دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

چند سال است که مرده ام

میگویند " کسی که میگوید با سیاست کاری ندارم، به سان مردگان است."


مرا چه به سیاست وقتی در الفبای زندگی ام مانده ام... نمیدانم حقوقم را اول ماه یکجا مساعده بگیرم و یا ریز ریز در طول ماه...که به چشمم نیاید چطور تمامش می رود پی نان هر شبم...


مرا چه به سیاست وقتی شعار "دیانت ما عین سیاست ماست"ِ مدرس را یادم می آید و دین پر پر شده ام لا به لای ارابه کریه sیاsیون...


مرا چه به سیاست وقتی در دنیا بی آبرو شده ام، که در کشور نا کجا آباد هم وقتی میشنوند ایرانیم، خانه که اجاره نمیدهندم هیچ، چند قدم میروند عقب مبادا گوشه لباسشان به لباسم ساییده شود... ریشخندم میکنند... میفهمی...


کدام sیاsت رفیق؟ من از مردگانم، از زنده به گوران... نمیخواهم چیزی بدانم... کی آمد و چطور آمد و چرا آمدش به من مربوط نیست. دلیلش برای تو، تحلیلش برای تو، اگر خیر و شادی ای هم داشت برای تو... به من نگو کی بود و کجا بود و چرا بود و چه شد و چرا شد و چه خواهد شد...

گوشهایم کر شده... آینه چشمانم زنگار گرفته... "امید" را نمیشنوم... "امید" را نمیبینم...


شاید بیاید روزی که باز سر دهم سرودِ " دوباره میsازمت وطن" را... آنگاه نگاه کن که چه استوار به گور خود خواهم ایستاد...



نظرات 14 + ارسال نظر
عاطی سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 21:12


مرا چ ب cیا sت که حتی نمی توانم کلمات را درست بنویسم!

این پست محشر است!

:گل

باغبان سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 22:20 http://laleabbasi.blogfa.com

سلام
من الان آهنگ پست قبلی رو دانلود کردم
حس خیلی قشنگی داره
ممنونم
...
پست جدیدتونم به نظرم حرف دل خیلی هاس
...
بازم به خاطر آهنگ ممنون

مریم سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 22:32 http://www.najvaye-tanhai.blogsky.com

یه لایک خوشگل
و یه آفرین به توی دلآرام عزیز
سیاست پدر مادر نداره بی خی خی

آذرنوش سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 22:54 http://azar-noosh.blogsky.com

چی بگم؟ حرف دل من و خیلی های دیگه رو زدی دلی جانم...

جزیره سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 22:57

رها چهارشنبه 1 خرداد 1392 ساعت 00:03 http://fair-eng.blogsky.com

دیگه حرفی برای گفتن نموند.... گفتنی ها رو گفتین....

هاله بانو چهارشنبه 1 خرداد 1392 ساعت 08:17 http://halehsaadeghi.blogsky.com

امیدوارم روزی برسه که بتونیم همه با هم و یک صدا بخونیم ...
دوباره میسازمت ای وطن اگر چه با استخوان خویش ...

طاها چهارشنبه 1 خرداد 1392 ساعت 10:14 http://dastanakeman.mihanblog.com

سلام
چقدر درست و به جا نوشتی دوست عزیز...
نبودن بهتر است از بعضی از قماش ها بودن
دنیایت آرام

مریم نگار(مامانگار چهارشنبه 1 خرداد 1392 ساعت 11:03

برای تو و خویش چشمانی آرزو می کنم
که چراغ ها و نشانه ها را در ظلماتمان ببیند
گوشی که صداها و شناسه ها را در بیهوشی مان بشنود
برای تو و خویش روحی که این همه را در خود گیرد و بپذیرد
و زبانی که در صداقت خود ما را از خاموشی خویش بیرون کشد
و بگذارد از آن چیزها که در بندمان کشیده است
سخن بگوییم...

فرناز چهارشنبه 1 خرداد 1392 ساعت 12:25

مرا چه کاررررررررررررر

کیانا چهارشنبه 1 خرداد 1392 ساعت 16:48

جزیره چهارشنبه 1 خرداد 1392 ساعت 21:03

دلی برو کنار اومدم حال مامانتو بپرسم و برم. هی میاد تو دست و پا
سمیرا جون ارادت داریم و البته علاقه ی شدید قلبی نیز

م . ح . م . د پنج‌شنبه 2 خرداد 1392 ساعت 15:59

شیطونه میگه برم آهنگ پیشوازمو عوض کنم تا فتنه ای که تو اینجا روشن کردی و هرچه سریع تر خاموش کنم !

سمیرا پنج‌شنبه 2 خرداد 1392 ساعت 21:25

تاریخ تکرار خواهد شد ، دیر یا زود .ولی تا آن زمان صبوری میخواد و شکیبایی و درایت .
ولی من نمیدونم چرا اصلا موافق این جمله دیانت ما عین سیاست ماست نیستم ، من میگم دیندارها به دینداریشان برسندو سیاستمدارها به سیاستشان بپردازند در واقع هر کسی در هر کاری که تخصص داره وارد بشه !
در واقع این آقایان عظام باید بروند همان درس حوزوی خود را دنبال کنند اینان را چه به سیاست!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد