دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

شازده کوچولو با گل سرخ آمد

آمدنت به این دنیا اتفاق خوبی است. برای دنیایی که سیاه و خاکستری شده، فرستاده شدنت یعنی امید... یعنی نوید...

پاهای کوچکت یعنی هنوز میشود همین مسیر غم انگیز زندگی را از نو قدم زد. دستهای ظریفت یعنی هنوز میشود زندگی را از نو لمس کرد. چشمهای زیبایت یعنی میشود زندگی را تازه دید. 

زندگی را در کنار پدر و مادر عزیزت نفس بکش که آمدن هر نوزاد یعنی خدا هنوز به انسان امید دارد...


هزاران بار تبریک به بابک و مهربان نازنینم


*تولدانه



نظرات 28 + ارسال نظر
مریم دوشنبه 13 خرداد 1392 ساعت 13:20 http://www.najvaye-tanhai.blogsky.com

وای دلآرامم
اینقدری ذوق دارم
اینقدری ذوق دارم که دلم میخواد جیق بکشم بخدا
من هی همش تو کامنتام به بابک هشدار میدادم دلم میخواد عمه بشم و اون میگفت هنوز نه
نگو من سرکارم
وای که انگار دوباره هلینا برادرزاده ام به دنیا اومده
بخدا همون حس و ذوق رو دارم

منم دقیقا روزی که فهمیدم همین حس رو داشتم عزیزم

کیانا دوشنبه 13 خرداد 1392 ساعت 13:24

بله بله درسته

کویر دوشنبه 13 خرداد 1392 ساعت 13:46 http://faramushshodeh.blogfa.com

چه خوب :)

خیلی

اردی دوشنبه 13 خرداد 1392 ساعت 14:48

عزیزم

ف رزانه دوشنبه 13 خرداد 1392 ساعت 15:18

خیلی خوب بود دل آرام

آمدن هر نوزاد یعنی خدا هنوز به انسان امید دارد( موقع تولد هر نوزادی این جمله میاد تو ذهنم)

من از ذوق مرگی دارم میپوکم انگاری بچه ی داداش خودمه

فکر میکنم این جمله از جبران خلیل جبران باشه.
ای جان دلم

فرشته دوشنبه 13 خرداد 1392 ساعت 15:32

سلام دل آرام جان ...
منم تبریک می گم خدمت این دوتا عزیز . و انشاالله قدمش خیر باشه .که هست ...نوزاد برکت خونه است ...
و آرزو دارم این شادی ها و خنده ها بین بچه ها هر روز بیشتر باشه .
خوشحالم برای خوشحالی شماها ...خیلی ها .....
امیدوارم همیشه زندگی ات پر باشه از این خبرای خوب و شادی بخش.

سلام فرشته مهربون
ایشالا ایشالا
خبرهای خوش ایشالا همیشه موج بزنه در زندگی هممون

yasna دوشنبه 13 خرداد 1392 ساعت 15:43 http://delkok.blogfa.com

خیلییییی مبارکه قدمش خیلی.....
اینقد امروز بغض کردم که نگو.....

عزیزم...
منم روزی که فهمیدم فقط جیغ میزدم و بعدش هم بغض و اشک شوق
درست مثل امروز...

بازیگوش دوشنبه 13 خرداد 1392 ساعت 15:56 http:///http://bazigooshi7.persianblog.ir/

این خوشالی ما باز از اون حس هاییکه فیر از خودمون متوجه نمیشههه اینکه انگار خودمون خاله و عمه شده باشیم....
مبارکههههههههههههه

دقیقااااااااااااااااااا

گل آفتابگردون! دوشنبه 13 خرداد 1392 ساعت 16:35

از گل آفتابگردون به شازده کوچولو(بزرگ مانی کوچک:
لبخند خدا...خوش اومدی به دنیا
+ اینجا هم مجددا تبریک میگم و آرزو میکنم سلامتی و شادی و آرامش همنشین تک تک لحظات این خانواده خوشبخت باشه چشم بد و حسود ازشون دورررر
عمر شادیهاشون بلند
عمر شادیهاتون بلند

شازده کوچولو بزرگ مانی کوچک به گوشم
ایشالا
عمر شادیهامون بلند

فرشته دوشنبه 13 خرداد 1392 ساعت 16:43 http://houdsa.blogfa.com

چه خوبه...امروز همه جشن گرفتن واسه فسقلی خان...

آخه تولده فرشتههههه

خانم یک هفتم... دوشنبه 13 خرداد 1392 ساعت 16:48 http://www.shesh-haftom.blogfa.com

خوبه که اینجا همه حس همدیگه رو درک میکنن،
خیلی خوبه ،همه با هم ذوووووووووووووووق ذوق ذوق ذوووووووووووووووق

حالا همه دستتتت
حالا قرررر
خانم یک هفتم جانم ما نزده میرقصیم، دیگه وای به امروز که تولد هم هست

م . ح . م . د دوشنبه 13 خرداد 1392 ساعت 16:51

صل علی محمد

کیان ما خوش آمد

مانیییییییییییییییی
خوش آمد خوش آمد

میلاد دوشنبه 13 خرداد 1392 ساعت 17:30

دل آرام، هـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــورااااااااااا

خاله ها و عموهای محترم خواهشن انرژی خود را نگهدارید، میخوایم باز بترکونیم

هوراااااااااااااااا

میلاد امروز کلا روز ترکونده

مریم نگار(مامانگار دوشنبه 13 خرداد 1392 ساعت 17:46

دلارامم..خیییلی قشنگ خوش آمد گفتی به این شازده نازنین عزیزززززم....
بازم تبریـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــک

جان دلمممممم
مامانگار جانم، امروز کل ایران جشنه
از مشهد تااااااااا شیراز(اشاره به کامنت صالی) خیلی حس خوبیه... خیلی...

صالی دوشنبه 13 خرداد 1392 ساعت 17:47 http://afsonkhanomi.blogfa.com

جمله ی آخرت چقدر قشنگ بود
تو عمرم این همه ذوق زده نشده بودم

قربون تو و ذوقت برم من

تیراژه دوشنبه 13 خرداد 1392 ساعت 17:56 http://tirajehnote.blogfa.com

شازده کوچولو با گل سرخش آمد که به آدمها بگوید خدا هنوز بهشان امیدوار است..
این "هنوز" های دلنشین ..که هرکداممان را به دوباره متولد شدن میخوانند.. به دوباره زندگی را از نو شناختن..

خیلی قشنگ نوشتی ..تبریک میگم خاله دل آرام ِ شازده کوچولو

چشمهات قشنگ خوند عزیز دلم
عمه تیراژه ی خوش ذوق منم به تو تبریک میگم

[ بدون نام ] دوشنبه 13 خرداد 1392 ساعت 18:03

نمی دانم چرا همیشه هر تولدی با تمام شادی هایش برایم همراه با یک بغض ناشناخته است ...

حس ها خودشون رو به طرق مختلف نشون میدن و این حس شما هم اینجوری ظاهر میشه...

فرشته دوشنبه 13 خرداد 1392 ساعت 18:17

ببخشید اسمممم یادم رفت . بالایی من بودم خاله دل آرام مهربان .

ای جانم

م . ح . م . د دوشنبه 13 خرداد 1392 ساعت 18:41

تو خالش شدی ؟! تیراژه عمش ؟!

بلهههههههههه

م . ح . م . د دوشنبه 13 خرداد 1392 ساعت 19:01

اولویت اولم بود عموش باشم اما فک کردم که اگه تیراژه خواهرم باشه ... !

بعد گفتم خب میشم دائیش دیدم اونجوری تو خواهرم میشی ... !

الان ترجیح میدم دوستش باشم تا فک فامیلش !

از خدات باشه با ما فامیل باشی
مردم توی صف دارن دست و پا میشکنن که با ما فامیل بشن، قبول نمیکنیم

عاطی دوشنبه 13 خرداد 1392 ساعت 19:27


چقدر قشنگ نوشتی دل آرام جان:گل

تولد نی نی کوچولو مبارک:گل

ممنونم عزیز دلم

پروین دوشنبه 13 خرداد 1392 ساعت 21:53

تولدش مبارک ... به مامان بابای عزیزش و به همهء دوستهاشون ... به همه امون

به هممون

زهـــرا دوشنبه 13 خرداد 1392 ساعت 22:10

دل آرام عزیزم تبریک گفتنت چقدر دلچسبه..خیلی قشنگ نوشتی، مخصوصا اینجا: "آمدن هر نوزاد یعنی خدا هنوز به انسان امید دارد..."
..
واقعا خبر خوشحال کننده و هیجان انگیزی بود..

قدمش مبارک باشه و زیر سایه ی پدر و مادر مهربونش قد بکشه و بزرگ بشه این شازده کوچولوی ما

فکر کنم اون جمله از جبران خلیل جبران باشه، اگر اشتباه نکنم.
ممنونم عزیزم
ایشالا

زهـــرا دوشنبه 13 خرداد 1392 ساعت 22:12

راستی خاله شدن شما و عمه شدن تیراژه ی عزیزم مبارک

فدای شما

yasna دوشنبه 13 خرداد 1392 ساعت 22:50 http://delkok.blogfa.com

دلی جان دستت درد نکنه برای تولدانه امروز عزیزم

ارادتمندم

م . ح . م . د سه‌شنبه 14 خرداد 1392 ساعت 00:35

سلام ، با تبادل لینک موافقی ؟!

سلام
محمد!!

هاله بانو جمعه 17 خرداد 1392 ساعت 16:26 http://halehsaadeghi.blogsky.com/

یه نی نی ناز و ظریف ...
خدا به خونوادش ببخشدش ...

سمیرا شنبه 18 خرداد 1392 ساعت 14:55

چه عنوان قشنگی.
مبارک باشه قدومش بر روی زمین این شازده کوچولو.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد