دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

آی دندونم...


دستم را گذاشته ام زیر چانه ام... یکجورهایی که هم حائل برای سرم باشد و هم انگشتانم محل درد را گرم نگه دارد. هیچ هم به روی خودم نمی آورم که دکتر گفت به هیچ وجه گرمش نکن... درد دارد خب...

دیروز تا نزدیکهای اذان مطب بودم، فردا هم. دکتر میگه چون دندان عقل ندارم، ژنم نسبت به آدمهای عادی پیشرفته تره... دکتر قبلی ام هم همین را گفته بود و پرونده ام را فرستاده بود کنگره امریکا... 

اصلا ژنم پیشرفته تر، اصلا من یه قدم از آدمهای عادی جلوتر، چه فایده وقتی قرار است هم اندازه آنها درد بکشم برای دندانهایم...



نظرات 43 + ارسال نظر
اسماعیل یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 14:23 http://filozof.blog.ir/

فرشته یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 14:28

ای جانم دخترک ژن پیشرفته ...
تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد بانو...ایشاالله خوب میشی ..
بنده هم چند روزی است دارم درد شیرینش را تحمل می کنم ...

شیرین نیست که فرشته
خیلی هم تلخه...

کیانا یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 14:39 http://p4nt4lo0n.blogsky.com

جااااااااااااااااااااانم دختررررکمممم

وااای هیچی مث دندون درد بد نیس بخدااااا

نخند کیانااااااااااااااا

[ بدون نام ] یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 14:49

خصوصی دارید بانو

با تشکر

تیراژه یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 14:52 http://tirajehnote.blogfa.com

وای دندون درد....وای..

فقط یه سوال..الان که شما ژن تان پیشرفته است و فخرهای آنچنانی میفروشید..پس درد برای چی؟ برای دندانِ نداشته تان؟!! جل الخالق..آش نخورده و دهن سوخته؟
خدایا شکرت که ما بندگان معمولی ات دلخوشیم که لااقل میفهمیم برای چی درد میکشیم!

دندان عقل ندارم، دندان های مدل دیگه که دارم

باغبان یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 15:14 http://laleabbasi.blogfa.com

عهههه یعنی هرکی دندون عقل نداشته باشه یعنی ژنش پیشرفته هست؟؟؟؟؟!!!!

ظاهرا بله
ولی باطنا که ما تفاوتی ندیدیم...

باغبان یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 15:16 http://laleabbasi.blogfa.com

آخ دندون درد
من از لحظه ای که توی دل مامانم بودم با این پدیده آشنام!!!
هیچچیمم به مامانم نرفته جز همین دندونام

عزیزم...

"من" یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 17:29 http://yekmanedigar.blogfa.com

ینی رفتن به دندون پزشکی از هر چیز دیگه تو این دنیا ترسناکتره... وووی...

واقعا... واقعا...

جعفری نژاد یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 18:12

خدا وکیلی چقدر پول ویزیت دادی تا این دکترا به این نتیجه برسن که ژن ات پیشرفته تره؟!!! هان؟!

من تو همون نگاه اول که خودت و مامان سمیرات رو دیدم فهمیدم یه چیزی تو خون شما هست که تو وجود خیلی از آدمای این دوره زمونه نیست

یه صداقت دوست داشتنی و یه مهربونیه قابل لمس
همینا واسه برتر بودنت کافیه تا آخر عمرررررررررر

دردت کم شه، گم شه خواهر جااااان

ممنونم از اینهمه لطفی که داری
وجود خودت و روناک عزیزم انقدر زلاله که همه رو مثل خودتون میبینید
مررررررررررسی از دعای خوبت

عارفه یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 18:16 http://inrozha.blogsky.com/

بسوزه پدر ریا ریاکاری

ای بابا

پروین یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 21:59

دلآرام جانم، اون کنگرهء آمریکا را جدی گفتی یا شوخی بود؟
سارا هم از پریروز رفته دوهفته اسپانیا و نمیتونم ازش بپرسم که این جریان ژن پیشرفته چیه.
اما یعنی تو مثلا کلا به جای 32 تا دندون، 28 تا دندون داری؟ سوالم یه کم مسخره شاید باشه. بهرحال یک دندانپزشک اینو بهت گفته. اما ممکن نیست مثلا فک‌ات کوچک است و دندانهای عقلت نهفته هستند؟

دندان درد خیلی بده. الهی زودتر خوب شی عزیزم.

نه جدی بود پروین خانم عزیزم
ممنونم :*

پروین یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 22:19

زنگ ردم سهیل را هم پیدا نکردم و من بیکار در روز یکشنیه چاره ای ندیدم بجز اینکه رفتم گوگل سرچ کردم و دیدم یک جا نوشته " در روند تکامل انسانها و ..... یک جایی در میانهء راه بعضی انسانها آن ژنشان که تعیین کنندهء تعداد دندانها بوده دچار موتاسیون (جهش) شده و دندانهای عقل درشان ایجاد نشده. بعد یک سری دلایل داده که در روند تکامل استخوان بندی کاسهء سر و فک ها کوچک شده اما حجم مغز تغییر نکرده و باعت شده در گروهی دندان عقل نهفته شود و دندان عقل نهفته گرایش دارد به عفونت و درد شدید و این درد (مثلا ایا از طریق انتخاب طبیعی مثلا؟) باعث از بین رفتن این ژن شده. پس یعنی این مسالهء پیشرفته بودن تکاملی در این انسانهای فاقد دندان عقل از نظر تئوری های علمی درست است. مثل کسانی که مثلا آپاندیس ندارند. چون یک عضر بی فایده است و دارد تدریجا در روند تکامل از بین میرود.

به به پروین خانم محقق من

پروین یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 22:23

عضو *

و شما عزیز دل من کاملا حق دارید از این به بعد به همهء انسانهای اطرافتان فخر بفروشید که ژنهایتان تکامل یافته تر است و محتمل خیلی چیزهای دیگرتان!! * هم بهتر از دیگران کار میکنند.
این را توی آن مقالهء علمی البته ننوشته بود. اما نتیجه گیری منطقی و مشخص از آن مقاله بود

* (مثل مغز و قلب و ...)

اختیار دارید، فخر چرا... فکر میکنم فخر برای مواردی است که بر اثر تلاش بدست اومده باشه نه اموری که خدادادی باشه

فدای شما و نتیجه گیری منطقی و مشخصتون

نرگس۲۰ یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 22:48 http://www.narges20.blogsky.com

آخی دل آرامم
الهی زودتر بهتر بشی

تجربه ی تلخ دندان درد و خدمات دندانپزشکی را همه تقریبا داریم و میدونیم چقدددددر سخته

0من هم با نظر پزشکت در مورد پیشرفته بودنت ژنت هم عقیده ام
حتی در مورد پیشرفته تر بودن خیلی از خصلتهای دیگه ات هم مثل مهربانی و صمیمیتت

ممنونم عزیز دلم

خیلی لطف داری نرگس عزیزم

مریم یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 23:05 http://www.najvaye-tanhai.blogsky.com

حالا آدمایی که ژن پیشرفته دارن چجور آدمایی هستن؟
من میگم دکترت راس گفته دلی
تو مهربونترین دختری هستی که تا حالا دیدم
پس تو ژن پیشرفته ای داری

درد از دندانت و تمام اعضای بدنت دور باد بانو

آدمهای خاصی نیستن
لطف داری عزیز دلم
ممنونم

تیراژه دوشنبه 14 مرداد 1392 ساعت 00:50 http://tirajehnote.blogfa.com

"و شما عزیز دل من کاملا حق دارید از این به بعد به همهء انسانهای اطرافتان فخر بفروشید که ژنهایتان تکامل یافته تر است"
پروین بانو؟!!!!!!!!!!!!!!!!


خدایا یک ژن جهش یافته هم ندادی بهمان که هم مثل بعضی ها فخر بفروشیم و هم بعضی های دیگر قربان صدقه مان بروند!
هی روزگاااااااااااار!

snowman دوشنبه 14 مرداد 1392 ساعت 02:08 http://www.tilleternity68.blogfa.com

چه فرقی می کند ۲۸ دندانه باشی یا ٬۳۲ وقتی قرار است "دل" درد بکشی...

سلام رفیق

سلام عزیز دلم

سارا دوشنبه 14 مرداد 1392 ساعت 08:53 http://www.takelarzan.blogsky.com

ای جااااانممممممم
ژن پیشرفته منننننننن
وای از دندون درد نگو که واقعا وحشتناکه بدترین درده

قربون تو برم من :*
واقعا سارا...

ترنم باران دوشنبه 14 مرداد 1392 ساعت 10:08

سلام
دندون درد یکی از دردناک ترین دردهای دنیاست.چون با تجربه بودیم گفتم.
امیدوارم زودتر خوب شه .

سلام
ممنونم ترنم باران عزیزم

م . ح . م . د دوشنبه 14 مرداد 1392 ساعت 10:49

" ژنم نسبت به آدمهای عادی پیشرفته تره "

=)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

:)

م . ح . م . د دوشنبه 14 مرداد 1392 ساعت 10:49

ینی این پست محشررررررررررررررررررررررر بود

=))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

پروین دوشنبه 14 مرداد 1392 ساعت 13:38

نخند محمد. راست میگه بچه‌ام!!! *

* این "!" ها، برای محمد بود که از دعوایی که کردم‌اش خیلی نترسد و هیچ معنا و مفهوم دیگری ندارد دلآرام جانم ها. شما به همان تفاخرت مشغول باش مادر :**** نگران حسودی تیراژه هم نباش. مگر ما به "تیراژهء بر واژه سوار" حسودی کردیم که حالا او هم بیاید و به ژن پیشرفته ما (ما؟؟؟؟!!) حسودی کند؟ والا .....

بله ما
شما ژن "مهربونی" پیشرفته داری :***

ری را دوشنبه 14 مرداد 1392 ساعت 13:42 http://narenjestaan.persianblog.ir

منم خیلی چیزا ندارم ولی نمیشه اینجا گفت
جدی می گم

ای جااااانم

سمیرا دوشنبه 14 مرداد 1392 ساعت 15:18

سلام به پروین خانم عزیزم که دلم براش تنگ شده ، باید به عرضتان برسانم که واقعا دندان عقل نداشت و پرونده پزشکی اش را به کنگره آمریکا فرستادند ، اولش دکترش هم باورش نمیشد میگفت دندان عقلش نهفته است یا قبلا کشیدید یادتان نیست ولی با عکس و تحقیق به این باور رسید که از ابتدا نداشته ، برای خود ما هم جالب بود!
حالا این ژن پیشرفته بودن را که دکترها و دانشمندان میگن ،دخترک گل من هیچ ادعایی به این موضوع نداره که ، قابل توجه تیراژه جان و محمد و بقیه دوستان .

فرشته دوشنبه 14 مرداد 1392 ساعت 17:48

سلام خدمت مامان سمیرای عزیز و پروین بانوی گرامی....قربانتان بشوم ...حالا هی شما بیایید و از این دختر گلتان تعریف و تمجید کنید ...و بعضی ها هم قربان صدقه اش بروند ......
ای خداااااااااا یه ژن پیشرفته هم به ماها بده ..
(تیراژه جان منم هستم ...و ایضا م ح م د آقا )...

قربون تو برم من

فرشته دوشنبه 14 مرداد 1392 ساعت 17:50

دل آرام جان در مورد پیشرفته بودن شما هم ...بی زحمت یه امضا بدهید فردا امدن شما رو ببرن آمریکا بگیم ما این خانوم ژن پیشرفته ی بی دندون عقل رو می شناسیم ها ...
والله خواهر شهرت این روزها بد چیزی شده ...

فررررررررررررررشته بیا برو آتش نسوزون
:))

پروین دوشنبه 14 مرداد 1392 ساعت 20:03

سلام سمیرا خانم جانم و فرشتهء عزیزم :*****

سمیرا جان
از سهیل پرسیدم و دقیقا همین ها را گفت. یعنی برای کسانی که در کار دندانپزشکی اند این یک مساله کاملا جاافتاده است. احتمالا دلیل فرستادن پرونده اش به کنگرهء آمریکا هم بخاطر نادر بودن این افراد است و اینکه بتوانند رویشان تحقیق های علمی بکنند.
کاش فرستاده بودندش کنگرهء کانادا و بعد از طرف کنگره ازش دعوت میکردند برای شرکت در سمینارهای مربوط به "افراد با ژن پیشرفته و دندانپزشکی مدرن" . بعد خرج سفر خودش و خانواده اش را هم میدادند. بعد طرف ما هم بود کنگره ها. مثلا یهویی توی ونکوور نبود!!!
کاش میشد
از وبلاگ بابک آمده ام اینجا و حس رویاپردازی ام تحریک شده است!

ای جانمممممممم
خب شاید ما الان نتونیم بیایم کانادا ولی شما حتما و قطعا برای تعطیلات میتونید بیاید اونطرفها (اینکه دقیقا کدوم طرفها رو هم خدمتتون توضیح مبسوط خواهم داد :* )

سمیرا سه‌شنبه 15 مرداد 1392 ساعت 11:09 http://nahavand.persianblog.ir

وای خدا به سر هیشکی نیاره دندون درد رو...عزیزم می فهممت! اما بدتر از اون تحمل دندونپزشکیه....ایشالا زود خوب شی دلی جونم

فدای تو سمیرای مهربونم

م . ح . م . د سه‌شنبه 15 مرداد 1392 ساعت 11:47

=))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

گل آفتابگردون! سه‌شنبه 15 مرداد 1392 ساعت 13:44

چه قشنگ گفتی دل آرام ..
اینکه چه فایده داره وقتی قراره درد بکشه آدم
وقتی ژنوم پیشرفته مانع از درد کشیدن نمیشه.
من اینو بسط میدم به کل زندگی با اجازت
و میگم که چه فایده آدم توی زندگی صاحب پیشرفته ترین
امکانات و دارایی ها باشه امادردی از آدم کم نکنه داشتنشون..
هیچ نعمتی بالاتر از سلامتی و دلِ خوش نیست به نظرم،
برات از صمیم قلب این دو تا رو آرزو می‌کنم دوست بی نظیرم:*
انشاالله که تا الان درد دندونت برطرف شده باشه و
دیگه هیچوقت تجربه ش نکنی...
الهی که تا همیشه نه روحت درد بکنه نه جسمت و
همیشه شکرگزار باشی از این بابت ،
که این نعمتت افزون کند...

آفرین به تو و برداشتی که داشتی... آفرین...

گل آفتابگردون! سه‌شنبه 15 مرداد 1392 ساعت 13:57

اینم بگم که چون دوستان به اندازه کافی سر به سرت گذاشتن
بابت بحث تفاخر و اینا، دیگه گفتم من یکی اذیتت نکنم برو خوش باش بر این ارفاق
نه حالا جدی تبریک میگم بابت ژنوم پیشرفته ت.
انشاالله حاصل تحقیقات اعضای کنگره مذکور هم خبرهای باور نکردآن هم از نوع شاد باشه برات:)*

ای جانم :))

گل آفتابگردون! سه‌شنبه 15 مرداد 1392 ساعت 14:10

از آنجایی که از قدیم گفتن تا سه نشه بازی نشه
و ایضا از آنجایی که اگه نگم میمیرم شاید حتی!
بر خود لازم میدانم که بگم که:
عنوان پست رو که خوندم گذر یاد جانم افتاد به صبح هایی
که میخواستم برم مدرسه یا دبیرستان و برنامه صبح بخیر ایران
اون تیزر معروف رو پخش میکرد
آی آی آی دندونم
دلم رسید به جونم
چیکار کنم خدایا؟
و ادامه ماجرا..
یادش بخیر
عاقا به جان عزیزم من مقصر نیستم یاده دیگه یهو میره..
خدای نکرده قصد اهانت به عنوان انتخابی رو نداشتم
خیلی عالی پرداختی به این پست خلاصه
عنوان انتخابی هم عالی بود اما انشاالله که دیگه هیچوقت توی همچین
موقعیتی قرار نگیری که لازم باشه به زبون بیاریش..
بابت اینکه باعث شدی تجدید خاطره ای بشه هم ممنون:*
چشم چشم دارم میرم:)))
ببخشید پرحرفی کردم.

آفرین شعر به جایی بود.
این حرفها چیه دختر
اینجا وب خودت هست و قدمت روی چشم

گل آفتابگردون! سه‌شنبه 15 مرداد 1392 ساعت 14:25

من هی مردد بودم که عایا بنویسم که به جان عزیزم شوخی بوده
تفاخر و اینا، که اومدم کامنت رو دوباره خوندم که بدونم آیا میشه جدی استنباط کرد آن حرف را یا نه.
که چشمم افتاد به یک غلط تایپی
اصلاحیه خونم هم پایین اومده بود اتفاقا
پس فرصت را مغتنم شمرده و آن ایراد را اصلاح می‌کنم:
منظور"خبرهای باور نکردنی" بود که اشتباها نوشتم "خبرهای باور نکرد"
بدین وسیله هم ایراد را اصلاح و هم بابت شوخی خنکم عذرخواهی می‌کنم
انشاالله که همینا دیگه!
تا بعد:)

فدای تو

گل آفتابگردون! سه‌شنبه 15 مرداد 1392 ساعت 16:06

عاقا اینجور نیگام نکن
خب چرا ، خجالت کشیدم که باز اسمم اینجا درج بشه برای شونصدمین بار.
خواستم عذرخواهی کنم از همه دوستانی که شوخی کردن به جان عزیزم به خدا اصلا، منظورم به خودم بود اصلا حواسم نبود یه لحظه که دوستان دیگه هم شوخی کردن ... میدونید شوخی و خنک یه جورایی با هم عجین شدن برام یعنی به محض نوشتن کلمه شوخی کلمه خنک هم به ذهنم میرسه و میشینه کنارش... هر کس اینجا چشمش احیانا به کامنت من افتاد و حس کرد توهین شده ولو ناخواسته بدونه که آفتابگردون شرمنده ست ببخشید
بعدشم تابستونه شوخی باید خنک باشه تا بچسبه از این نظر هم اگه نگاه کنید بدنیست معنیش..
خلاصه شرمنده...ببخشید...
+دلی جان هرکدوم یا همه کامنتام رو حذف کنی من راضی ام

سخت نگیر گل آفتابگردون مهربون من
دشمنت شرمنده باشه عزیزم

مریم چهارشنبه 16 مرداد 1392 ساعت 00:01 http://www.najvaye-tanhai.blogsky.com

سلام مامانِ عزیز و دوست داشتنیه دلآرام بلاگستان
مامان سمیرای گُل

مریم چهارشنبه 16 مرداد 1392 ساعت 00:02 http://www.najvaye-tanhai.blogsky.com

این محمد چرا اینقدر میخنده دلی؟
قرص خنده خورده ماه رمضونی؟؟؟

زعفرون زیاد خورده!!!

سمیرا چهارشنبه 16 مرداد 1392 ساعت 11:48

سلام مریم جان ،همتون دوستداشتنی هستیدخانوم.

فرشته چهارشنبه 16 مرداد 1392 ساعت 13:48 http://houdsa.blogfa.com

آره؟؟؟ اینجوریه؟ منم دندون عقل ندارم...خو منم میفرستادی کنگره...شاید دیگه جعفری نژاد بهم گیر نمیداد...


عزیزم...الان بهتری؟؟

آرررررررررره اینجوریاست
تو هم آره؟؟ بزن قدش ;)

جزیره چهارشنبه 16 مرداد 1392 ساعت 21:45

بابا ژن پیشرفتههههههههههههههههههههههه:دی
حالا ما یه دونه ژن پیشرفته هم داریم میخوان کاری کنن فرار مغزها رخ بده. اصن چرا امریکا؟هاع؟بهشون بگو من نمیزارم تو بریاااااااااا:دی
اونوخت دلی این ژن پیشرفته از طریق سرفه و عطسه منتقل میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اگه عاره،بیام یه سرفه بزنی منم پیشرفته شم

باشه دیگه اصرار میکنی نمیرمااااا، از پای پرواز برگشتم
اصلا دوستی با تو باعث پیشرفته شدن میشه :*

جزیره چهارشنبه 16 مرداد 1392 ساعت 21:46

اوه اوه قضیه ژن پیشرفته هه فک کنم امنیت ملی ایه. اخه کامنتدونیتو تاییدی کردی،حتمن موضوع مهمیه:دی

اصلا در حد انرژی هسته ای!!!!

گل آفتابگردون! پنج‌شنبه 17 مرداد 1392 ساعت 01:31

لطف داری عزیزم..
چشمت سلامت..صاحبش که شما باشی سلامت:*
خداییش حقش بود با اون همه پرحرفی تا یه ماه اقلا روزه سکوت بگیرم
اما دست خودم نیست یا از این ور می افتیم یا از اون ور، یا کلا میرم توو فاز سکوت یا... یا ابالفضل خدا به داد شنونده برسه:))

پرچانه پنج‌شنبه 17 مرداد 1392 ساعت 11:39 http://forold.blogsky.com/

دلی جون ایمکه ژنت پیشرفته تره ینی چی؟
میخوام بدونم ارزش داره بیام بدزدمت

نه خودت رو به زحمت ننداز

آقای دنتیست شنبه 16 شهریور 1392 ساعت 23:47 http://dstooth.blogspot.com

من هم تایید می کنم. ژنوم شما پیشرفته است! :)

متشکرم
اگه بدونید چقدررررر مسخره ام کردن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد