دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

خواهی نخواهی زمان میگذرد... کاش "خوش" بگذرد

داشتم میز هفت سین را جمع میکردم، با خودم گفتم مگر همین دیروز نبود که این میز را چیدم؟!

پدربزرگ خدابیامرزم همیشه روز اول عید که میرفتیم خانه شان، میگفت : خب امسال هم تمام شد(سالی که شاید دقایقی بود آغاز شده بود) . ما همیشه غر میزدیم که بابابزرگ بذار دو روز بگذره آخه... میخندید و میگفت: میگذره باباجان، به خودت میای میبینی آخر سال شده...

بابابزرگ راست میگفت. همین دیروز بود که درگیر بدو بدو های آخر سال بودیم و حالا در نخستین لحظه های چهاردهمین روز ... نیمی از اولین ماه بهار به همین زودی گذشت... به خودمان می آییم و میبینیم در حال تدارک سفره هفت سین سال آینده ایم...


نظرات 18 + ارسال نظر
بابک اسحاقی چهارشنبه 14 فروردین 1392 ساعت 00:24

خیلی زود گذشت

خیلی... الهی که خوش گذشته باشه.

کاسپر(بابک) چهارشنبه 14 فروردین 1392 ساعت 00:29 http://kasperworld.ir

اره واقعا ... هر دفعه هم زودتر از قبل ... نه این عید و هفت سینا کلا همه چی ...

ظاهرا این حس مشترک هست بین هممون...

امشال دلی جان خیلی زود داره میگذره اولین ساله که همش میبینم یه روز دیگه هم زود گذشت.... تا همین دو روز پیش فکر میکردم 5 فروردین است در حالیکه 11 هم بود!

خداروشکر بهت خوش گذشته پری عزیزم. امیدوارم امسال فقط و فقط خوش بگذرونی و شادی مهمون لحظه های زندگیت باشه.

snowman چهارشنبه 14 فروردین 1392 ساعت 02:35 http://www.tilleternity68.blogfa.com

حرف بابابزرگ شما من و یاد حرف داداش عاشق درس و مدرسه م انداخت! همیشه اول مهر که میشه با آهی بلند از نهاد برآمده غرولند زنون با خودش میگه: پسر! غصه نخور! ۹ ماه دیگه دوباره تابستون میاد!!!
همیشه بهش میخندم اون روز. اما ۹ ماه بعد مثل ۹ روز بعد میرسه و میگه دیدی اومد!! دیدی رسید!
و این چرخه ادامه داره... و این چرخه ی عمر فصلی ما!
سلام دوست من

ای جانم به برادر عاشق درس و مدرسه ات
اسنو جان، از خدا پنهون نیست شما هم که دیگه از خودی، منم وقتی هفته شروع میشه به خودم میگم دلی غصه نخوریا زود اخر هفته میشه
سلام به روی ماهت

پروین چهارشنبه 14 فروردین 1392 ساعت 03:09

>D:<

کاش خوب بگذرد، زود گذشتنش مهم نیست

قربون شما برم من کلاً و جزاً
برای شما هم خداکنه که خوب و خوش بگذره. اصلا فقط شادی باشه لحظه های زندگیتون.

جعفری نژاد چهارشنبه 14 فروردین 1392 ساعت 08:20

جمله آخرت رو امیدوارم و آرزومند دلی جان
امیدوارم که سالیان سال در کنار عزیزانت هفت سین سلامتی بچینی روی میز زندگی

در کنار شما ایشالا. سال دیگه بیایم عید دیدنی مثلا
شاد باشی همیشه

فرشته چهارشنبه 14 فروردین 1392 ساعت 09:37 http://houdsa.blogfa.com

اوهوووم....

هر سال موقع چیدن هفت سین دلم میگیره...دلیلش رو نمیدونم...

خیلی زود میگذره این روزا..

ای جانم... دلت شاد باشه الهی همیشه فرشته عزیزم.
خیلی زود... خیلی...

جزیره چهارشنبه 14 فروردین 1392 ساعت 10:17

واااااااااااااای نگو نگو نگو خاهر جان. نه به اون اسفند ورپریده که اوایلش جلو نمیرفت نه به این بهار که هویجور تخت گاز داره میره.
به جان خودم اصن تقویممو میبینم که 14 روزش گذشته هویجور استرس میگیرم . دیشب داشتم به خودم میگفتم ای واااااااااای چقده ش گذشت و من هیچی توش ننوشتم،بعد خودم به خودم دلداری میدادم عیب نداره ادمیزاد به استراحت هم نیاز داره دیگه. خلاصه گوش شیطون کر ایشالله ایشالله ایشالله از 15 فروردین تا 15 اردی بهشت دیگه گفتیم بریم بچسبیم به زندگی.عاره خاهر جان.بق بقو

ایشالا همزمان که چسبیدی به زندگی، خوبی و خوشی های زندگی هم بچسبه به تو و رهات نکنه که نکنه و بیااااااااااااد تا اخر سال

جزیره چهارشنبه 14 فروردین 1392 ساعت 10:19

البته من بگم این 14 روز خیلی به من خوش گذشتا(گوش شیطون کر چشش کور پاش چلاق:دی)
ولی همه ش حرف استادم میاد جلو ذهنم که بم گفت:باز اگه میخای 13روز تعطیلات عیدت هم سرجاش باشه و خوابت هم سرجاش باشه و ....، استرس میگیرم

خدا رو هزار بار شکر که خوش گذشته.
"دم" رو خوش باش، ایشالا باقیش هم همینجور خوب و خوش میگذره.

سمیرا چهارشنبه 14 فروردین 1392 ساعت 11:00

خواهی نخواهی زمان میگذره،ولی زود گذشتنش حاکی از خوش گذشتنه(پس خدا رو شکر)
مطمئن باش اگر به کسی بد بگذره ثانیه ها انقدر کند میگذره که نگو.

دقیقا
خداکنه برای همه خوب و خوش بگذره.

YASNA چهارشنبه 14 فروردین 1392 ساعت 12:21 http://DLKOK.BLOGFA.COM

اره واقعا
من همیشه سیزده به در که میشه دلم میگیره که عید تمام شد....
من هنوز هفت سین و جمع نکردم
حسش نیست ... دیشب داشتم می گفتم وا این همه تلا کردم واسه درست کردنش حالا باید جمعش کنم

اصلا خواهر من میخوام تا عید بعدی همین پهن بگذارم..

ای جانم
آره بذار پهن باشه که کل سال رو با حال و هوای عید بگذرونی
ولی واقعا برای هممون همین هست. این روزهای عید خیلی زود میان و میرن. ایشالا برای سال آینده هم به زیبایی امسال سفره هفت سین پهن کنی عزیزم.

طـ ـودی چهارشنبه 14 فروردین 1392 ساعت 12:23

کاش در کنار زود گذشتـن، خوش هم بگذره، شاد بگذره، بی غم و غصه بگذره . . .

ایشالا

خانمی چهارشنبه 14 فروردین 1392 ساعت 12:46 http://monastories.blogfa.com

سلاام

دقیقا ، به خوشی بگذره ایشالا

سلام خانمی عزیز
ایشالا

سارا چهارشنبه 14 فروردین 1392 ساعت 12:58 http://www.takelarzan.blogsky.com

ایشالا به خوش بگذرد

ایشالا

نرگس۲۰ چهارشنبه 14 فروردین 1392 ساعت 14:32

سلام دل آرام جان
انشالا.انشالا که به خوشی بگذرد و یه آرامی

ولی گاهی هم میگم خوبه که میگذره..که ثابت نمی مونه

البته گذشتن نیمی از اولین ماه بهار کمی هول تو دلم انداخت که چقددددر زوووود

سلام به نرگس عزیزم
اصلا خوبیش اینه که "میگذره"... امید که خوب بگذره.
آره منم که دیدم اولین ماه امسال نصف شد، یهو شوک شدم!!

م . ح . م . د چهارشنبه 14 فروردین 1392 ساعت 17:45

برای من خیلی دیر گذشت دلارام ، ثانیه به ثانیه گذشت !
الان هم فوق العاده خوشحالم که تموم شده ، نمیخوام ناشکری کنما ، اما متعسفانه گند ترین عید نوروزم بود امسال ، امیدوارم که سال دیگه تلافی امسال در بیاد !

خب عزیزم ما از جنبه اجتماعی نگاه میکنیم و شما از یه دیدگاه دیگه
ولی امیدوارم بهترینها در انتظارت باشد.

بهروز(مخاطب خاموش) پنج‌شنبه 15 فروردین 1392 ساعت 12:21

سلام...


سال مجموعه ای از سه شنبه هاس که تا بهشون می رسی هفته تموم میشه

سلام...
من نسبت به چهارشنبه ها این حس رو دارم...

رها یکشنبه 18 فروردین 1392 ساعت 20:25 http://fair-eng.blogsky.com

آره واقعا! خیلی زود می گذره.... :(

ای جانم
الهی خوش بگذره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد