دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

تمام دوستان ندیده من

بابک جان لطف کردند و اینجا ما رو به چالش کشیدن که پنج نفر از بچه هایی که دوست دارید ببینید رو نام ببرید. بعد من خیلی با تمدن نشستم فکر کردم. با خودم گفتم پنج تا؟؟؟ فقط پنج تا؟؟ خیلی راحته که... خانم و آقایی که شما باشید، از اونجایی که بسیاری از دوستان نازنینم رو دیده بودم کمی خوشحال شدم که لیستم مختصره. آقا شما بگو دوتا. کاری نداره که...

هیچی شروع کردم به نوشتن... پنج تای اول رو نوشتم دیدم جان؟؟!! اینکه یک دهم دوستانی است که دلم میخواد ببینمشون... بعد با ترس و لرز رفتم لیست سه تایی بعدیم رو نوشتم... بعد باز دیدم یکی جا موند با خجالت فراوان بعدی رو هم نوشتم. باز دیدم لیستم ادامه داره...

هیچی دیگه روم نشد باقیش رو بنویسم. گفتم الان میگه عجب تو آدم بی قانونی هستی. برای همینه مملکت درست نمیشه دیگه. تا من هستم که جای پنج تا ، 10 تا مینویسم، معلومه جامعه اصلاح نمیشه... خب من اینجا توی یه کامنت نمیتونم قانون رو رعایت کنم، بعد شما میخوای توی جامعه بزرگتر رعایت کنم؟؟ انتظاراتی داری از من ها!!!

این شد که دست به کار شدم اینجا یه لیست درست کنم از دوستان ندیده عزیزم. و بگم خیلی دوست دارم تک تکتون رو ببینم، بدون احتساب اولویت نام زیباتون...


فرشته های عزیزم                                               نرگس 20

جزیره                                                                ری را

مامانگار                                                             باغبان

نیمه جدی                                                         بازیگوش

فاطمه شمیم یار                                                 snowman                               

عاطی                                                               کیانا

خاله سوسکه                                                     عارفه

طودی                                                                رعنا

آذرنوش                                                             خانم امینی عزیز

آرشمیرزا                                                           خانم زائر بزرگوار                      

سهراب                                                             دنیز

امیرحسن افرند                                                  پری که قولهاش رو نمیخوره

حمید باقرلو                                                       چپ دست

گل آفتابگردون                                                    منصوره کودک فهیم

مریم                                                                بانو     

سمیرا نهاوندی                                            

رها مامان دیانا

فرناز آیینه ای در من

میثا شازده کوچولو

وانیا

ژولیت

حنانه فلوت زن



*هنوز هم مطمئن نیستم که لیستم کامل باشه. همچین آدم نامطمئنی هستم من...


* با تشکر از بابک، مهربان، تیراژه، پروین خانم، الهه، هاله، محمد، فرزانه، آقای جعفری نژاد و روناک عزیزم، میلاد، آقای پیرزاده، کوروش، هلیا، آقای باقرلو و مریم عزیز، آوا، مامان ناهید، نرگس اسحاقی، مریم شیرزاد و دیگر دوستانی که دیدمشون و نیازی به آوردن اسمشون نیست (چقدر هم نیاوردم !!)


* و اینکه من هرکسی که باهاش در ارتباطم رو دوست دارم ببینم خب...


*مینوشتم کل بلاگستان، آبرومندانه تر بود...


*دیدین گفتم مطمئن نیستم لیستم کامل باشه. بفرما yasna  رو یادم رفته بود...


نظرات 34 + ارسال نظر
کیانا پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 13:56

اووووووووووووووووووووووووووووووووول

کیانا پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 14:02

میگمااااااااااااا الان خوبه این اسما رو نوشتی من یادم اومد اوووووووووووووو چه همه ادمن که میخام ببینمشووون و ندیدمشووون

من نبودم میخواستی چکار کنی تو

عزیییییییییییییییییییییییییییزم منم خیلی دوست دارم ببینمت

از بس مهربونی

عاطی پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 14:12


سلام:گل

خیلی خوشحالم ک اسمم توو لیستت هست:گل

آدم دوست داره هرکسیو ک می شناسه ببینه!(جملات قصار بنده!):دی

خب من دووست های ندیده ام!ابتدا دووست های رادیویی بوودند!آن موقع ها هم اینترنت نداشتم ک سرچشان کنم!مجری های رادیو ک بسیار برایم عزیز بوودند و هستند!تا بالاخره اینترنت به خانه آمد و سرچشان کردم!

دومین گروه دوستان ندیده ام!دوستان مجله ای بوودند!ک بعد از دو سال دیدمشان!و بسیار برایم لذت بخش بوود!

و بعد از آن ها دووستان اینترنتی و وبلاگی ام!ک تک تک شان را دووست داشتم ببینم!و خیلی هاشان را دیدم طی قرارهایی ک گذاشته می شد.

اما خیلی وقت است ک (بجز سفر به اهواز و دیدن آذی و رعنا) هیچ انسان اینترنتی ای را ندیده ام! خب سن ها بالا رفته و مشغله ها زیاد شده!مطمئنن مثل چهار سال پیش نمی شود با یک اس ام اس همه ی بچه ها را جمع کرد درکه!

بهرحال دلم برای عکس العمل های اولین دیدار تنگ شده!:
-وااااااااااااااااا تو عاطی ای؟
-اه تو عاطی ای؟
-اوغ عاطی اینه؟
و ازین جور حرفا:دی

(من از وقتی وبلاگم را بستم همه جارا وبلاگم می بینم!بر من ببخشای دووست نازنینم بخاطر این کامنت)

به امید دیدار:گل ل ل


سلام عزیزم
ای جانم عاطی
اینجا هم مثل وبلاگ خودت بدون
اصلا هر جا میری گلبارون میشه
دقت کردی؟ :*

کیانا پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 14:26

میگمااااا نمیشه اسم منو دوبار بنویسی

باغبان پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 14:33 http://laleabbasi.blogfa.com

وااااااااوووو
چه حس خوبی داره آدم وقتی دلش می خواد یکی رو ببینه اونم دلش بخواد.

ممنونم دلارام عزیزم حس فوق العاده ایه که اسمم توی لیستت هست

این حس دو طرفه است عزیزم

کیانا پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 14:43


دلیییییییییییییی یک سال و نیم دیگه صب کنی میتونی منو تهران ببینی ، میتونم از الان اینو بت نوید بدم

(آیکون خود شیفتگی محضضض)

چه خبره یکسال و نیم دیگه؟
راستش رو بگو وروجک

کیانا پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 14:44

خب من برم تا کتک نخوردم دیگه

مریم پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 14:45 http://www.najvaye-tanhai.blogsky.com

پس من

ایشالله همۀ دوستایی که اسم بردی رو یه روزی در بهترین جا و بهترین شرایط ببینی

هستی که

بانو پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 14:54

عزیزم

فرشته پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 15:36

سلام دل آرام جان.
آخ جون منم دعوتم به این دیدار.
این نظر لطف شماست خانمی .خب ما هم بسی خوشحال میشویم از دیدار شما . خیلی هااااااااااااااااااااا

سلام
بله بله
دل به دل راه داره عزیزم

ژولیت پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 15:48 http://migrenism.blogsky.com

نمی دونم چرا ته دلم مطمئنم به زودی می بینمت. هم تو هم تی تی
فدای دل مهربونت دل آرام همیشه مهربوووون
بووووووووووووووووووس

آفرین به دلت
خدانکنههههه

جزیره پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 17:27

آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ قربون دختر برم.
همینایی که تو گفتی به اضافه ی اونایی که چون دیده بودی نگفتی:دی ،من هم دوس دارم همه شونو ببینم

خدا نکنههههه
منم که بیصبرانه دوست دارم تو رو ببینم

گل آفتابگردون! پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 18:25 http://mazraeyeman.blogsky.com

دل به دل کانال کشی!
ممنون که من هم اگه خودم باشم! البته، توی این لیست هستم
خیلی ممنون، اما دیدی حواست به یه نکته نبود، اگه حواست رو جمع میکردی اسم منو نمی نوشتی! اما ممنون از حواست که جمع نبود
نکته رو نمیگم خودت پیداش کن بهله دیگه نکنه میخوای بگم که پاک کنی اسمم رو
ممنون عزیزم:*

میشه نکته اش رو بگی؟
چون چیزی به ذهنم نمیرسه...

مریم نگار(مامانگار پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 19:44

دخترررر تو بی نظیری !!
دلی داری به وسعت بیکرانگی مهر ...
دلی که آرومه و توش برا همه ، جا هست !

فدای شما
از بس که دلنشینید

م . ح . م . د پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 20:58

تو فقط منو ببین انگار کل بلاگستانو دیدی

از بس شخصیت پیچیده و عمیق و دوس داشتنی ای دارم


کی بود میگفت دل آرام و تیراژه رو نمیخواد ببینه؟؟؟؟

ف رزانه پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 21:43

کاش از اول منم میومدم همین جا میگفتم دوست دارم کیارو ببینم...

فک کنم بابک از فردا پستاشو رمزدار بنویسه و فقط به اونا که به قوانین احترام میزارن رمز بده

نه عزیزم راحت باش، بابک مهربونتر از این حرفهاست

تیراژه پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 22:00 http://tirajehnote.blogfa.com


این برای اسامی نادیده ها

این برای دیده ها



این هم برای م.ح.م.د ذلیل شده!

اینم برای تو که محبوب بلاگستانی

گل آفتابگردون! پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 23:08

با اینکه چیز خاصی نبود که بخوام خصوصی بگم اما با اجازه ات دلم خواست خصوصی بفرستم منم اجابت کردم خواسته دل را..
مطالعه بفرمایید:))

خوندم عزیزم

نرگس۲۰ پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 23:37 http://www.narges20.blogsky.com

سلاااام دل آرام جانم
وااای از دیدن اسمم در ردیف دوستات واقعا ذوق زده شدم
مرسی عزیزم..منم خیلی دلم میخواد ببینمت ...خیلی.
انشالا به همین زودی ها

سلام عزیزم
ای جانم
ان شالله

snowman پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 23:47 http://www.tilleternity68.blogfa.com

دیدن اسمم حس خیلی خوبی بهم داد... خیییییلی خوووووب...
مرسی دل آرام نازنین دوست ندیده ی با معرفت عزیزم.
کاش میشد دیدنی های دوست داشتنیمون و یه خودمون نزدیک کنیم. نزدیک داشته باشیم...

عزیزممم
کاش میشد...

مریم پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 23:55 http://www.najvaye-tanhai.blogsky.com

اون مریمی که بعد از گل آفتابگردون نوشتی منم؟؟؟

وای دلآرامم
منم دلم خواست تو رو ببینم

بله بله
عزیزم

yasna جمعه 10 خرداد 1392 ساعت 10:51 http://delkok.blogfa.com

یک چیزی داشتم به این فکر می کردم اگه شد بتونم هاله رو ببینم شما و تیراژه هم باشی ..
ولی خوب شما تو لیست من هستی اما نه

ای جانم...
عزیز دلم اینو بذار پای حافظه ضعیفم
واگرنه مگه میشه دلم نخواد ببینمت...

فرشته جمعه 10 خرداد 1392 ساعت 11:18 http://houdsa.blogfa.com

عزیزم...منم به شدت دلم میخواد ببینمت...به شدت ها..

میدونی که دل عجیب به دل راه داره

کیانا جمعه 10 خرداد 1392 ساعت 13:05

یک سال و نیم دیگه بنده اهم اهم

1
2
3
امتحان میکنیم ، صدا میادددد
1
2
3
بعله داشتم میگفتم یک سال و نیم دیگه بنده تشریف میارم اونجا برا ادامه تحصیل
بزززززززززززززززن دس قشنگه روووووووو به افتخارمممم
،فعلنم قصد ازدواج ندارمااااااااا از الان گفته باشمممم

ادامه تحصیل؟!
فقط؟!

بازیگوش جمعه 10 خرداد 1392 ساعت 17:38 http:///http://bazigooshi7.persianblog.ir/

الهی عزیزممممممم...به نظرم تو از اون دخترای اروم و پر از ارامشی نه؟
راستش ولی من بخوام فک کنم خیلی سخت میشه چون بیشتر ترجیح میدم همین تضویر مجازی رو داشته باشم مگر اینکه شرایط خاضی پیش بیات و صد البته که این ربطی به علاقه من نداره! چه لسا شما دوستانی که وااااااااااااااااقن دوستون دارم و شاید هیچ وخ نشه ببینمتون:-*

قربون تو برم من مهربون
عمیقا ولی امیدوارم روزی ببینمت عزیزم

chapdast جمعه 10 خرداد 1392 ساعت 19:22

من اون پست رو دیدم اول خواستم بنویسم بعد دیدم بابا من بشینم بنویسم یه طومار شده برا همین خیلی شیک و مجلسی کنار کشیدم :)))))))
چقدر ذوق داره آدم اسمشو ببینه اون جااااااااااااا
عاطی بیـــــــــــــــــــــــــب منو یاد قرارامون انداختی... راس میگی دقیقن این فرمی بود !!!!
ببخشید دل آرام جان که کامنت دونیتو اینجوری کردیم ما :))))
برم من، فردا امتحان دارم مثلن !!!
تازشم اکانت نتم تمومه هاااااااااااااااااااا مثلن !!!! :((

عزیزم... آره خیلی حس خوبیه
خواهش میکنم
موفق باشی ایشالا
ای وای من :((

کیانا جمعه 10 خرداد 1392 ساعت 20:43

باااااااااااااااور نمیکنی؟؟؟؟
نه واقعا باور نیمیکنیییییییییییییییی

تو جای من
باور میکنی؟ نه خدایی باور میکنی؟

طـ ـودی جمعه 10 خرداد 1392 ساعت 21:23

خب آخه چرا اینجا یه آیکون درست و حسابی نداره!!!!!!!!؟!! خب الان من با محدویت طرفم!! همین کارا رو میکنن دیگه!!!
دیگه مجبورم بنویسمشون
بوســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
بغلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
منم خیلی دوست دارم ببینم تو رو
...

من از جانب بلاگ اسکای پوزش میطلبم
عزیززززم

آوا جمعه 10 خرداد 1392 ساعت 22:33

خب منم دوس دارم هی همتون
رو دوباره و دوباره و دوباره ببینم
بس که همــــــــــــــــــــــتون
خوب و ماهید.....به خصوص
مامان سمیرای گلمون.....
دلت شاد و لبات خنــدون
دل آرام عزیزم............
یاحق...

عزیزم...
ما هم دوست داریم تو رو ببینیم

پروین جمعه 10 خرداد 1392 ساعت 23:01

باید یه روز هممممهء این دوستان رو دعوت کنی خونه اتون
بعد مامان عزیز دلت از اون سالاد الویه های خوشمزه درست کنند براشون
بعد با دیدن مهر و محبت شما دوتا نازنین دیگه همه دلشون گیر خانمی و محبت شما بشه. مثل مال ما که شد

همه با هم تشریف بیارید قدمتون روی چشم
ای جانم... چقدر لطف دارید پروین خانم عزیزم
عطر حضورتون و مهر و محبت شما تا همیشه توی دلمونه

فرناز جمعه 10 خرداد 1392 ساعت 23:51

همیشه لطفت شامل من بوده...

از بس ماهی...

تیراژه جمعه 10 خرداد 1392 ساعت 23:53 http://tirajehnote.blogfa.com

+
برای خط اول کامنت پروین بانو

یعنی مهمون مریخی هم داریم؟

کیانا شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 00:05

آررررررررره باور میکردم
چون کیانا ی گل و سنبل و اینااااا مث کف دس صاااااااافه بعد روده شم پیچ و خم نداره

حالا ببین اگه من یک سال و نیم دیگه اونجا نبودممممم

میگمااااا قضیه این سالاد الویه چیه؟؟؟؟؟؟؟؟ منم میخااااااااااااام
مدیونی اگه بی من سالاد الویه بخورین دسته جمعی حتی دسته فردی

به همراه مهمانهای عزیزی که قراره همه با هم بیان، تشریف بیارید میل کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد