش میاید. آخر هفته هایی که تصادفا هر پنح تا خانه ایم خیلی دوست داشتنی و خوب هستند.

راستی،
عکست برایم باز نشد دلآرام جان. البته از سر کار آمده ام و سکیوریتی کامپیوترهای اینجا خیلی بالاست. چون به اینترنت بیمارستان متصلیم. شاید برای همین تصویر را باز نکرد. از خانه امتحان میکنم. اما انگار عکس سفرهء صبحانه اتان باشد. با تجربه ای که از کدبانوگری مادر و دختر داریم، کطمئنم عکس دل آب کنی خواهد بود!

امیدوارم به زودی دوباره تمام اعضای خانواده کنار هم جمع شوید .
عکسها رو برداشتم پروین خانم عزیزم ولی متاسفانه لینک رو نتونستم حذف کنم .
چقدر لذت بخشه آدم این رو از زبان پروین خانمی بشنود که هم خوش سلیقه هستند و هم کدبانو (با توجه به سفره افطارتان عرض کردم) .
همیشه محبت دارید .

پروین جمعه 17 آذر 1391 ساعت 20:30

کطمئنم؟؟؟

پیش میاد .

سمیرا جمعه 17 آذر 1391 ساعت 20:35

دور همی فقط یه بهونه میخواد،اونم دوست داشتن همدیگره و من فکر میکنم این دوست داشتن قشنگترین بهونه ایه که همه رو دور هم جمع میکنه.که اگه این دوست داشتنه نباشه به هر بهونه ای هم که دور هم جمع بشیم بجز فیلم و نمایش چیز دیگه ای نیست!

دقیقا
روز خیلی خوبی بود ... پر از عشق

مژگان امینی جمعه 17 آذر 1391 ساعت 20:38 http://mozhganamini.persianblog.ir

وای ! بچه های من از سه شنبه این حس را دارند تجربه می کنند و همین الان مینا صورتش را به من چسباند و گفت نمی شه فردا هم هوا آلوده باشه؟

ای جانم
روزهای با هم بودنتون طولانی خانم امینی عزیزم.
دختر گلتون رو از طرف من ببوسید .

جزیره جمعه 17 آذر 1391 ساعت 20:40

دلی
زود تند سریع بیا توضیح بده که چرا عکسارو برداشتی؟
من تازه میخواستم درمورد بعضی از عکسا سوال بپرسم که چی هستن

شما سوالت رو بپرس عزیزم . جوابگو خواهم بود

جزیره جمعه 17 آذر 1391 ساعت 20:41

بعضی از عکسا!!!!
بعضی از غذاها

پیش میاد

طـ ـودی شنبه 18 آذر 1391 ساعت 01:13

خب من که ندیدم عکیا رو

عزیزم ...

طـ ـودی شنبه 18 آذر 1391 ساعت 01:14

عکس دیگه!

پیش میاد

طـ ـودی شنبه 18 آذر 1391 ساعت 01:15

و اینکه جمع های دوست داشتنیتون جمع خواهر؛ ایشا... همیشه به خوشی و شادی

قربون تو برم طودی جان
برای شما هم همچنین

رها شنبه 18 آذر 1391 ساعت 11:55 http://gahemehrbani.blogsky.com/

برقرار باشید و شادیهاتون پایدار عزیزم

ممنونم رهای عزیزم
همیشه شاد باشی عزیز دلم

شازده کوچولو شنبه 18 آذر 1391 ساعت 13:00

همیشه از حس های بی نظیر خوشبختی و آرامش لبریز باشی دل آرامم

قربون تو برم میثای عزیزم
تو هم انشالا همیشه شاد باشی

گیل دختر شنبه 18 آذر 1391 ساعت 16:17 http://barayedokhtaram.blogfa.com

دو هفته پیش بعد از مدتها چنین بودنی رو سر سفره صبحانه در کنار عزیزانم تجربه کردم و شاید اگه نبود این دوری و دوباره این پیوند ها حتی به بهانه یک صبحانه ساده شاید نمیتونستم اینقدر عمیق این نوشته ت رو لمس کنم و بفهمم ...

چقدر خوشحالم که همچین حس قشنگی رو تجربه کردید و خوب میفهمم چقدر برایتان دلچسب و دوستداشتنی بوده .
الهی که همیشه شاد باشید.

آوا شنبه 18 آذر 1391 ساعت 22:43

هوس کردم دل آرام جان
هوس یک دور همی
خانوادگی..این روزها
دلم زیادی تنــــگ
میشود...........
یاحق...

امیدوارم هر چه زودتر تجربه اش کنی عزیزم

بابی شنبه 18 آذر 1391 ساعت 23:30

سلام

سلام ...

آرشید یکشنبه 19 آذر 1391 ساعت 10:43 http://arshid.blogsky.com/

راه می سپارم ... در پی لحظه های گریزانی که هزاران منزل تا مقصد فاصله دارند ...
اما هر یکی پیکی هستند از شهریار جاوادانگی ...
و زنجیره ای که مرا به او وصل خواهد کرد .

سلام و بی نهایت سپاس از انتقال حسی زیبا .

سلام
نا قابل بود . ممنون از شما ...

پرچانه یکشنبه 19 آذر 1391 ساعت 14:18 http://forold.blogsky.com/

انشالا که همیشه دور هم جمع شید و لذت ببرید
اما لذت خوابیدن یه چیز دیگه س

ممنونم عزیزم
هر کسی از یه چیزی لذت میبره دیگه

افروز دوشنبه 20 آذر 1391 ساعت 08:07

همه روزهات پر از آرامش و شادی و دورهم بودنهای دلی

ممنونم افروز عزیزم
باز هم تولدت مبارک

م . ح . م . د دوشنبه 20 آذر 1391 ساعت 17:44

الان مثلن ادامه مطلبه سرکاری گذاشتی مللت روش کلیک کنن آمار بازدید وبلاگت بشه دو برابر ؟! نه ، ینی میخوام ببینم راه دیگه ای نبود ؟! لا الی اله الله !

قبول نیست ... تو دیدی !

آذرنوش دوشنبه 20 آذر 1391 ساعت 17:48 http://azar-noosh.blogsky.com

. "لحظه" وقتی شیرین میشود که قابلیت رفتن داشته باشد و انتظار کشیدن این جمله عالی بود دل آرام...عالییی

فدای تو

پروین سه‌شنبه 21 آذر 1391 ساعت 01:29

wow
غذاها .... عذاها ........

ژولیت سه‌شنبه 21 آذر 1391 ساعت 02:29 http://migrenism.blogsky.com

باز تو اینجا شکنجه ی روحی روانی راه انداختی دلی؟؟؟ من نصفه شبی گشنم شد!!!!!
نووووووووووووووووش جووونت
همیشه به این دور هم بودن های گرم گرم:*

ای جان دلم ...
شما تشریف بیارید اینطرفها ما در خدمتیتون هستیم
ممنونم عزیز ، شما نیز

روزهای سه شنبه، نسخه های هفتگی رادیو ستاره بر روی هنربلاگـ جهت دانلود قرار میگیرن که فردا 21 آذرماه، روز موعد هشتمین ورژن از پادکست ستاره هست که تـیـم ایـنـتـرنـتی ستاره ها منتظر حمایتها و نظرات ارزشمندتون نسبت به این پادکست شصت دقیقه ای که زحمت بسیاری برای آن صرف شده می باشد.
ـ معرفی ستاره های موسیقی رپ سیاسی - اجتماعی(حامد فرد، یاس، بهرام و هیچکس)
ـ قسمتی از توصیه های کوروش کبیر به فرزندش در وصیت نامه اش
ـ بازهم شایعه پراکنی علیه محسن یگانه(این بار آهنگ حباب جنجال ساز شد!)
ـ معرفی آخرین آهنگهای منتشر شده خوانندگان مشهور ایرانی در یک هفته اخیر
ـ داستان “حباب روی آب” از مهدی حاج محمدی
ـ طنز خانواده آسمونی
منتظر قدمهای مهربونت هستیم...

دایانا سه‌شنبه 21 آذر 1391 ساعت 05:18

سلام
نوش جونتون. این صبحانه ست اونوقت؟!
حالا گفتن صبحانه مقوی ولی آخه اینم دیگه خیلیییییی مقویییییه!!!!!
معده ی بیچاره مگه چه گناهی کرده آخه؟
راستش وقتی این عکس ها رو دیدم یاد این جمله خانجونم افتادم که: آدم که این همه بخوره باید بره استقبال خرس"

سلام
ممنون
متوجه این نشدم که لحنتون جدی بود یا شوخی ... اگر شوخی بود که معمولا رسم بر این نیست وقتی برای اولین بار با کسی برخورد میکنیم ، باب شوخی را باز کنیم ... اگر هم جدی بود که ، ما به قدری نخوردیم که گرسنگی خرس رو برطرف کنیم !!!!

پروین سه‌شنبه 21 آذر 1391 ساعت 06:43

دلآرام جان،
کامنت بالا را اورژانسی از سر کار نوشتم. اما حالا میخواستم به اینهمه سلیقه و وقت و کدبانوگری ای که برای چیدن این میز صبحانه بکار رفته، احسنت بگویم. یک میز اردوور درجهء یک است برای خودش ...

خوب طاغوتی هستید شما هم والا بخدا!!!34803

لطف دارید پروین خانم عزیزم
ما کجا و طاغوت کجا ...
جای شما بسیار خالی

پروین سه‌شنبه 21 آذر 1391 ساعت 06:44

حواسم نبوده کد را داخل کادر کامنت گذاشته ام!! گفتم چرا کدی که تایپ کرده بودم غیب شد ها :)))

ای جانم
میبوسمتون

ری را سه‌شنبه 21 آذر 1391 ساعت 12:12 http://narenjestaan.persianblog.ir

با خوندن متن شما نگاه کردن به این میز یه حس خوب به آدم می ده ولی انصافاْ سنگ تموم گذاشته شده ها

خداکنه همیشه حس های خوب توی زندگیت جاری باشه ری رای عزیزم

amine سه‌شنبه 21 آذر 1391 ساعت 12:43 http://sarzamineman1.blogsky.com/

چرا رحم نمیکنی؟؟؟؟؟ نمیگی من الان سر کار جواب این دل اب افتادمو چه جوری بدم؟؟

من واقعا شرمنده شما هستم ...
ارجاعتون میدم به جواب کامنت میلاد.

کویر سه‌شنبه 21 آذر 1391 ساعت 16:28 http://faramushshodeh.blogfa.com

هی می نویسم و هی پاک می کنم ...

میلاد سه‌شنبه 21 آذر 1391 ساعت 17:07

جمعه که پستتو خوندم عکسی در کار نبود، اما امروز صبح که اومدم پست جدید بخونم، دیدم که نوشتی عکس ها اضافه شد

آخه خدا رو خوش میاد

اخه خدا رو واقعا خوش میاد

چه پدر کشتگی با من و محمد داری که چنین عکس هایی میزاری خواهر من

نمیگی دوتا داداش شکمو داری، بعد میان این عکسارو میبینن دلشون اب میوفته

سمیرا خانم با اجازه شما من از این دلارام نمی گذرم، به خدا میگم باید سر پل صراط دلارام نگه داره که انقدر اینجا با غذهای خوشمزه و سفرهای رنگین دل منو اب میکنه

خیلی بدجنسی دلارام

اتفاقا عکس رو برداشتم که مورد لعن و نفرین قرار نگیرم .
با نوشتن پست جدید ، به خیال اینکه دیگه کسی سر به پست قبلی نمیزنه، عکس رو اضافه کردم که بعدها یادم بمونه درباره چه روزی حرف میزدم . این جمله "عکسها اضافه شد ..." رو نیز نوشتم که یادم بمونه از اولش عکسها رو نذاشته بودم .
خلاصه اینکه شرمنده ، قصدم برخلاف "فلافل مجازی" آزار و اذیت تو و محمد و باقی دوستان نبود ...

میلاد سه‌شنبه 21 آذر 1391 ساعت 17:08

من از این صبحــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــونه ها می خوام

شام قبول نیست ؟!
اگر هست چهارشنبه شب دوباره دور هم جمع میشیم ، تو هم دعوتی از طرف من

فرشته سه‌شنبه 21 آذر 1391 ساعت 17:24 http://houdsa.blogfa.com

میگم دل آرام من یه سوال الان برام پیش اومده...شما ناهار چه خوردین اون روز؟؟

نخوردیم

میلاد سه‌شنبه 21 آذر 1391 ساعت 21:26

ولی خدایش خارج از شوخی دلارام عجب سفر صبحونه رنگی و معرکه ایه

خیلی خوش سلیقه سفرآرایی شده و چیده شده و محتویات صبحانه هم معرکه است

باید خدمت فرشته خانم هم عرض کنم با این صبحونه شامم دیگه لازم نیست بخوری

خــــــــــــــــــــــــــــــــوش به حالتون ( لحن و لهجه؛ با لب و لوچه کش اومده بخونید)

ممنونم میلاد جان
جای شما حسابی خالی
ای وای ِ من ...

مهرداد چهارشنبه 22 آذر 1391 ساعت 00:37

ای بابا
من تازه عکسارو دیدم
اصلا نمی تونستم حدس بزنم همچین سفره ای گذاشتین واسه صبونتون
مردونه شما همیشه صبونتون این شکلیه
ببخشید
ادرستونو لطف می کنین

راسی دعوتتون کرده بودم به فوق العاده
رسید کارت دعوتش
دوباره می فرستم
http://foogh.blogfa.com/

زهرا پنج‌شنبه 7 دی 1391 ساعت 00:41

خیلی قشنگ بود. لذت بردم از خواندش

قابل شما رو نداشت .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد