دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

سرم را سر سری متراش


هفته پیش نه هفته پیشش گفتم بشینم بعد از مدتها یک پست طنزی بنویسم و "خود گویم و خود خندم" و این وسطها شاید کسی هم قهقهه ای، خنده ای ، دیگه نشد یه لبخندی چیزی بزنه بلکه کلهم اجمعین (اتاق فرمان جان درستش همینه؟ اگه نیست بگوها، من جلو مردم ضایع نشم؟ دیگه دست من و دامان تو) شاد بشیم. بعد نشستم و فکر کردم ( دروغ گفتم، من عادت دارم راه برم و فکر کنم) هی گشتم دنبال موضوع... هی تلاش کردم تصوراتم رو قوی کنم... هی به اطرافم نگاه کردم... هی اخبار رو پیگیری کردم... دیدم نه! اوضاع هی وخیم تر میشه که بهتر نمیشه... بعد از اونجایی که من برای مخاطب جان هم میدهم، گفتم بیام و خودم خلق موقعیت کنم!! دیگه چه کنم کاریه که از دستم برمیاد... دوستان این دستمالها رو دست به دست بدید برسه اخر مجلس. میبینم بچه ها اشک توی چشمهاشون حلقه زده و بغض راه گلوشون رو بسته از اینهمه فداکاری!

چند وقت پیش یکی از دوستان گفته بود "دلی! من تازه یاد گرفتم مو کوتاه کنم. میشه بیای مدلم بشی؟" منم که چی؟ آفرین جان میدهم برای دوست، گفتم "بله که میشه، چه نشسته ای که اومدم!"

منم رفتم و مویم را سپردم دست آرایشگر نو پا... به نظر خودم خیلی خوب شده ها، ولی نمیدونم چرا از وقتی برگشتم برادرم با دید ترحم نگاهم میکنه و هر از گاهی زیر لب میگه " با اتو درست میشه" و مامانم هم علنا میگه خیلی ضایع شدی!!!

درسته من نتونستم شما رو بخندونم اما عجالتا برای نزدیکان موقعیت شاد بصری ایجاد کردم...


* م.ح.م.د عزیز، تولدت مبارک... باغ زندگیت تا همیشه پر از گلهای خوش رنگ و بو...


* این آهنگ تقدیم به محمد و شما...


نظرات 27 + ارسال نظر
تیراژه یکشنبه 10 شهریور 1392 ساعت 20:46 http://tirajehnote.blogfa.com

خب خانم جان ما بدون عکس الان چطوری نظر بدهیم که بهتان میاید یا نمیاید؟! بر اساس رای جمع هم که از طرفی سمیرا بانو گفته اند ضایع است پس حتما مدل موی جدیدتان چیزی اش میشود و از طرفی به نظر خودتان خوب شده از آنجا که اکثر مواقع نظرمان با شما همسو بوده پس ایضا اینجا هم همینطور است..در مورد ترحم برادرانه ی آرمان خان هم ترجیح میدهیم سکوت کنیم و در روابط خواهر برادری تان خودمان را داخل ننماییم!
پس عجالتا فعلا در همین بام و چند هوا و عضویت حزب باد قرار داریم تا موقع رویت عکس شریفتان برسد یا خودتان را از نزدیک زیارت نماییم.
کلهم اجمعین را هم از اتاق فرمان پرسیدیم فرمودند: درست است بانو

تولد م.ح.م.د..این دوست مهربان و پر نشاط من مبارک. با بهترین آرزوها برایش.

نه فعلا از دادن هرگونه عکس معذوریم ولی تا دلتان بخواهد آغوشمان باز است برای دریافت عکس
من حزب شما رو به زودی مشخص میکنم عزیزم :)) (اصلا غیر حزب من نباید بری توی حزب دیگه ای! هیچ هم به روی خودم نمیاورم که در حال لگد مال کردن دموکراسی هستم )

سارا یکشنبه 10 شهریور 1392 ساعت 21:57 http://haleman1.blogsky.com

حالا که تیراژه هم اینجاست بهش بگید خیلی بی معرفته بعله خودش میدونه واسه ی چی میگمممم:((

توروخدا برای مدل شدن حداقل اول برای ابروت میرفتی پیشش آخه زود درمیاد ولی موی سر نه حالا اشکال نداره چندروزی سنجاق و اینها بزن تا دربیاد!

وای ابرو نه!! من سر ابرو با کسی شوخی ندارم، اگه خراب کنه به طور غیر ارادی باهاش برخورد میکنم!!!

روشنک یکشنبه 10 شهریور 1392 ساعت 22:16 http://hasti727.blogfa.com

دلی جان منم الان خودم یه سوژه مفرح بصری هستم
هی گفتن موهات کعهنو دم اسب دراز شده برو کوتاه کن گفتیم عمرا....ما راهی بلاد فرنگیم و نزد از ما بهتران اجنبی کوتاهش می کنیم...نتیجه اینکه چند روز مانده به بازگشت جلوی اینه نصب شده در wc خوئمان با یک قیچی مزخرف موهایمان را خرکی کوتاه کردیم....و الان از خجالت لبو رنگ میشویم هر که می پرسد ارایشگرت کیست!
حداقل دوست تو در حد اکابر سواد کوتاه کردن مو داشته

ای جااااانم
بگو اینجور مدلها توی بلاد کفر مده! اصلا یه اسم عجق وجق بگو، بعد بگو کلی پول میگیرن این مدلی در بیارن، کار هرکسی نیست!!

سمیرا یکشنبه 10 شهریور 1392 ساعت 22:45

ضایع که چه عرض کنم دل آرام جان
ولی خوب به قول آرمان با اتو میشه یه اصلاحاتی روش انجام داد ، ناراحت نباش جان مادر زودی بلند میشه
به محمد عزیز: محمد جان تولدت مبارک با آرزوی روزهای قشنگ در کنار عزیزانت.

خب یکم تعرررریف کن ازم
حالا موهام ضایع است از اخلاقم تعریف کن، خب قبول اخلاق هم ندارم از هنرم تعریف کن، راست میگی هنرم که ندارم، خلاصه یه چیزی پیدا کن تعریف کن عقده ای نشم

فاطمه شمیم یار یکشنبه 10 شهریور 1392 ساعت 23:00

سلامم عزیز دلم
ای جان دلم که اینقدر مخاطب سالاری
اتفاقا منم چند روزیه میگم بشینم یه پست طنز بنویسم بلکَم ملت و خودمون باتفاق کمی شاد شیم تو این وانفسا ولی به قول تو تا کی میسّر شود خدا داند...
البت گفته باشیم ما الان هم با خواندن پستت محظوظ گشتیم بسی ..حالا بدون جلوه های بصری حتی...
ولی اینگونه که پیداست بانو دل آرام شما علاوه بر مخاطب سالاری بسیار هم دوست نوازین والا
که بلایی متقابل سرش در نیاوردی
حالا راست میگه مامان سمیرای نازنینت زود بلند میشه(آیکون یکی به نعل یکی به میخ زدن حتی)
...
تولد محمد عزیز هم مبارک

سلااااام
فاطمه جانم اصلا این وظیفه خطیر به گردنمونه
آره دیگه، گفتم دل نشکنم که هنر نمیباشد!
قربان شما :**

آذرنوش یکشنبه 10 شهریور 1392 ساعت 23:02 http://azar-noosh.blogsky.com

تولد محمد مبارک باشه.دم همه ی شهریوری ها و تابستانی های عزیز گرم

مو هم اشکال نداره منم از این کارا زیاد کردم

بله بله گررررم
قوت قلبم لحظه به لحظه داره میره بالا... یهو میبینین میام و میگم "میخوام برم توی مجله های مدل، عکس بندازم و معروف بشم!!!"

هیچکسی یکشنبه 10 شهریور 1392 ساعت 23:07 http://hichkasinistam.blogfa.com

دلی جاان چه مدلی کوتاهش کرده ؟!

والا چی بگم
ببین و نپرسه!!

کیانا دوشنبه 11 شهریور 1392 ساعت 00:14

خب بیا تو فیس نشونمون بده دیگه خسیس

منم میخام برم موهامو کوتا کنم در حد دو سانت اینا ک دیگه بلند نشه حالا حالا ها

دیوانه ام بیام تصورات مردم رو خراب کنم؟؟

عارفه دوشنبه 11 شهریور 1392 ساعت 00:29 http://inrozha.blogsky.com/

ما عکس میخوایم یالا!یالا یالا ما عکس میخواییم یالا
دل آرام تجربه ای تقریبا مشابه دارم 6یا 7ساله بودم به زور این دوتا دندون های جلوم رو کشیده بودند بعد عمه مخترمه هم دوره گذارنده بودندی و موهای ما رو کوتاه نمودند بعد من همش زار میزدم شماها من رو مثل میمون نمودین فکر کن موهام کوتاه بی دندون
البته گفتم تقریبا چون من طفل بودم نمیفهیدم شما چرا دخترجان؟

حالا همه باهمممم! شله شله دستها شله!!
هیچی دیگه دیدم کمبود خنده پیدا کردیم، گفتم بساط شادی رو فراهم کنم!!

"یک من دیگر" دوشنبه 11 شهریور 1392 ساعت 00:32

نفسسسسسسسسسس کش... کی جرات کرده دلارامی رو سوجه کنه؟ هوووووووووووی!

:))))))
ای جاااانم
با تشکر از ورود به صحنه ی به موقعتون :)))

پروین دوشنبه 11 شهریور 1392 ساعت 01:02

مو کوتاهی‌ای که مامان آدم بگه ضایع است و داداش آدم بگه با اتو درست میشه (با اتو چه جوری خرابکاری مو کوتاهی جبران میشه جان من؟) یعنی باید خـــــــــــــیلی ضایع باشه دیگه!!!

:))))))))
وقتی شما هم تایید کنید پس حتما هست دیگه :)))

پروین دوشنبه 11 شهریور 1392 ساعت 01:10

یه چیزی بگم یه کم دلت خنک شه عزیزم. یکی از دوستهای سارا اینجا رفته بود پیش یه خانم آرایشگر ایرانی برای های لایت. بعد خوب، از اون مدلها شده بود های لایتش که اتو لازم داشت که درست شه!! بعد اعتراض که کرده بود خانمه بهش گفته بود بیا درستش میکنم. همهء ما گفتیم بی خیال شو. موت رو دکلره میخواد بکنه که رنگ مورد نظر رو دربیاره و اینها. دوست خانوم گوش نکردند و رفتند و بعد از برگشتن زنگ زده بود به سارا و من دیدم سارا داره گریه میکنه. ترسیدم. پرسیدم چی شده؟ معلوم شد به هق هق های دوست خانوم واکنش نشون میداده. و خانم دوست خانوم موهاشون در عرض یک هفته کز کرد و ذره ذره ریخت (مدل گل باقالی) و این طفلک موهاش رو مدل گوگوشی که چه عرض کنم، قیصری کوتاه کرد و تا یک ماه هم شیک شده بود و مثل جنیفرلوپز شالهای جورواجور میبست به سرش میخواست بره بیرون.
خانم آرایشگر هم دوست نزدیک مامانش بود و نمیتونست بره ازش شکایت کنه و پدرش رو دربیاره.
پس خوشحال باش عزیزم. ضایع خیلی هم خوب است!!

اتو لازم داشت درست شه!!!! یعنی ترکیدم از خنده...
ای وای من...
طفلک چقدر اذیت شده...

پروین دوشنبه 11 شهریور 1392 ساعت 01:11

3> 3> 3>
عزیزززززززم
حالا قصهء دلداری ام را هم بخوان. من همهء وجودم بدجنسی نیست. یک ذره هم همدردی آن لابلاها پیدا میکنی :********

اختیار داررررررررررررررید
شما اصلا حضورتون دلداریه :******

مریم دوشنبه 11 شهریور 1392 ساعت 13:10 http://najvaye-tanhai.blogsky.com

من نمیدونم چرا اما موهای قَشقِه ای (به زبان مادریِ من یعنی موهای الان ت که نظم خاصی نداره) تو رو ندیدم ولی تصورش میکنم و کلی خنده ام میگیره
اما از من به تو نصیحت زین پس اگه کسی بهت گفت موهاتو چرا اینجوری کردن بگو مدل جدید توی ماهواره دیدم
خودتو بزن به اون راه اصن

اصلا کلی گشتم توی ژورنالهای داخل و خارج مدل کشف کردم، کلی پول دادم پاش(دل آرام در حال انتخاب مدل و همزمان پرداخت کلی پول)

ترنم باران دوشنبه 11 شهریور 1392 ساعت 13:53

تا اینجا معلوم شد که از دید های مختلف نظرات متغیره پس هیچ تظری مبنی بر بد بودن صرف تا به حال وجود نداشته (ضایع بودن دلیل بر این نیست که اصلا قابل تحمل نباشد) جانم فقط به کمی زمان نیازه که در این مدت با کمی استتار میشه آن را خرید.

اما به نظر من حالا که خوب تصور میکنم میبینم نه اونقدام بد نشده(تصور کردن کی بود مانند دیدن)

خانم تصور کن، بخند، اصلا هدف همینه، من این دو شوید مو رو و برای خنده شما پر پر کردم رفت!! شما نخندی کی بخنده؟

فراری دوشنبه 11 شهریور 1392 ساعت 15:43 http://escapee.blogsky.com

اولش که اسم وبلاگت رو خوندم، اینطوری خوندم:

دنیای ِ دل ِ آرام.

خب چه عیبی داره، دلت آرام، دل‌آرام. :)

سپاس از وبلاگ قشنگت. به عشق همین لینک‌های " این آهنگ " تا صفحه‌ی شصت اینا رفتم. مدیونی فک کنی مطالبت رو خوندم.

ضمناً، خانم‌والده‌ی بنده آرایشگرن و هروقت مدل جدیدی میومد، سر ِ من طفلکی و اینا. بنابراین غصه نخور، بسیارند تجربه‌هایی از این دست و به قول ِ مامانم با اون نگاه متفکرانه‌ش هروقت که خراب می‌کنه: " بلند می‌شه خوب می‌شه! " و بعدش هم به طوری سوزاننده اضافه می‌کنه: " خوب شد سر ِ مشتری نبود! "

برو خدا رو شکر کن مامانت آرایشگر نشده، نمی‌دونم چه حکایتیه که سر مشتری هم خراب نمی‌کنه‌ها، همه دق‌دلی‌هاش سر من خالی می‌شه! :-"

هیچ عیبی هم نداره. اصلا خوش به حال اونهایی که هم دل دارند و هم آرومند!
صفحه شصت چه قابل شما رو داره...
پس کاملا حس من رو درک کردی، خوبه هم درد پیدا کردم!!

ati دوشنبه 11 شهریور 1392 ساعت 16:36

man ashqe tanzae toam delaram jan:-*

vaqan alan khande b labanam beneshasty:di

mersiiiiiii

age muhat bad shode ya masalan harchi...negaran nabash..ye mahe dg roshd mikone o b ruzae ojet bar migardi:di

taze man tu fb:-D toro didam k cheqad nazi(aykone fozule mahalle:-D)

:gollllllllllllllllll

tavalode mo.ha.mmad. ham mobarak:-D
:go l l l l l l

الهی من بگردم تو چقدر سختی کشیدی تا این کامنت رو بنویسی.
ممنونم عزیز دلم از روحیه ای که دادی، من در کنار شما اصلا محاله از اوج یه پله پایینتر بیام.(دل آرام در حال حفظ تعادل روی اوج!!)
گل ل ل ل ل برای خودت که خیلی گلی

ترنم باران دوشنبه 11 شهریور 1392 ساعت 19:37

داشتم شوخی میکردم
ولی همین که خودت حس خوبی داری و احساس نمیکنی بد شده کافیه عزیزم

بنده هم جوابم شوخی بود ولاغیر
اصلا همه مزه اش به همین شوخی هاشه دیگه، واگرنه این مو که بلند میشه، حالا این ماه نشه ماه بعد میشه

فرشته دوشنبه 11 شهریور 1392 ساعت 22:56

سلام دل آرام مو قشنگ...
وااای دختر تصور کن با اون مهربونی و اخلاق قشنگت و با اون خند ه هات ...حالا موهات رو هم که این مدلی زدی ...چقدر بهت میاد ...( ستاد روحیه دهی در حد بالا...)

ولی گذشته از شوخی ما چون تصویر نداریم پس رای ما ممتنع (درست گفتم اتاق فرمان ) حساب میشه ...
ولی برای من کوتاه کردن مو اغلب همیشه با یه حس تازه گی خاصی بوده ...یه نوع تنوع ...بعدشم تا چشم به هم بزنی بلند شده ...اصلن هر کی دید بگو یه مدل جدیده خودم مهندسی اش کردم ...نقشه دادم ..اجرا کردن...

سلام
من با کامنتهای شما جوووووری روحیه گرفتم که میخوام برم خودم رو به "فشن تی وی" معرفی کنم!! و کاری کنم که بشه مدل موی برتر سال 2013 اصلا!!!

فرشته دوشنبه 11 شهریور 1392 ساعت 22:58

تولد آقای کارشناس رو هم خدمتشون تبریک می گیم و امیدوارم روزهای شاد و پر از امید و سلامتی رو در کنار عزیزانشون داشته باشند...

:)

آوا سه‌شنبه 12 شهریور 1392 ساعت 11:33

وای مو و ابرو یعنی اساسی اعصاب
آدمو به هم می ریزه به خصوص اگه
مهمونی خاصی(از اون مهمونیای
چشم در آر) هم توی راه باشه
که بدتر! ایشاله زود زود بلند
میشه.تولد محمدخان جان
هم مبارک باشه ایشاله
یاحق...

از اون چشم در آر ها :))))) خدا نکشه تو رو

وای آوا وقتی برگشتم، یادم افتاد برای عروسی یکی از دوستانم قول دادم ساقدوشش بشم... یعنی خدا بخیر بگذرونه فقط!!! منتظر اخبار تکمیلی باشید!!

کودک فهیم سه‌شنبه 12 شهریور 1392 ساعت 18:15 http://the-nox.blogfa.com

دلی برو موهات رو از این پسرونه ای ها که تازگی مد شده بود بزن.بررررررررررو.

همینم مونده! دیگه تا ماه ها بساط خنده و شادی اطرافیان محیا میشه منصوره!! تو اینو از من میخوای؟ آیا این درسته؟ این بود اهداف ما؟ این بود آرمانهامون؟

بهارهای پیاپی سه‌شنبه 12 شهریور 1392 ساعت 18:43 http://6khordad.blogfa.com

فدای سرت. دنیای دوستیه دیگه. یادمه سال ۸۵ با باغبان توی خوابگاه بودیم. باغبان گفت دوست دارم جلوی موهامو چتری بزنم. منم بدون اینکه هیچی از آرایشگری بدونم گفتم بشین برات کوتاه کنم. و باغبان عزیز من نه نگفت.

از بعدش برامون بگو :))
شوخی میکنم البته

وانیا سه‌شنبه 12 شهریور 1392 ساعت 22:45

دلی جان عزیزم خواهره من آخه چیزت کجا بود دخترجان که رفتی مدل شدی خب حداقل میرفتی مدل سشوار میشدی گلم
زرررررررررررت رفتب موهاتو دادی دستش که کار خرابی کنه توش بره؟
من الان دارم خودمو کنترل میکنم چیزی بهت نمیگماااااااا

من کشته و مرده ی کنترلت هستما
یعنی عمیقا تحت تاثیر قرار گرفتم از این فن کنترلت

آوا چهارشنبه 13 شهریور 1392 ساعت 10:44

اوه مای پروردگارا!! چه
بد!!!!!!!!!!!!!منتظر
اخبار تکمـــــیلی
هستـیم
یاحق...

سارا چهارشنبه 13 شهریور 1392 ساعت 13:11 http://www.takelarzan.blogsky.com

ینی الان باید بگم عزیییییییییییییییییییییییییییزمیییییییییییییییییییییییییی این پستت تو حلقمممممممم

با عرض "قربون شما، قابلی نداره"، توجه شما را به پست بعدی جلب میکنم :))

مستر نیما جمعه 15 شهریور 1392 ساعت 22:29 http://saheleafkar.blogfa.com

در عوض وقتی ماهر شد برو بگو موهاتو کوتاه کنه. پولم نده بگو جای اون دفعه که خراب کردی

باید بهش بگم چندتا نمونه کار جلوی خودم کوتاه میکنی تا من قدرت ریسک پذیریم رو بدست بیارم مجدد!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد