دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

تو میتونی من میدونم

یعنی آی لذت بخش بود دیدن اسم ایران در صدر جدول...

یعنی آی دلم خنک شد که باز به پلی آف و این مسخره بازی ها نخوردیم.

یعنی آی دلم میخواست اون آقایی که گل زد رو... هیچی دیگه دستش رو به گرمی بفشارم!! 



ممنونم هموطن که امروز را برایمان روزی شاد در حافظه تاریخ ایران رقم زدی.

ممنون ایران که فرزندانت هنوز غیرت دارند...


صعود تیم ملی ایران به جام جهانی را تبریک میگویم و عمیقا امیدوارم حداقل برای یک بار هم که شده از مرحله اول گذر کنیم. آخه یعنی غول مرحله اول انقدر سخته؟!



نظرات 34 + ارسال نظر
سمیرا سه‌شنبه 28 خرداد 1392 ساعت 19:42

خوشحالم که خوشحالی
خوشحالم که خوشحالند
خوشحالم که خوشحالید مردم ایران.
مبارک هممون این پیروزی.
آیکون دست و سوت و هوررررااااا

شادیهایمان فزون

"من" سه‌شنبه 28 خرداد 1392 ساعت 20:01 http://yekmanedigar.blogfa.com/

از برکات و سکنات که و چه است این همه خوشحالی ،خدا می داند...

هیچی من جان
یه گلی زدن گفتیم دور هم شاد باشیم

"من" سه‌شنبه 28 خرداد 1392 ساعت 20:09 http://yekmanedigar.blogfa.com/

راستی خوبین شما؟
من هی می رم وبلاگ دوستا و احوالپرسی می کنم. حال و احوالتون؟

فدای شما :*

امیرحسین... سه‌شنبه 28 خرداد 1392 ساعت 20:57

والا راضی به اینهمه هیجان نیستن

گل آفتابگردون! سه‌شنبه 28 خرداد 1392 ساعت 21:32 http://mazraeyeman.blogsky.com

من فکر کنم من تنها ایرانی ای بودم که الان با خوندن این پست به عمق ماجرا پی بردم!! یعنی این خبری که خوندم که ایران یک کره صفر باعث نشد من پیگیری کنم جریان چیه.....بعد خوندن این تیتر با عنوان صعود ایران به جام جهانی برزیل..بعد هم تیتری با این عنوان :"پیام تبریک آقا و " این حرفا همه یه طرف من الان فهمیدم جریان چیه من میگم من تی وی نمیبینم نه این وری نه اون وری کسی باور نمیکنه...خسته نباشید میگم به خودم..کی بود بازی احتمالا خواب بودم هه هه خسته نباشید میگم به خودم..
عاقا ما هم تبریک میگیم آرزوی موفقیت میکنیم ما نیز

ببین چه با افتخار هم ثبت کردم گلی که امروز کاشتم رو
اصرار نکنید من این شکلک ....> رو انتخاب نمیکنم
سنگ پای قزوین صداقتم خودمو کشته هه هه

ضمن عرض خسته نباشید عارضم خدمتتون که هیچ به خودت سختی راه نده، ایشالا رفتیم مرحله بعد خبرت میکنیم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 28 خرداد 1392 ساعت 21:33

سلام دل آرام جان . خوبی خانم فوتبالی..
تبریک می گم شادی و خوشحالی مردم عزیز وطنم رو .تبریک بابت صعود به جام جهانی . انشاالله این شادیها پایدار باشه . و روز به روز بیشتر ...مردم ما حق این همه شادی رو دارن ..

آی گفتی دل آرام جان از دست این غولها...

ایشالا...
یک کاری میکنن آدم خودش شخصا اقدام کنه

فرشته سه‌شنبه 28 خرداد 1392 ساعت 21:35

ببین به حواسم من شک نکنید ها ...
..
خب یادم میره اسمم رو ..بالایی مثلن من بودم ...

عزیزم...

گل آفتابگردون! سه‌شنبه 28 خرداد 1392 ساعت 21:36

اون حرف واو بعد از کلمه "آقا" رو خارج از گیومه بذار لطفا بعد بخون
با تشکر
فرقی نمیکرد ها ؛ اما دلم برا اصلاحیه هام تنگ شده بود سرم درد میکرد برا اصلاحیه دادن

snowman سه‌شنبه 28 خرداد 1392 ساعت 22:02

روحانی رئیس جمهور شد
مردم شاد شدند
خیابان ها بزن و بکوب و شادی

ایران صعود کرد
مردم شاد شدند
خیابان ها بزن و بکوب و شادی

همه ی این مدت٬ من فقط نگاه کردم... مثل مات زده ای که نمی داند چرا دیگر هیچ چیز آنطور که باید خوشحالش نمی کند... شاید هم می داند اما...

سلام رفیق

سلام عزیز دلم
میفهممت... زیاد هم میفهممت...

[ بدون نام ] سه‌شنبه 28 خرداد 1392 ساعت 22:11

همه ی ما یه بغضی ته گلوهامون هست که می دونیم چیه و نمی دونیم ...ایشاالله یه روز خوب میاد

ایشالا فرشته مهربونم
دقیقا میدونیم و نمیدونیم...

پروین سه‌شنبه 28 خرداد 1392 ساعت 22:17

تبریک میگم این فرصت شادی کردن را به همه امون

ایشالا شادیهامون زیاد بشه

کیانا سه‌شنبه 28 خرداد 1392 ساعت 22:59 http://p4nt4lo0n.blogsky.com

هوووووووووووووووووورااااااااااااااااااااااااااااااااااا

دلی میدونی چیه؟؟؟؟!!!! همیشه سوالی که تو ورزش برا من ایجاد میشه بخصوص در فوتبال اینه که اینا که گل میزنن چطوری میرن میپرن بغل بقیه و حالشون بد نمیشه و مشمئز نمیشن
آخه خعلیییییییییییییییییییییییییی بووووووووووووو میدن

والا این رو ایشالا قسمت بشه از خودشون بپرسی. اما برای من همیشه سوال بوده که وقتی شخصی که گل میزنه و باقی بازیکن ها و حتی افراد نیمکت ذخیره میپرن روش، آیا له نمیشه؟ آیا زنده میمونه ؟

فرشته سه‌شنبه 28 خرداد 1392 ساعت 23:24

یعنی این سوالهای فنی شما را کجای دلمون بذاریم نمی دونم ...

سوال من که خیلی فنیه فرشته... من از توی تلویزیون که نگاه میکنم نفسم میگیره، اون بینوا گلزن بیچاره چی میکشه. فکر کنم برای همینه که کم گل میزنن توی فوتبال اصولا!!

مریم نگار(مامانگار سه‌شنبه 28 خرداد 1392 ساعت 23:41

سلام...همه ایران شده جشن و شادی...خنده و رقص و مهربانی...بهانه ها یکی بعد از دیگری..برای مسری شدن انرژی و امید و سرزندگی...
لبخند ها چندروزست که سرزمین مان را رنگین کمانی کرده..
مبارکه...
امید که تداوم داشته باشد این همدلی ها...

سلام به شما که خودتون پر از عشق و امیدید
خداکنه این شادی از یاد رفته، موندگار بشه توی ایرانمون
ایشالا

yasna سه‌شنبه 28 خرداد 1392 ساعت 23:45 http://delkok.blogfa.com

من و این همه خوشحالی محاله...

ای جانم
خوشحالیهات همیشگی ایشالا

روشنک سه‌شنبه 28 خرداد 1392 ساعت 23:57 http://hasti727.blogfa.com

یعنی اونقدر خوشحالم که نگووووو
مردک مربی کره رو دلم می خواست میزدم له می کردم که خوشبختانه له شد

دوستان زحمتش رو کشیدن
تو فقط خوشحال باش

جزیره چهارشنبه 29 خرداد 1392 ساعت 09:06

بابام دیشب میگه اصن روحانی پاقدمش خوب بودا، دیدین از اول گفتم به شیخ رای بدین
البته به همین پدر هم سر انتخابات هم دیشب گفتم منو ببر بیرون میخوام دست و جیغ و هورا بکشم،منو نبرد. تو شاهد باش من فردا با رفیق ناباب از راه به در شدم همان پدر مقصره.

بعد حقیقتا سوال شما برای من هم پیش اومده بود(چیه؟ تو میای وب من کامنتا بقیه رو میخونی من چیزی میگم ایا) همیشه استرس فرد گل زننده رو داشتم و دارم و خواهم داشت:دی

من چیزی گفتم آیا؟

جزیره چهارشنبه 29 خرداد 1392 ساعت 09:08

دلی این کیانا چرا اینقده سوسوله؟
مشمئزکننده دیگه چه قرتی بازی ایه؟ این دفعه که با دوستم اومدیم مشهد میگم واست سخنرانی علمی کنه پیرامون تعرق بدن یعنی استاد علمی صحبت کردن در مورد مسائل مشمئز کننده ست.بله


بعدشم کیانا جان اونجا اینقده بو میره تو دماغشون دیگه حالیشون نمیشه
دلی همین بحث و ادامه بده تا کیانا پشت مانیتور از حال بره بیان با برانکارد جمعش کنن

سارا چهارشنبه 29 خرداد 1392 ساعت 09:31 http://www.takelarzan.blogsky.com

خوشحال که...چرا دروغ بگم خیلی وقته چیزی ته دل خوشحالم نمیکنه ولی از خوشحالی مردم خوشحالم

میفهمم سارا...

باغبان چهارشنبه 29 خرداد 1392 ساعت 09:33 http://laleabbasi.blogfa.com

بعد از مدتها با یه حس خاصی فوتبال تماشا کردم
خیلی وقت بود که قلبم اینجوری از استرس فشرده نشده بود
خیلی وقت بود که با هیجان فوتبال تماشا نکرده بودم
همش احساس می کردم دروازه به خاطر دعاهای ماست که بسته موند
وقتی گل زدیم نمی دونم چه اتفاقی افتاد فقط یه لحظه دیدم رو شونه های داداشمم و دستامو باز کردمو دارم جیغ و هوراااا میکشم
آدم انقدر جوگیر!!!!

ای جانممممم
چقدر خوشحالم که اینجوری خوشحال شدی عزیزم

بازیگوش چهارشنبه 29 خرداد 1392 ساعت 10:18 http://bazigooshi7.persianblog.ir/

فقط میخاستی عمیییییقن دستانش رو بفشاری ینی؟:-))))))))) :دی
تبریک میگم عزیزممم

بله بلههههههه

کیانا چهارشنبه 29 خرداد 1392 ساعت 10:37 http://p4nt4lo0n.blogsky.com

خب لازمه من یه سخنرانی ایراد کنم با توجه به این سوالات مطرح شده
اهم اهم

درابتدا خدمت دلی خانوم عارض بشم که خیر حس له شدگی بهشون دس نمیده به چن دلیل اول اینکه عضلات بالاتنه بسیار قوی ای دارن . دوم اینکه در اون لحظه میزان اندروفین ترشح شده در بدنشون اونقدر زیاده که چیزی به اسم درد و غیره و ذالک(؟) رو نمیفهمن . سوم اینکه اگه امتحان کرده باشی وقتی دراز کشیده باشی و وزنی روی بدنت بطور مساوی بیوفته میزان فشار کمتریو متحمل میشی و چهارم اینکه ایناعادت دارن کلا

در جواب جزی جغله باس عارض بشم که باوووووووووو اینقدددد بووووو میدننننن. این مردا خیلی داغونن به خدااااا من سالن ورزشی یونی که میرتم قبلش اقایون کلاس داشتن . با اینکه سوله خعلی بزرگه و فن های بسیار قوی داره عق میزدیم میرفتیم تو حالا تصور کن شوما اینا توی هوای شرجی اونور بعد 70-80 دقیقه دویدن چه میشوووندد
دست مشمئزو میبندن به قران .اصن این مردا عذقاشون داغونه . من همیشه با این مسئله مشکل دارممممم
بشدت به بو حساسم و سریع به عق زدن میوفتم. اصن یه وعضی بیا و ببین

با تشکر از توضیحاتتون!

کیانا چهارشنبه 29 خرداد 1392 ساعت 10:39 http://p4nt4lo0n.blogsky.com

جزی تو و دوستت اومدین مشهد ندا بده هماهنگ میکنم میبرمت این رختکن اقایون ورزشکار تا ببینی چه وضع اسفناکیه رسمن و اسمن از توضیحات علمی من باب تعریق انصراف میدین

جزیره چهارشنبه 29 خرداد 1392 ساعت 11:00

خانوم دکتر ببخشید یه سوال داشتم: چیکار کنیم کلن اندروفین تو بدنمون بالا باشه
با تشکر از مجری عزیز و مهمان محترمشون:دی

رو من حساب نکن واسه اون ورزشگاه، چون من بدتر از توام،بو میشنفم دراز به دراز میفتمولی دوستمو ببر، قدرت تحملش بالائه

کیانا چهارشنبه 29 خرداد 1392 ساعت 11:32 http://p4nt4lo0n.blogsky.com

خانوم نمیشه من اینقد اطلاعات رایگان بدم که ولی حال اینبار اشکال نداره

شوما روزی یک ربع برو جلو آینه وایسا به قیافه خود بخند به اندازه ی ساعت ورزش کردن در بدنت اندروفن ترشح میشه

نه توم بیا فقط باس چشاتو ببندی صحنه داره اونجا واسه تو خوب نیس

من از عذر میخام لی جان که اینجا رو بویی کردیم

ترنم باران چهارشنبه 29 خرداد 1392 ساعت 12:16

منم از این ۳ امتیاز و در نتیجه صعودمون خوشحال شدم
با وجود کاستی های فنی و تاکتیکی بازی تیم ملی ؛برد خوشحال کننده ای بود
امیدوارم مراحل بعدی رو با جدیت بیشتری پیش برن و موفق باشند.

خب شما خیلی فنی به بازی نگاه کردی و من از طرف خودم بسیار متشکرم که چنین مخاطبهایی فوتبال رو دنبال میکنن.

م . ح . م . د چهارشنبه 29 خرداد 1392 ساعت 18:41

دیشب که رفته بودیم یه جشن به یه آقائی که عکس رضا قوچان نژادو گرفته بود گفتم جمعش کن بابا ! عشق است داش فرهاد خودمون !

خلاصه خواستم خدمتتون عرض کنم که بی خیال تیم ملی ! عشق است استقلاااااااااااااااااااال

بله در جریان ارادت شما نسبت به استقلال هستیم همگی

نرگس۲۰ چهارشنبه 29 خرداد 1392 ساعت 19:47 http://www.narges20.blogsky.com

سلام دل آرامم

دلمون شاااااااااا باشه همیشه الهی

انشالا از مرحله اول و دوم و......... هم عبور می نُماییم

سلاااااااااام
ایشالا ایشالا

جزیره پنج‌شنبه 30 خرداد 1392 ساعت 11:07

راستی دلی من عنوان پستتو که دیدم فک کردم با منی ایکون اعتماد به سقف کاذب

تو هم میتونییییی
من میدونم

رها پنج‌شنبه 30 خرداد 1392 ساعت 21:42 http://raha-vesal.blogfa.com

تبریکجات صمیمانه ی ما را پذیرا باشید !

و شما نیز :)

فرشته جمعه 31 خرداد 1392 ساعت 21:39

سلام دل آرام آرام دل

لینک‌زن شنبه 1 تیر 1392 ساعت 12:53 http://linkzan.com

سلام
پست وبلاگ شما در گزارش این هفته‌ی "لینک‌زن" بازنشر داده شد
باتشکر
لینک‌زن
http://linkzan.com/archives/13820

[ بدون نام ] یکشنبه 2 تیر 1392 ساعت 15:23

نازنینn چهارشنبه 5 تیر 1392 ساعت 18:19

تبریککککککککککک دلارام جان

'از طرف یه تیر ماهی'

ممنون عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد