دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

برای دنیا

ظاهرا اطلاع ثانوی زودتر از تصور من تمام شد. به گمانم حالا حالا ها قرار بود حرص بخورم که میخورم البته، ولی خب مدل من هم اینجوریست دیگر... نمیتوانم سر موضوعی زیاد توقف داشته باشم. باید رد شوم واگرنه دست و پایم که رهاست ولی ذهنم را میگیرد لا به لای گره های خودش...

البته که نه موضوع حل شده و نه اتفاق ویژه ای افتاده... اما یک آدم، درست در همان لحظات کنارم بود. هرچقدر اون دقایق بد بود، حضور اون آدم خوب بود... 

شاید از خارج گود که نگاه کنیم، یکسری اتفاقات معمولی در کنار هم ردیف شده باشند اما دنیا بدان همیشه خودم را مدیونت میدانم... نه برای تلاشی که امروز برایم انجام دادی... نه برای تلفنهایی که امروز به من زدی... برای تمام حس امنیتی که دیروز در اون لحظات به من دادی... برای تمام خیالی که از من راحت کردی که "برو من اینجا هستم"...




*نمیذارن آدم زندگیش رو کنه ها... اخه بلاگ اسکای جان دستت درد نکنه امکان ایکون در جواب رو فعال کردی ولی خداییش این چه آیکونهای جلفیه که توی بخش نظرات به ما دادی؟؟؟؟ من خجالت میکشم ازشون استفاده کنم ولی ظاهرا چاره ای نیست...

نظرات 19 + ارسال نظر
Sahar پنج‌شنبه 7 شهریور 1392 ساعت 11:19 http://bmstore.ir

عالی بود
مرسی

متشکرم

"یک من دیگر" پنج‌شنبه 7 شهریور 1392 ساعت 12:44

خدا رو شکر...:)

ممنونم عزیز دلم

خداییش الان این قلبه اوج احساسه ؟؟ من هدفم نشان دادن تمام احساسم به توست، دیگه امکانات کمه و من خجل...

نینا پنج‌شنبه 7 شهریور 1392 ساعت 13:07 http://taleghani.persianblog.ir/

الان خوبی؟
خوب بودی بهتر شدی؟

خوبممممممممم

به عمد دارم توی جوابهاتون از آیکونها استفاده میکنم که دقیق متوجه تغییرات بشوید!!

وانیا پنج‌شنبه 7 شهریور 1392 ساعت 13:50

دلی جونم چقدر قاطی پاتی؟

خیلی قاطی پاتی

yasna پنج‌شنبه 7 شهریور 1392 ساعت 13:54 http://delkok.blogfa.com

چقدر خوبه دلی هنوز تو هجوم این همه دردی که روزگار واست درست میکنه.. میشه به دنیاها تکیه کرد...

بسیار...

ترنم باران پنج‌شنبه 7 شهریور 1392 ساعت 14:04

گاهی وقتا دوست دارم ی آه بلند بکشم.چشمامو که اشک الود میشه رو ببندم تو دلم به هیچی فکر نکنم.زیر لب بگم خدایا شکرت
حتی حالا که سست میشم و دیکه از استیصال نمیتونم جلوی اشکامو بگیرم.

عزیز دلم...

ترنم باران پنج‌شنبه 7 شهریور 1392 ساعت 14:08

دلارام جان میشه نظر قبلیمو تایید نکنی.اخه نمیدونم چطور خصوصی بفرستم.شرمنده
فقط دوست داشتم یکم از حرفامو گاهی وقتا بنویسم واست
شاید دوستای خوبی شدیم البنه الانم هستین

چشم عزیز دلم...
معلومه که دوست خوب منی ترنم باران اسم قشنگ ِ حال خوب کن

سمیرا پنج‌شنبه 7 شهریور 1392 ساعت 14:40

خدا را شکر که دنیا و دنیاها هستند تا به آدم امنیت خاطر بدهند.
خیلی مهمه یکی باشه که هوای آدمو داشته باشه .

فراتر از یک همکار بود واقعا

جودی آبوت با موهای مشکی پنج‌شنبه 7 شهریور 1392 ساعت 15:12 http://judylonglegs.blogfa.com

خخخخ!! برو بلاگ اسکار رو بذار سرت حلو حلو کن!
بیا ببین ما بچه های بلاگفا چی مییکشیم!
نه امکانتاتی داره نه تنوعی
همش گیر میکنه!

مهاجرت کن عزیزم
بیا اینطرف، تازه همسایه هم میشیم

م . ح . م . د پنج‌شنبه 7 شهریور 1392 ساعت 15:30

دلارام یه آیکون نخبه جوابمو میدی ؟!

والا اینها انقدر ضایع هستن که هرکدوم به تنهایی برای خودشون نخبه ای هستن!!!!!!!!!!!
ولی چون تویی، این برات میتونه مناسب باشه !!!!!!!!

نرگس20 پنج‌شنبه 7 شهریور 1392 ساعت 16:01 http://www.narges20.blogsky.com

آفــــــــــــــرین به دنیا که حالتو خوب کرد
دستش درد نکنه

خیلی خوشحالم که الان خوبی دل آرام عزیزم

فدای تو نرگس مهربونم

فاطمه شمیم یار پنج‌شنبه 7 شهریور 1392 ساعت 16:18

سلامم جان دلم
اصلا همین جمله کوتاه "برو من هستم" خیلی حس خوبی داره خیلی...
اجازه ما هم چند تا آیکون بذاریم به عمق پی نوشت شما پی ببریم؟

سلاااام
ای جان دلم :****

ایران دخت پنج‌شنبه 7 شهریور 1392 ساعت 23:16 http://dokhteiran.blogsky.com/

سلام
بی اجازه لینک شدی دل آرام عزیزم

سلام
چه افتخاری از این بهتر...

فرشته پنج‌شنبه 7 شهریور 1392 ساعت 23:24 http://houdsa.blogfa.com

چقدر خوبه داشتن چنین رفقایی...چه خوب که خوبی...:*

و داشتن چنین فرشته ای :*

snowman جمعه 8 شهریور 1392 ساعت 01:43 http://tilleternity68.blogfa.com

ارزش زندگی وجود دست کم یک نفر از این آدم های حال خوب کن است. آدم هایی که گاهی در شراکت مشکلاتت، خودِ خودِ خودت می شوند. آدمهایی مثل دنیا...

سلام رفیقم

سلام عزیز دلم
مثل شما هایی که اینجا خواننده حرفهای من هستید.

تیراژه جمعه 8 شهریور 1392 ساعت 02:23 http://tirajehnote.blogfa.com

خصوصی ها هم آیکون هایش همین شده!!!

چه خوب که عبور را خوب بلدی..
و ضمنا
چقدر خوبه یه لحظه هایی یه آدمهایی تمام و کمال در کنار آدم باشند..درست مثل خودت که یک جاهایی دقیقا همینی..

برای این آدم خوب پست تو آرزوی لحظه هایی خوب دارم.

آره تغییر کرده خصوصی ها هم... و من به شدت ناراضی ام...
ممنونم عزیزم :*

فرشته جمعه 8 شهریور 1392 ساعت 09:51

سلام دل آرام ِ آرام دل ...
چه خوبه که خوبی ...چه خوبه که دنیا هست ...و چه خوبه که هنوز آدمهایی هستند که بودنشون غنیمته ...و چه خوب تر که گذشتی ...

روزهات و لحظه هات همیشه آروم و شاد دختر ...

ممنونم فرشته عزیزم

دنیا پنج‌شنبه 28 شهریور 1392 ساعت 12:33

سلام عزیزم
ببخش میدونم خیلی دیر شد ولی مثل همیشه جای امید هست و من تونستم بیامو ببینم
یه دنیا بابت این همه لطفی که داشتی ممنون
ولی میدونه نکته چیه اینکه چون خودت پاک و بی آلایشی و تو این زمونه از این رنگ آدمای سفید زیاد اطراف من نبودن همه چیزو با چشمای خوشگلت زیبا میبینی.اینو در مورد همه نوشته هات میگم .
بدون همیشه دوست دارم
راستی هر جا هستی و میری برو که من اینجا هواتو دارم هستم .

سلاااااااااااام دنیا
اسمت رو دیدم کلی شاد شدم دختر...
تو دوستداشتنی ترین همکاری بودی که من تا حالا داشتم و خوشحالم که خدا تو رو گذاشت توی زندگی من
من هم دوستت دارم و ممنونم برای همه چیز، مخصوصا روزهایی که خوب نبود و تو خوبشون کردی...

دنیا پنج‌شنبه 28 شهریور 1392 ساعت 12:34

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد