دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

میدونم یک جایی همین اطرافه

دنبال مدادم میگردم... طفلک یک مداد معمولی بود. بی زرق و برق... ساده و بی هیچ علامت و نشانه خاصی که او را از سایرین متمایز کند. او یک مداد معمولی بود، مثل صاحبش که یک آدم معمولی است. با یکسری باورهای معمولی، رفتارهای معمولی، توقعات معمولی... بزرگترین افتخارش این بود که وسیله نگارش افکاری بود که توسط دوستانی خوانده میشوند، درست مثل بزرگترین افتخار صاحبش...

حالا گم شده در ازدحام این اتاق شلوغ. نه که نشود مداد دیگری دست گرفت، که تا دنیا دنیاست میتوان از لوازم التحریری سر خیابان مداد خرید و کاغذ سیاه کرد. اما کو تا مداد جدید قالب دستت را بگیرد، کو تا بفهمد وقتی مکث کرده ای خوابت نبرده، داری سبک و سنگین میکنی که بگویی یا نگویی... کو تا درک کند گاهی بی اجازه باید بدود جلوتر از افکارت و گاهی باید پایش را محکم روی کاغذ سفت کند که هر چه تو تلاش میکنی چیزی بنویسی او ممانعت کند که مبادا جایی غم دلی تازه شود و زخمی باز شود، دلی برنجد، اشکی بچکد... کو تا...



نظرات 15 + ارسال نظر
مریم جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 22:06 http://www.najvaye-tanhai.blogsky.com

پایش را محکم روی کاغذ سفت کند که هر چه تو تلاش میکنی چیزی بنویسی او ممانعت کند که مبادا جایی غم دلی تازه شود و زخمی باز شود، دلی برنجد، اشکی بچکد... کو تا...

مریم جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 22:07 http://www.najvaye-tanhai.blogsky.com

منم یه دونه مداد دارم که خیلی دوسش دارم
البته اتوده
از اول دبیرستان دارمش
بارها گم شده اما خودش با پای خودش برگشته
جدی میگم
خیلی دوسش دارم

چه شعوری داره مدادت

ترنم باران جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 23:31

حالا که حرف از مدادای خاصه معمولیه.منم اعترافی دارم
منم دلم واسه مداد مشکی کوتاه شده ی طراحی هام تنگ شده.دلم همین الان خواست بگیرمش تو دستم تا باهاش سیر کنم تو برگه های سفید رو میزم

تعلل جایز نیست، گاها حتی مایه ی پشیمانی ست :))

ترنم باران جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 23:38

نگران نباش فقط خواسته کمی باهات شوخی کنه یا نه کمی از دور دلواپسی هاتو ببینه بعد بیاد با ی لبخند بزرگ بشینه تو دستت.اینکه مرسی که ب یادم بودی و هنوز برات مهمم.

ترنم باران جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 23:43

سلام
خوب هستین؟شبتون بخیر
اره موافقم
انگار کارایی که با این مدادم انجام میدم نزدیکنر میشه به چیزی که تو ذهنمه

سلام عزیز دلم
ممنونم
پس بدو که یک طرح ناب انتظارت رو میکشه

هیچکسی شنبه 2 شهریور 1392 ساعت 00:05 http://hichkasinistam.blogfa.com

خیلی با احساس نوشتی.موافقم

:)

وانیا شنبه 2 شهریور 1392 ساعت 00:46

محشر بود
میشه به ی مدادم دلبست باهاش همراه بود بعضی چیزای ساده و کوچیک عجیب دلبرن

دقیقا...

فرشته شنبه 2 شهریور 1392 ساعت 00:47

خیلی به دلم نشست عنوان پستت...
ما آدمها همیشه فکر می کنیم بهترین وبرترین آن دورهاست ..دور از ما و غیر قابل دسترس ...اما اگر کمی کوتاه بیاییم و خوب نگاه کنیم ...می بینیم چه معمولی های زیباو بزگری کنار دستمان بوده اند که خیلی بیشتر از ان دورها به درد ما می خورده اند و ما را می فهمیده اند ...که مرهم بوده اند ...که ساده بوداند...که معمولی بوده اند و دوست داشتنی...که گاهی بدون اینکه چیزی بگویی خوشان می فهمند و می گویند و ارامت می کنند...

برایت دنیا دنیا معمولی های قشنگ و زیبا و شاد می خواهم که دنیایت را بزرگ و زیبا و خاص و قشنگ سازد...

معمولی های دوستداشتنی...
ممنونم عزیز دلم، ممنونم فرشته مهربونم

پروین شنبه 2 شهریور 1392 ساعت 01:32

عزیزم
ایشالا زودی پیدا شه مداد خوبت

و یک کارت صدآفرین برای کامنت فرشته. خط آخرش آرزوی من هم هست برای تو دلآرام ِ آرام ِ دل

قربون شما برم که انقدر مهربونید
من هم آرزوی سلامتی و شادی همیشگی شما رو دارم :**

تیراژه شنبه 2 شهریور 1392 ساعت 01:50 http://tirajehnote.blogfa.com

کو تا....
به قول وانیا میشه به یک مداد هم دل بست..با یک مداد هم رفاقت داشت..
به شرط اینکه همان باشد که باید..که اهلی باشد ..که اهل دل باشد..یا تو دل به دلش بدهی که همه ی اینها را یاد بگیرد..
البته "کو تا.."..

همراه و همقدم
شخص باشد، وسیله باشد، یا حتی افکارت...

سارا شنبه 2 شهریور 1392 ساعت 08:26 http://www.takelarzan.blogsky.com

انقدر از این دلبستگی ها داشتم مخصوصا مدادی که باباجونم داده بود که این روزها خیلی دنبالش میگردم نیست که نیست

ای جااان
پیدا میشه عزیز دلم
خودمون رو گم نکنیم سارا ی عزیزم، وسایل که پیدا شدنیه...

مریم نگار(مامانگار شنبه 2 شهریور 1392 ساعت 09:39

..واقعا میشه با اشیاءای که باهاشون سروکار داریم ارتباط حسی برقرار کرد..و جالبه که اونام بعدازمدتی حس میگیرن.. میشه باهاشون حرف زد...ازشون عکس العمل دید..بشرطی که نشانه هارو بشناسیم...یکیش همین گم شدن و پیدا شدن های نابهنگام و بی دلیله..!
نگرتن نباش اگه بخواد خودش برمیگرده دلی جونم...

دقیقا انگار یه رابطه دو طرفه است
ممنونم از محبتتون :*

snowman شنبه 2 شهریور 1392 ساعت 13:19 http://www.tilleternity68.blogfa.com

کو تا بشود همانی که باید بشود... کو تا بفهمد مداد واقعی بودن یعنی چه!
این روزها فقط باید "از دست ندهیم" چون به دست آوردن از دست رفته ها٬ به همان شکل و کیفیت و با همان رضایتی که داشتیم محال است ... تقریبا محال است..
پس خدا کند مدادت را پیدا کنی رفیق.

سلام

ممنونم
سلام عزیز دلم

باغبان شنبه 2 شهریور 1392 ساعت 13:27 http://laleabbasi.blogfa.com

کامنتمو ثبت نمی کنه این بلاگ اسکای

من پوزش میطلبم :(

سایلنت یکشنبه 3 شهریور 1392 ساعت 13:22 http://no-aros.blogfa.com/

وای که چقدر قشنگ بود این پست

ممنونم عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد