دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

باید به هم عادت کنیم

در این چند روز اصلا رغبت نمیکنم طرفش بروم. نه اینکه بد باشد ها، نه... من کمی در زندگیم به تغییرات جدید گارد دارم. اما این هم دیگر سنگ تمام گذاشته است...

خانه قبلیمان رنگ داشت... در رو به باغ دلگشا باز نمیشد اما از آنهایی بود که نور از لا به لای منافذش بیرون میزد... اما حالا در را که باز میکنم یک خانه شیک میبینم با در و دیوارهای سفید و طوسی... بسیار رسمی و دلگیر... قالب جدید بلاگ اسکای این طور است...

خانه قبلیمان اتحاد داشت... همه با هم توی یک پذیرایی نشسته بودند و همه شان را یکجا داشتم. اما حالا برای یافتنشان باید چشم چشم کنم و قدیمی ها را در ردیف های آخر بیابم و جدیدها را ردیف های اول... دوستهای من را چند پاره کرده است. قدیمی ها را فرستاده صفحه آخر و جدید ها صفحه اول...

قبلا آشپزخانه اش نظم داشت... کاسه میخواستی این طرف بود، چنگال آن طرف... الان همه را ریخته و میگوید سوا کن... که چی نظرات دوستان مرا در هم بر هم میریزی جلوی من؟؟

تازه تر اش اینکه مهمان تازه که برایت می آمد، صدای زنگ را میشنیدی... حالا باید مدام سرک بکشی ببینی آیا کسی آمده یا خیر... نمایشگر نظرات را چرا غیر فعال کردید خب؟

سابق بر این در جواب مهمانهایم  لبخند میزدم، چشمک میزدم، خلاصه توانایی یک حرکت ویژه ای را داشتم... اما حالا انگار که صدای من را دارند و تصویر نه...



* همینجا میخواهم یک اعترافی بنمایم و از بلاگ اسکای دلجویی کنم... یک قابلیتی را همین الان کشف کردم که به همه ایراداتی که گرفتم می ارزد. من را ببخش بلاگ اسکای...


نظرات 36 + ارسال نظر
رعنا سه‌شنبه 21 خرداد 1392 ساعت 04:13 http://rahna.blogsky.com

چقدر باحال گفتی دلارام
ولی چرا من تونستم با خونه ی جدید ارتباط برقرار کنم ؟
فرزندم اینکه شما نمیتونید با خونه جدیدتون ارتباط برقرار کنید نشان از این میده که در ارتباطتون با آدمها دچار مشکل هستید و اگه اون آدم بدبخت بره آرایشگاه و بعدش حموم کنه و با یه ورژن جدید بیاد شما در ارتباط باهاش دچار مشکل میشید :دی!!!!!!!!

باحالی از خودته رعنا
تو بسکه دختر خانمی هستی.
من تو رو له میکنم با این مثال زدنت

رعنا سه‌شنبه 21 خرداد 1392 ساعت 04:14 http://rahna.blogsky.com

بعد کامنت منو زیاد جدی نگیر ساعت کامنت رو نگاه کن :دی

باشه خیلی اصرار میکنی

پروین سه‌شنبه 21 خرداد 1392 ساعت 06:35

عزیزززززم
بیشترتان شکایت دارید. اگر این رعنای عزیزم اینجا نبود نزدیک بود بگویم همه‌تان. خوب بروید اعتراض کنید. خیلی از مدیرش خوب میگویند که. شاید تغییرات مثبتی در این تغییرات منفی‌شان ایجاد کردند!

عاشق جمله آخرتونم... و خودتون البته :*

آوا سه‌شنبه 21 خرداد 1392 ساعت 08:54

به این هم عادت میکنید
دل آرام عزیز.والا واسه
ما که این تغییرات
محسوس نیست.اما
حتما راهش رو پیدا
میکنین.حتـــــــــما
یاحق...

حق نگهدارت

آوا سه‌شنبه 21 خرداد 1392 ساعت 08:58

ا ِ ا ِ ا ِ ا ِ ا ِ اِ ا ِ ا ِ ا ِ ا ِ ا ِ ا ِ ا ِ ا ِ ا ِ
حالا واسه منم محسوس
شد.میبینم چندوقته شیب
کامنتام درست در نمیاد!!!
پس بخاطر تغییراته ! که
حروف کشیده رو نمیزنه
چه بد! راهش رو میابم
اوهوووووووووووووووم
یاحق...

میبینم که محسوس شد برای تو هم آوا
ولی تو کلا زدی توی خط ذوزنقه بیخود گردن بلاگ اسکای ننداز

جزیره سه‌شنبه 21 خرداد 1392 ساعت 10:00

خجالت بکش دلیرا با من اینکارو میکنی؟چرا منو تو این موقعیت قرار میدی؟ تا کلی فک میکردم خونه تونو عوض کردین. بعد پیش خودم گفتم چه بی سرو صدا
بیا همه مون به نشانه ی اعتراض وبلاگامونو خدف کنیم

خودت خجالت بکش که پست من مفهوم نبوده برات. حالا اینکه تو چرا باید خجالت بکشی و من که نامفهوم نوشته ام نباید بکشم اش را نمیدانم
نه نه من وبلاگم را دوست دارم، بر وزن " من زمین را دوست دارم"!!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 21 خرداد 1392 ساعت 10:00

البته وبلاگامونو "خذف" هم میتونیم کنیم ولی "حذف" کنیم بهتره

برو آتش نسوزون

[ بدون نام ] سه‌شنبه 21 خرداد 1392 ساعت 10:00

البته وبلاگامونو "خذف" هم میتونیم کنیم ولی "حذف" کنیم بهتره

جزیره سه‌شنبه 21 خرداد 1392 ساعت 10:02

ایییییییییییییییییییییییییییی خاهر،به عیباش این یکیو هم اضافه کن، چرا دوبار کامنتمو ثبت کرد؟

برای شیطونک ها فقط دوبار ثبت میشه

وانیا سه‌شنبه 21 خرداد 1392 ساعت 10:25

منم میترسم برای رفتن

نترس وانیا من اینجام

کیانا سه‌شنبه 21 خرداد 1392 ساعت 12:24

گفتی و کردی کبابممممممم

ااااااااااااا (با فتحه خانده شود) خخخخخخخیف ( صدای آبغوره گرفتن و فین کردن به اشد و ضع ) :((((((

برو برو این حرکات رو جای دیگه اجرا کن اینجا خانواده رد میشه

من سه‌شنبه 21 خرداد 1392 ساعت 12:52 http://ghezavathayam.blogfa.com

نمایشگر نظرات اگر نباشه انگار یه جای کار می لنگه!
همه حس وبلاگ نوشتن به بالا و پایین شدن تعداد نظرات خوانندگانه!

آفرین بر شمااااا
منم همینو میگم

فرشته سه‌شنبه 21 خرداد 1392 ساعت 13:14

سلام دل آرام آرام دل ...خوبی خانمی ؟

اگر احتیاج به حمایت کامنت گزاران بود ...برای تغییر وضعیت فعلی به مراتب بهتر ...روی ما هم حساب کنید ..
مخصوصا جزیره جان و کیانا خانم ...(بحث آ ش وب و شو.. رش ..)

محل تجمع رو اعلام میکنم

فرشته سه‌شنبه 21 خرداد 1392 ساعت 13:19

اما گذشته از شوخی ...
هر تغییری (اگر خوب باشد و مثبت ) یادگرفتنش کمی سخت هست .اما وقتی یاد گرفتید و راه افتادید خوبی هایش بیشتر به چشم می آیند . اگر شد و امکانش بود صحبت کنید تا بهتر شود .

درست میگی عزیزم

سمیرا سه‌شنبه 21 خرداد 1392 ساعت 13:40

با عادت کردن موافق نیستم مخصوصا وقتی چیزی مطابق میلم نباشه ، با تغییر ممکنه به راحتی کنار نیام اما اگر بسنجم ببینم امتیازاتش بیشتره، باهاش کنار میام. حالا شده حکایت خونه جدید شماها ، ببینید چه امتیازاتی داره آیا قبلی امتیازاتش بیشتر بوده یا این ؟ اگر قبلی بهتر بوده با درخواست حل و فصلش کنید

امروز که برایت امتیازات جدیدش را شمردم بیشتر امیدوار شدم.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 21 خرداد 1392 ساعت 14:21

آقا ما هم با سمیرا خانم موافقیم شدید.عادت کردن چیز خوبی نیست ...
یا غلبه یا تغییر یا حذف

آفرین فرشته
تغییر
فرشته من اون قابلیت رو با کامنت تو کشف کردم. بلاگ اسکای معذرت خواهی من رو به تو مدیونه

فاطمه شمیم یار سه‌شنبه 21 خرداد 1392 ساعت 15:04

سلامم عزیز جان
دلی جان من که قبل از تغییرات هم یه چندباری به آیکونای بیریخت بلاگ اسکای ایراد گرفتماما چون صابخونه نیستم دیگه زیادی وارد مقولات نشدم...چند باری خواستم بیام بلاگ اسکای ولی حکایت اینه که میگن"تنبل نرو تو سایه ،سایه خودش میایه
الان هم هر جا خونه رفقا میریم کامنتاشون اغلب چندصد بار تکرار شده...خوب لابد موقتیه و درست میشه..

سلام فاطمه عزیز من
تو رو خدا تو دلت میاد به این بگی بیریخت؟ یا این؟
برای آمدن به بلاگ اسکای لحظه ای تعلل نکن که هر چه زودتر بیایی زودتر رستگار میشوی

snowman سه‌شنبه 21 خرداد 1392 ساعت 15:35

من بلاگ اسکایی نیستم. همینقدر می دونم که همیشه اولش سخته...

سلام دوستم

عادت خواهیم کرد...
سلام عزیز دلم

کیانا سه‌شنبه 21 خرداد 1392 ساعت 17:19

دقیقا چی کشفوندی؟؟؟؟

اینکه میشه زمان پستو تعیین کرد؟؟؟

نچ اصنم نمی ارزه

نه از زمان تعیین کردنش خوشم نمیاد
"کشفوندی"!! یعنی رسما له کردی نگارش فارسی رو کیانا

ترنم باران سه‌شنبه 21 خرداد 1392 ساعت 22:11

خب این طبیعت انسانیه که همیشه در ابتدا با تغییرات راحت کنار نمیایم کمی زمان میبره تا بشه به محیط جدید عادت کرد با وجود همه ی کمی و کاستی ها و یا حتی سودمندی هاش.
تغییر همیشه ی واژه ی غیر قابل لمسی به نظر میاد البته از نظر من. زمان میبره تا با تغییر رشد کرد همراه شد و کنار اومد.
حالا اگه این تغییر کوچیک باشه و یا حتی بزرگ ؛همیشه ی ترس متناسب با خودشو به همرا داره اونم از این جهت که کنار اومدن با اون چقدر زمان میبره و یا اینکه اصلا میشه باهاش کنار اومد یا نه؟

ولی من به این تغییر بلاگ اسکای خوشبینم؛البته امیدوارم اینطوری باشه

ممنونم از تحلیلت عزیز دلم
منم به امید تو امیدوارم

"من" چهارشنبه 22 خرداد 1392 ساعت 01:38 http://yekmanedigar.blogfa.com/

پس خونه دلارام ناقلا اینجاست...

سلاملیکم "من" عزیزم

مریم نگار(مامانگار چهارشنبه 22 خرداد 1392 ساعت 12:08

وااااای دلی جان...منم قبلی رو دوست ترتر داشتم عزیزم...
اصلا یه نامه به جناب چنگیزخان مینویسیم و ایرادات رو میگیم...خصوصا اون رنگ سفید خاکستری مدیریت ..و نداشتن آیکون در پاسخ...

آیکون گفتید و کردید کبابممممممم

محدثه چهارشنبه 22 خرداد 1392 ساعت 16:36 http://shekofe-baran.blogsky.com/

چه امکانی داره؟
تازه واسه من کلی طول میکشه تا لود شه!
اعصابمو ریخته به هم!
تازه با گوشی که میرم هیچ کار نمیتونم بکنم،نه پاسخ به نظر نه هیچی!
تازه وقتی با گوشی میرم دیگه نمیتونم دربیام،تا وقتیم که در نیام از اونجا با پی سی نمیره! داره دیوونه میشمممممممممم!!

اصلا باید به تو سختی کار بدهند

مجتبی چهارشنبه 22 خرداد 1392 ساعت 20:00 http://www.alvah.blogsky.com

خوشحالم میکنی سر بزنی

:)

پرچانه چهارشنبه 22 خرداد 1392 ساعت 21:34

هیچ قابلیتی به این همه بهم ریختگی نمی ارزه
من که اصلن دوسش ندارم

اخم نکن بهت نمیاد، اونوقت دلم تو رو نمیخواد

فاطمه شمیم یار چهارشنبه 22 خرداد 1392 ساعت 22:52

دوباره سلامم عزیزم
البت اگه بخوایم جانب انصاف نگه داریم خوب آره دو سه تاش رو دوست دارم...
یه چیزی بگم دل آرام جان...یاد حمید باقرلو عزیز افتادم یادمه یه روز همین موضوع آیکون ها و بلاگ اسکای رو اونجا هم گفتم...دقیقا یادمه که حمید هم میگفت این آیکون رو خیلی دوست داره...انگار قسمت بود با این پست تو یادش بیفتم...هر جا هست سلامت باشه باقرلوی عزیز کم پیدا...

سلام عزیز دلم
چقدر جای حمید خالیه...

فرشته چهارشنبه 22 خرداد 1392 ساعت 23:16

سلام خانم .
بی زحمت حق الزحمه ی کشف جدیدتان را بدهید . نه واریز کنید به حساب ..

سلام عزیزم
ای جانم

فرشته چهارشنبه 22 خرداد 1392 ساعت 23:18

شوخی کردم خانمی . ..
انشاالله که همیشه تغییرات برات شیرین باشه و رو به بهبود و پیشرفت.

تازشم ما شفراموشی می گیریم بعضی وقتها اسممون رو یادمون می ره ..

فدای تو
ما شما را توسط آی پی تان میشناسیم، پس هیچ خللی به خودت راه نده

کیانا پنج‌شنبه 23 خرداد 1392 ساعت 00:21 http://p4nt4lo0n.blogsky.com

آره دیگه کشفوندی ببین زبان باید رو ب کامل باشه تعداد واژه ها و حروف هرچه کمتر بهتر

خو بگو چی کشفوندی شای من نکشفونده باشمش بعد منم ببخشم بعد اینکه فهمیدم
هوووم؟؟؟

البته قول نمیدمااااااااا ک ببخشمش


ی سوال داشم چرا من واسه هر کامت باید ده بار کدو وارد کنمو هی بگه اشتباس؟؟؟؟!!!! با من مشکلی داره آیا؟؟؟!!!

نه با همه مشکل داره فعلا، امیدوارم به زودی حل بشه
والا آدم به سوادش و در درجه دوم به چشمهاش شک میکنه!

کیانا پنج‌شنبه 23 خرداد 1392 ساعت 00:22 http://p4nt4lo0n.blogsky.com

شاید*

تکامل*

مژگان امینی پنج‌شنبه 23 خرداد 1392 ساعت 01:09 http://mozhganamini.persianblog.ir

خانه ی نو مبارک
همین است دیگر صبر کن کم کم خوبی هایش را پیدا می کنی.

ممنونم خانم امینی عزیزم

تیراژه پنج‌شنبه 23 خرداد 1392 ساعت 02:27 http://tirajehnote.blogfa.com

چقدر خوب صفحه ی کاربری یک سرور وبلاگی را به خانه ای که گویی واقعیست تشبیه کردی
و کامنتها و مخاطبها و پستها و ریزه کاری ها را به همان مهمانها و حضورشان و مهمان نوازی ات
شاهکار بود این پستت دل آرام...چه تشبیه محشری بود
آنقدر روان و صمیمی و ماهرانه بود که حواس آدم را از قلمت به چای روی میز خانه ی خیالی و نوری که از پرده به داخل میتابد پرت میکرد..
قلم تو لایق بهترین سرسراهاست برای نوشتن
امیدوارم که این خانه ی دوست داشتنی به همت مدیرانش هر روز بهتر و دلنشین تر و صمیمی تر از قبل شود برایتان که ما را آنگونه که طبعتان میطلبد به مهمانی خویش بپذیرید.

ایده ی اولیه اش رو تو توی ذهن من انداختی...
و قدم شما نازنینان لایق بهترین و زیباترین و پر نورترین پذیرایی های دنیا...
ممنونم از تو دوست عزیزم

امیرحسین... پنج‌شنبه 23 خرداد 1392 ساعت 10:14 http://afrand2.blogsky.com

آره والا...کلی باید بگردی تا ببینی الان کجای خونه هستی

آفرین
مثلا من هی طبقات رو اشتباه میرم

گل آفتابگردون! پنج‌شنبه 23 خرداد 1392 ساعت 15:52 http://mazraeyeman.blogsky.com

سلااااااااام
عاقا من که تازه کار هستم و خیلی هم با صفحه مدیریت
سر و کار نداشتم (تا قبل از اِعمال تغییرات و حتی هم اینک )
حتی!! برای من هم سخته کنار اومدن با ورژن جدید چه برسه به شما که دو سال حداقل، با روش سابق سر و کار داشتین!
اما هیچکدوم از اینا باعث نمیشه از ارااااااااادتم به بلاگ اسکای کم بشه
بهله....
عادت میکنیم انشاالله
چه من خودمو قاطی کردم این وسط هرکی ندونه فکر میکنه یه بلاگر حرفه ای داره حرف میزنه والا بوخودا
+به جان خودم چاقو بیخ گلوم نذاشتن پس دارم دلی!! و جدی میگم:
خیلی خوبتوصیف کردی دوست داشتم این پست رو
+ بلاگ اسکاااااااای عزیز! من ارادت دارم... دل آرام جان به شما هم همینطور :)....بلاگ جان شما گوشاتو درویش کن!
لطفا بیا جلوتر دلی جان! بین خودمون بمونه به شما خیلی بیشتر

سلام عزیز دلم
کلا تغییرات اولش سخته، الان اوضاع من خیلی بهتر شده
ایشالا
دل به دل راه داره گل آفتابگردون مهربونم

نرگس۲۰ پنج‌شنبه 23 خرداد 1392 ساعت 23:37 http://www.narges20.blogsky.com

سلام دل آرام جان

پستت خیلی به دلم نشست...مقایسه ی خیلی قشنگی بود با خانه

برای من هم این تغییر،کنار اومدن باهاش و مهمتر یاد گرفتنش !!!زمان می بره

سلام به روی ماهت
ای جانم، برای هممون زمان میبره

حاج خانم جمعه 24 خرداد 1392 ساعت 12:03 http://www.manohajim.blogsky.com

قابلیت جدید که کشف کردین چی هست بگین منم بدونم

لینک دار بودن ای پی ها
به این صورت که کلیک میکنید روی آی پی مورد نظر و تمامی کامنتهای اون شخص برای شما ردیف میشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد