دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دستم بگرفت و پا به پا برد

توی کیفم دنبال کلید میگردم. زیر و رویش میکنم، خالی میکنم تمام محتویاتش را روی میز... نیست که نیست...

- مامان کلیدم نیست

+ کلید من رو بردار...

دیرم شده، باید زودتر برسم. مانتوهایم را ورق میزنم، هیچکدام به دلم نمینشینند و آنهایی که دوست دارم اتو ندارند...

- مامان مانتو ندارم

+یا بذار اتو کنم یا از کمد من انتخاب کن...

- مامان نهار فردا؟

+ حاضره...

- مامان کادوی خاله ؟

+ خریدم...

- مامان قبض ها؟

+ پرداخت کردم...

- مامان جمعه؟

+ هماهنگه...

- مامان ...  مامان... مامان...


مانا باشی، تویی که تمام نیست های زندگی ام را هست کرده ای...


نظرات 36 + ارسال نظر
کاسپر سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1392 ساعت 22:37

اولللللللللللللللللللللللللللللللللل

بله بله

فریناز سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1392 ساعت 22:38 http://delhayebarany.blogsky.com

تمام نیست های زندگی ام را هست کرده ای
چه قشنگ گفتین

مبارک باشه روزشون بانو

سلام

سلام فریناز جان
ممنونم، روز تو هم مبارک

تیراژه سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1392 ساعت 22:44 http://tirajehnote.blogfa.com

"مانا باشی، تویی که تمام نیست های زندگی ام را هست کرده ای..."

"نیست" های روزمره را.."نبودن" های زندگی.. (و میشود از احساست خواند که حتی "کم گذاشتن" های روزگار را)... چقدرررر قشنگ به "بودن" و "هستی" و وجود نازنین مادر پیوند دادی دل آرام
چقدر این پست زیبا بود و چقدر این دیالوگ های آشنا را خوب نوشتی
آنقدر که یک آن از کمبودشان در زندگی ام دلم گرفت و اشک به چشمم نشست..خیالی نیست...مادر ها همیشه عزیزند و نازنین حتی اگر دور باشند..حتی اگر دیر برسند..

مادر گرامی و مهربانت همیشه سلامت باشند دوست عزیز من.چقدر خوشحال و خوش سعادتم به داشتنت و آشنایی با مادر نازنینت رفیق.

الهی دلت همیشه شاد باشه دختر اردیبهشتی نازنین من
سایه مامان گلت برقرار
مرغ سعادت بر دوش ما نشسته که در این روزگار نازنین رفیقی چون تو داریم...

کاسپر سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1392 ساعت 22:49 http://kasperworld.ir

سلام دلی ...
سلامت باشن و روزشون مبارک ... مبارک همه ی مادرا باشه ...

سلام
ممنون
همه مادرها سلامت باشن ان شالله

جعفری نژاد سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1392 ساعت 23:06

زنده و برقرار باشد مامان سمیرای عزیز و مهربان و دوست داشتنی ات

تبریک به تو بابت داشتن همچین مادری و تبریک به مامان سمیرا بابت "روز مادر"


ممنونم
سایه خانم جان و روناک نازنینم بر سرتون همیشه ایشالا

جزیره سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1392 ساعت 23:44

مامان ها مظلوم ترین ادمها هستن. من هم بی شعورترین بچه ی دنیااخه اکثر اوقات بی حوصلگیهامو سر مامانم خالی میکنم:((((
خدا نگهدار مامان سمیرا و تمام مامانهای ایرانی و اصن خارجی باشه

دور از جونت عزیزم
هممون گاهی بی حوصلگی هامون رو سر مامانها خالی میکنیم و آنها چه صبورانه تحمل میکنند ما را...
ممنونم عزیزم، خدا نگهدار تو هم باشه که انقدر شیرینی

بازیگوش چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 ساعت 00:00 http://bazigooshi7.persianblog.ir/

عاااااااااااااااااااااالی بود دل ارام عالییییییییییییییییییی اشک شووووووووووووق مامانیییییییییییی

ای جانم

بابک اسحاقی چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 ساعت 00:02

روزتون مبارک سمیرا خانوم عزیز

ممنون بابک جان، هم برای تبریک و هم برای پست

پیمان اسحاقی چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 ساعت 00:06 http://ruzayeman.blogsky.com

هیچ چیزی نمیتونه جاشو واسم پر کنه

روحشون شاد باشه

ژولیت چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 ساعت 00:09 http://migrenism.blogsky.com

روز مادر بر مامان سمیرای مهربونت مبارک
ایشالا سالم و شاد باشید:)

ممنونم ژولی عزیزم
مامان گل تو هم ایشالا همیشه شاد و سلامت باشن

گل آفتابگردون! چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 ساعت 00:13

مبارک باشه روز زن ، روز مادر بر همه مامانای دنیا ، از جمله مادر محترم شما، خانوم سمیرای محترم.
خدا به هممممممممه شون عمر طولانی و با عزت و سلامتی بده به حق آبروی حضرت زهرا !
گل گفتی دل آرام جان..

ممنونم عزیز دلم
ان شالله

باغبان چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 ساعت 00:19 http://laleabbasi.blogfa.com



چقدر این جمله آخرتون عالی بود...


عزیزم...

باغبان چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 ساعت 00:20 http://laleabbasi.blogfa.com

یادم رفت تبریک بگم
سلامت باشند و روزشون مبارک...

ممنونم باغبان عزیزم
مادر شما هم سلامت باشن و سایشون بر سرت

ترنم باران چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 ساعت 00:30

ای که هوای تو شرط نفس کشیدن هایم ؛ روزت مبارک

این روز عزیز بر همه ی مادران ایران زمین تبریک باد

ممنونم برای جمله قشنگت

آذرنوش چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 ساعت 00:35 http://azar-noosh.blogsky.com

وای دل آرام واقعاااااااااااااااا منم همینجورم...همیشه مامان مامان مامان
مامان فلان لباسم کجاست مامان فلان کتابم کجاست
واقعا فکر یه روز نبودنشون دیوونه میکنه آدمو
روز همشون مبارک باشه و روح مادر های از دنیا رفته شاد...
خیلی پستتو دوس داشتم

هممون همین مدلی هستیم
و مامانها همیشه کنترل و مدیریت رو بر عهده دارن. بودنشون یعنی قوت قلب، یعنی دلت قرص که یکی حواسش به همه چیز هست...
فدات

نرگس۲۰ چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 ساعت 00:41

سلام دل آرام جان
روز مادر بر مامان سمیرای عزیزت مبارک باشه

انشالا سالهای سال زیر سایه ایشون خوشبخت و آرام زندگی کنی

انشالا هیچ نیستی تو زندگیت نباشه عزیزم

سلام نرگس عزیزم
قربون تو برم من اخه مهربونم
شاد باشی همیشه الهی

طـ ـودی چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 ساعت 00:56

مبارک باشه این روز قشنگ به مامان سمیرای مهربون و دوست داشتنــی که الان غیر از مامان دل آرام مامان خیلی از بچه های اینجاس انگار
ایشا.. که همیشه سالم و سلامت و تندرست باشن

ای جانم طودی
دقیقا همینه، مامان من مامان خیلی از بچه های اینجاست و اونها رو مثل فرزندان خودش میدونه

نیمه جدی چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 ساعت 07:41

منم روز مادرو به مادر مهربونت تبریک میگم دلارام جان. سایه ی مهربانیشان مانا رفیق.

ممنون از محبتت عزیزم
همه مادها ایشالا سلامت باشن و روح رفتگان شاد

پروین چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 ساعت 08:22

روز مادر به سمیرا خانم عزیزم که از قبیلهء مامان‌های نازنین دنیاست مبارک
و درود و تحسین برای تو دلآرام گل من که قدرشناسی و قدردان

تیراژه جانم
خداوند مامان خوب ترا هم برایت حفظ کند عزیز دلم. بی‌اغراق میگویم که تو دختری هستی که هر مادری آرزویش را دارد.

قربون شما برم من آخه
سایتون بر سرمون باشه همیشه ایشالا

موافقم...

فرشته چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 ساعت 08:30

سلام دل آرام آرام دل ...
مانا باشد و سلامت و تندرست در کنار دختر مهربانش . و لحظه هاتون سرشار از شادی و خنده .
تبریک خدمت مامان سمیرای عزیز
خدا حفظشان کند.

سلام فرشته مهربون
ممنونم عزیزم
دلت شاد و لبت خندون همیشه

ری را چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 ساعت 08:40 http://narenjestaan.persianblog.ir

زنده باشن الهی تمام مادرهای دنیا

الهی آمین

سمیرا چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 ساعت 11:08

قرررربونت برم دختر گلم .اینایی که نوشتی کمترین کاریه که از دستم بر اومده و برات کردم .تو نوشتی : تویی که تمام .... من میگم: تویی که به زندگیمون رنگ و بو دادی و با معنایش کردی.تو هم سلامت باشی و سر فراز.
من مطمئنم خودت در آینده از اون مامان مامانیها میشی عزیزکم.دوست دارم خیلللللیییی زیاااااد
چه کادویی از این بالاتر که بچه ها ارزش و قدر پدر و مادرشونو بدونن و از اونا طلبکار نباشن.
از تمام عزیزانی که به من و دل آرام لطف داشتند و ابراز محبت کردند یک دنیا ممنونم.
این حسها را باهیچی توی دنیا عوض نمیکنم ممنون بابت این همه انرژی مثبت.

من اگه تو رو نداشتم، دیگه هیچی نداشتم...

سمیرا چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 ساعت 11:32

اااای وااای من! از تمام مامانای گل و دختر خانومای گل معذرت میخوام که این روز قشنگ را بهشون تبریک نگفتم !
واقعایادم رفته بود غیر از من هم ماماناو خانم های محترم دیگه ای هم هستند فکر کردم فقط خودم مامانم
با اجازه شما عزیزان به رسم ادب و احترام به بزرگترها میخوام این روز مقدس را به مامان ناهید گرامی ، مامان نگارمحترم،خدیجه زائربانوو پروین خانوم عزیزم که سعادت دیدارشونو داشتم وبقیه عزیزان ... تبریک و شادباش بگم.
روز همگی مبااااررررک.

کویر چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 ساعت 11:36 http://faramushshodeh.blogfa.com

خواندمت...

محبت داری عزیزم

هلیا چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 ساعت 12:15 http://www.mainlink2.blogsky.com

روزشون مبارک باشه و سایشون همیشه بالای سرت عزیزم

فدای مهربونیت
روز تو هم مبارک

الهه چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 ساعت 12:27 http://khooneyedel.blogsky.com

ای جان دلم...خدا حفظ کنه سمیرا جون پر از احساس و محبت رو...هم واسهٔ تو آروم دل، هم واسهٔ ما که فرقی با دخترای خودشون نداریم....

روزتون مبارک سمیرا جونم....الهی که سایه تون مستدام باشه و لحظه لحظهٔ زندگیتون پر از عشق و شادی....

روز خودت هم مبارک آروم دل...

قربون تو برم من الهه احساس من
خدا تو رو هم برای ما حفظ کنه عزیز دلم

فرشته چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 ساعت 12:51 http://houdsa.blogfa.com

عزیزم...
روزشون مبارک باشه...

چقدر جمله ی آخرت قشنگ بود دل آرام..

روز تو هم مبارک مامان فرشته مهربون

مریم نگار(مامانگار چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 ساعت 13:39

ای وای...اینا همون دیلوگهای من و دخترامه..منهای خریداشون که همش پای خودشونه کلن !!

این روز خوب رو به سمیرای عزیز و نازنین..و دختر گلش دلارام خوشگلم تبریک میگم..
همیشه کنار هم شاد و سلامت باشید..

دیالوگهای ماندگار
فدای شما و محبتتون
شادیتون همیشگی

عاطی چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 ساعت 18:17 http://www-blogfa.blogfa.com


امروز و به همه ی مامانای گل دنیا تبریک می گم

:گل ل ل ل ل ل ل ل:-***

میدونستی خیلی گلی؟

اردی بهشتی چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 ساعت 23:36 http://tanhaeeeii.blogfa.com

چه پست قشنگی
و چه کامنت زیباتری از مامان سمیرای گلت
روزشون مبارک

فدات عزیزم

فرشته پنج‌شنبه 12 اردیبهشت 1392 ساعت 09:10

+آیکن گل

عزیزم...
خیلی مهربونی فرشته... خیلی...
*اشاره به کامنت خصوصیت

رها جمعه 13 اردیبهشت 1392 ساعت 16:27 http://raha-vesal.blogfa.com

یه دونه اس .. دردونه اس .. تک دونه اس ... اصن قابل توصیف نیست

ای جانم

عاطی جمعه 13 اردیبهشت 1392 ساعت 17:31 http://www-blogfa.blogfa.com


نه به اندازه ی شما:دی

:گل ل ل ل ل

:دی

فدات عزیزم

جزیره یکشنبه 15 اردیبهشت 1392 ساعت 21:31

سلااااااااااااااااااااااااااااام

سلام به روی ماهت
به چشمون سیاهت

گل آفتابگردون! دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 ساعت 23:10

دلمان تنگ شده ....مسئولین رسیدگی کنند این وبلاگ آپگرید نشده بعد میگن چرا جوونا میرن معتاد میشن:))
جملات بالا چه ربطی بهم دارند؟ سوال خوبیه بهش فکر میکنم:))))
سلام...غرض عرض ارادت و دلتنگی بود که بحمدالله حاصل شد...شما راحت باش :)))))))))))))))))))))))))))))
دلت آروم لبت خندون تاااااا همیشه.......

ای جان دلم
خدا سایه مخاطب های مهربون رو از سر من کم نکنه
این دعای خوب برای خودت نیز تااااااااا همیشه

پروین سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1392 ساعت 02:44

من آمدم کامنت سمیرا بانوی عزیزم را دوباره خواندم و از این همه محبت و خانمی‌اش سرشار شدم و حالا هم دارم میروم. اصرار نکن عزیزم ... نمیمانم ... کار دارم ... باید بروم

آخه قربون شما برم من
باور کنید اگر بذارم بروید، این همه راه آمدین باید نهار را پیش ما بمانید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد