دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

حرف و عکس

سلام

از دوستهای خوبم که تک تک دعاهاشون همراهم بود و اثرش رو دقیقا در بدو ورودمون نشون داد ممنونم.

از آفتاب ممنونم که بعد از سه روز خلاصه خودش رو به ما نمایان کرد. والا توی این سوز و سرما وجودش غنیمته. امروز دلم میخواست مفصل باهاش روبوسی کنم!

از آقایونی که هیچ اصراری ندارن وقتی از کنارت رد میشن بهت تنه بزنن ممنونم...

از سگهای محترمی به این ابعاد (دستها به اندازه عرض شانه ها و حتی بیشتر تا جایی که میشود باز، خب حالا از اون طرف هم ارتفاع رو از زمین بیاید بالا تا کمر!) که نمیان سمتمون و برای خودشون از اون طرف خیابون میرن و ما هم سوت زنان که نه نه نمیترسیم و اینها که خیلی گوگوری مگوری هستن ترس ندارن از این سوی خیابون چیزی در مایه های بدو بدو میرویم و اونها ما رو نمیبینن و ما هم نمیبینیمشون ممنون!!

از رئیس جمهور قبلی که بسیار محبوب و مردمی بود طوری که حتی در سطح جهانی آبرو و حیثیت نذاشت کلا برامون ممنونم... این یکی رو واقعا ممنونم ها!!!! امروز توی یک اداره دولتی بودم که یک آقایی با تمسخر پرسید از رئیس جمهورتون چه خبر؟ گفتم: رئیس جمهور روحانی؟ گفت نه، اون قبلی احمدی! گفتم والا بیخبرم... کاش هیچوقت هیچکس نمیشناختش... کاش سرافکندگی نداشت برامون انقدر... کاش...


چندتا عکس هم میذارم اگه دوست داشتین دور هم ببینیم:


یه خیابون همینجوری!


 http://s1.picofile.com/file/8101635968/DSC02774.jpg


دفتر پارلمانی


http://s1.picofile.com/file/8101636042/DSC02778.jpg


یه کلیسای بامزه. شبیه عکسهایی که از کلیسا برای پازلها استفاده میکنن میمونه


http://s1.picofile.com/file/8101636134/DSC02784.jpg


دو تا مجسمه در ابعاد بزرگ اون بالا. عظیم بودنشون زیاد توی عکس مشخص نیست.


http://s3.picofile.com/file/8101636318/DSC02783.jpg


تریپ هالیود!! جلوی یکی از سینماها، اسم سوپراستارها و امضاشون روی این ستاره ها روی زمین!


http://s1.picofile.com/file/8101636634/DSC02782.jpg


بفرمایید شهر بازی! این پله برقی هاشون خود خود شهربازیه. الان ایشون نزدیک به 750 تا پله داره که با سرعت باد حرکت میکنه. باور نمیکنین... من همش حواسم رو پرت میکردم که نگاهم به اون پایین نیوفته و سرم گیج نره...


http://s4.picofile.com/file/8101636900/DSC02791_Copy.jpg


فعلا همین. باز هم براتون عکس میذارم. مخصوصا از حال و هوای کریسمس و سال نو...


نظرات 51 + ارسال نظر
هانا دوشنبه 4 آذر 1392 ساعت 17:31

های دلی:)
من از طریق پست قبل در واقع از طریق کامنت های دوستان
مطلع شدم که از ایران رفتی ... الان گیج تر از همیشه تشریف دارم
یک مسافرته یا برای همیشه رفتی رو نمیدونم دقیقا و جسارت هم نمی کنم بپرسم،هرجا هستی خوش و سلامت باشی در پناه خدا و زیر سایه عزیزانت ..
مراقب خودت باش:**

سلام عزیزم
نه عزیزم مسافرت نیست. به نوعی مهاجرته ولی همیشه یا غیر همیشه اش با خداست و باید دید چی پیش میاد. ممنونم عزیز دلم با دعای شما دوستان :*

snowman دوشنبه 4 آذر 1392 ساعت 18:07

سلام دلارامم. اینجا کجاس آیا؟ سوئده؟!
نمیدونم چرا هروقت میام اینحا٬ از وقتی رفتی یه حس غریبی بهم دست میده! بیشتر دلم تنگ میشه :( پس اونایی که دیدنت چی... لابد خیلی بیشتر دلتنگ میشن:(
روزات خوش باشه دوستم:) پر از چیزای نو و قشنگ.

اون اولش سلام کردم ایندفعه! :))

سلام به روی ماهت عزیز دلم
نه خانمی سوئد نیست.
نه نه حس غریب نداشته باش عزیزم. ببین من اینجام پیشت :*

نرگس20 دوشنبه 4 آذر 1392 ساعت 19:06 http://www.narges20.blogsky.com

سلام دل آرامم
خوبی؟
از کامنتدونی پست قبلت متوجه رفتنت از ایران شدم
از صمیم قلبم خوشحالم برات....زیااااد

الهی که این سرزمین برات مکان رسیدن به آرزوهات باشه...پله ی ترقیت باشه
الهی که این زندگی جدید برات سرشار از آرامش و قشنگی باشه
الهی در کنار عزیزانت شاد و سلامت و موفق باشی

خیلی خوبه که اینجا هست...که چراغ خونه ات روشنه...که اینجا می تونیم باز باهات صحبت کنیم

سلام نرگسم
خوبم تو چطوری؟
ممنونم عزیز دلم. چقدر دعاهای شیرینت بهم چسبید. ممنونم که انقدر مهربونی. امیدوارم همیشه با نشاط باشی و سلامت.

آذرنوش دوشنبه 4 آذر 1392 ساعت 19:15 http://azar-noosh.blogsky.com

امیدوارم هر جا که هستی شاد باشی دلی جان البت از یه نظر هم خوشحال م که دوست وبلاگی هستیم چون اگه خارج از نت بات دوست میبودم الان خیلی ناراحت میشدم از رفتنت :دی
اما الان هیچ حس غریبگی و دوری ندارم :دی اینم خاصیت دنیای به اصطلاح مجازی :دی
عکسا هم همشون عالی بودن به جز آخری :|
من هیچ وقت از پله برقی استفاده نمیکنم چون یه بار بند کفشم گیر کرده بین پله ها :|:|

ای جانم
وای آذرنوش... یه لحظه تصور کردم بند کفشت روی این پله ها گیر میکرد... حتی تصورش هم وحشتناکه... با این سرعت و با این ارتفاع... وای خدا نیاره اون روز رو...

مژگان امینی دوشنبه 4 آذر 1392 ساعت 20:37 http://mozhganamini.persianblog.ir

سلام
هر کجا هستی سلامت و موفق باشی دل آرام جان.
حالا یعنی اون جا هیچ وقت هیچ مشکلی توی تاریخشون نداشتند که دل آرام ما را ناراحت کردند؟
بیام باهاشون دعوا کنم؟

سلااااااام
نه نه شما خودتون رو ناراحت نکنید. حتما داشتن ولی خب ما اینجا مهمانیم و اونها میزبان :)

ایران دخت دوشنبه 4 آذر 1392 ساعت 20:51 http://dokhteiran.blogsky.com

سلام دل آرام عزیزتر جانم.
می دونی خوبی این دنیای مجازی اینه که هرجا باشی باز تو دل آدمی... بازم نزدیکی ولی زود زود بنویس... نزار حس کنیم حرم نفسات از ما دوره

ولی خدایی حس کردم تو یه کشور غریبه چه حس بدیه که بخاطر رئیس جمهورت یه جورای حس تحقیر داشته باشی. ولی فدای سرت دوستم. غصه شو نخور. حل میشه

خیلی مراقبت خودت باش

سلام ایران دخت عزیزم
قربونت برم با اینهمه محبتت. من شماها رو نداشتم چکار میکردم...
خیلی بد بود... فدای تو
تو هم همینطور

ترنم باران دوشنبه 4 آذر 1392 ساعت 20:58

سلام دلارام عزیز
خیلی خوشحال شدم پست گذاشتی،اینکه خبر دادی
امیدوارم موفق باشی و سلامت دوستم حالا هرجا و هر کشور و دیاری که هست.مهم وجود نازنین خودته که خوشبخت و شاد باشه.
روزای سراسر شادی و موفقیت واست آرزو میکنم در کنار خانواده.
خوبه که کریسمس نزدیکه حال و هوای اونجا هم دیدنی میشه.همه جا شلوغ و پر اززندگی.
عکس ها هم با دوربین شما رنگ دیگری داشت.

سلام ترنم عزیزم
ممنونم برای اینهمه انرژی های خوب.
چشمهای شما خوشرنگ و زیبا دید

دختری که حرفهایش را نمیخورد(پری) دوشنبه 4 آذر 1392 ساعت 23:07

ای جااااان دل من..... دلی جان خدا پشت و پناهت عزییییییییییییییییییییییییییییییییییییزم هر جایی باشی.... هر جا جات توی قلب ماست

ممنونم عزیز دلم
ممنونم مهربون

مهرداد سه‌شنبه 5 آذر 1392 ساعت 00:27

سلام دلارام بانو
وسط کامنتای داستان بچه ها کامنتتو دیدم
اول اینکه سفر بخیرو سلامتی
بعدش اینکه اصن داخل و خارج بودن ادما
توی این دنیای مجازی رخ نشون نمیده
وقتی باشی
وقتی حضورت سبز باشی
اینکه وطنی یا خارجه رنگ میبازه
برقرار و موفق باشید
راسی
عکس بلاد کفر گذاشتی بانو
یادم باشه چن تا عکس دارو درخت بزارم
جبران شه

سلام بر مهرداد عزیز
ممنونم
دقیقا اینترنت واقعا فاصله ها رو کم میکنه.
عکس دار و درخت گذاشتی منو خبر کن بیام ببینم جبران شد یا نشد :)))))

جعفری نژاد سه‌شنبه 5 آذر 1392 ساعت 08:40

ینی من خرااااااب خیابون های شبیه خیابونی هستم که تو عکس اول هست
اصفهان یه همچین خیابونی داشت من هر جا می خواستم برم یه جوری برنامه ریزی می کردم که حتمن از این خیابونه رد شدم، طرفای جلفا بود یه کافه ی خیلی با حال هم داشت

اصن این خیابونه شده بود مبدا حرکتی ِ من


خوش باشی دختر جان، سلام به مادر گرام هم برسونید لطفن :-)

محمددددددد بیا اینجا که یه عالمه از این خیابونها داره با روناک برین قدم بزنین قلب بفرستین هوا
چه بامزه "مبدا حرکتی"
ممنونم. چشم. تو هم روناک ماهم رو ببوس

محبوب سه‌شنبه 5 آذر 1392 ساعت 09:02 http://mahboobgharib.blogsky.com

دلارام عزیزم
با همه وجودم برات بهترین آرزو ها رو دارم و از خدا می خوام هر جا که هستی، خوش و شاد و آرام باشی...

سلااااااااااام محبوب نازم :* :*
ممنونم از دعای خوبت خوش صدای دوستداشتنی
سلام ویژه به وحید خان برسون

مژگان امینی سه‌شنبه 5 آذر 1392 ساعت 09:11 http://mozhganamini.persianblog.ir

می بینم که تاریخ اونجا به تاریخ ما وصله

سارا سه‌شنبه 5 آذر 1392 ساعت 09:20 http://www.takelarzan.blogsky.com

سلااام دل آرام جونم
ایشالا که خوش گذششششته باشه نازنین

سلاااااااام
ممنونم عزیزم :*

ﺑﺸﺮا سه‌شنبه 5 آذر 1392 ساعت 12:10 http://biparvaa.blogsky.com

ﺳﻼﻡ ﻧﺎﺯﻧﻴﻦ ﺩﻵﺭااااااﻡ...ﺩﺭ ﭼﻪ ﺣﺎﻟﻲ? ﺧﻮﺑﻲ?ﺑﺎ ﺳﺮﻣﺎ ﭼﻪ ﻣﻴﻜﻨﻴﺪ? ﺳﻔﺮﺗﻮﻥ ﺭاﺣﺖ ﺑﻮﺩ?( ﭼﻘﺪﺭ ﺳﻮاااﻝ!!! ﺩﻭ ﻧﻘﻂﻪ ﺩﻱ)
*اﻭﻥ ﺁﻗﺎﻳﻮن و ﺳﮕﻬﺎﻱ ﻣﺤﺘﺮﻡ ﺭﻭ ﺧﻮﺏ اﻭﻣﺪﻱ
**ﭼﻪ ﻋﻜﺴﺎﻱ ﻗﺸﻨﮕﻲ ﺑﻮﺩﻥ...ﺯﻭﺩﺗﺮ ﺑﻘﻴﻪ اﺵ ﺭﻭ ﺑﺬاﺭ...
***اﻧﺸﺎاﻟﻠﻪ ﻛﻪ اﺯ اﻳﻦ ﺑﻪ ﺑﻌﺪﺵ ﻫﻢ ﺑﺮاﺗﻮﻥ ﭘﺮ اﺯ ﺷﺎﺩﻱ و ﻣﻮﻓﻘﻴﺖ ﺑﺎﺷﻪ ﻋﺰﻳﺰﻡ...
**** ﻣﺎﭺ

سلاااااااااااااام خانم خانما
قربان محبتت عزیزم
:))))
چشمهات قشنگ دیدن عزیز دلم
ممنونم با دعای شما دوستان گلم
:**********

آوا سه‌شنبه 5 آذر 1392 ساعت 12:12

اووووووووم دوس داشتم عکساتو
دلی..کلی بهم انرژی دادش اینا
بخصوص عکس اول و کلیسا و
مجسمه هه واینکه هی هی
هی.....مموتی کجاروسالم
نیـــــــــگه داشت که روابط
خارجش درســـــــت باشه
خواهر!!......ودیگه اینکه
خوشحالم که خـــوبی و
مـــــــراقب خودت باش
عزیزم.................
یاحق...

خوشحالم که دوست داشتی عزیزم
ای وای نگو که دلمون خونه...
ممنونم آوای خوبم :*

روناک جعفری نژاد سه‌شنبه 5 آذر 1392 ساعت 12:57

سلام دلارام جووونم

درسته که از رفتنتون غصه م گرفت ولی آرزو میکنم همیشه

و همه جا لبت خندون باشه و خوش باشی آخه لیاقتت

بهترینهاس

سلااااااااااااام عزیز دل دلی
ای جانم ممنونم عزیزم :*
شاد باشی همیشه

ف رزانه سه‌شنبه 5 آذر 1392 ساعت 13:42

سلام به روی ماهت خانوم
انشاا... که کشور جدید پر از شادی و خوشبختی و آرامش و آسایش و پیشرفت و موفقیت باشه برای خودت و خونوادت...
عکسها هم خیلی قشنگ بودن بخصوص عکس کلیسا به قول خودت بامزه بود...

سلام به شماااا
ممنونم ف رزانه مهربونم
چشمهات قشنگ دید خانممم

مزاحم تلفنی سه‌شنبه 5 آذر 1392 ساعت 15:54

بابا خارجی . الان این عکس ها رو شما نمایش میدی که ممکنه من تا عید هم صب نکنما (آیکون یه آدم که پشتکارش زیاده و اصلنم از رو نمیره)
ضمنا شما خصوصیتون رو هم چک بفرمایید. یه مواردی بود که نمی تونستم عمومی بگم!!!!

دیگه دیگهههههههههه
بیا من که منتظرتم از الان ;)
بله بله خواندیم و بسی خندیدیم :))))))

نیمه جدی سه‌شنبه 5 آذر 1392 ساعت 16:34 http://nimejedi.blogsky.com/

سلام دلارا م جونم
میگما تو شیراز م نشد با هم راه بریم من پایه ی پیاده روی تو خیابون تو عکس هستما! والا اگه بطلبه !! میدونی من عاشق خیابونای سنگفرشم . دست خودمم نیست. کلن سر از پا نمی شناسم هی شروع می کنم به غلت زدن! ببخشید جست و خیز کردن! یه بار تو استانبول تجربه ی این جوگیری را داشتم و آخرین بارم تو خیابون جلفای اصفهان.
خوشحالم که خوبی و امیدوارم دلتم گرمتر از همیشه باشه اسم قشنگ.

سلااااااااااام بر فاطمه عزیزم(داشتی نگفتم نیمه جدی؟ دیدی چه زود خو میگیرم. ;) )
تو بیا اینجا من خودم میبرمت تمام خیابونهای این شکلی رو قدم میزنیم با هم
(خواستم بگم بیا دوتایی توی خیابونها غلت میزنیم، دیدم توی وبت خانم دکتر صدات کردن، دیگه روم نشد بگم! )
ممنونم

zemestan سه‌شنبه 5 آذر 1392 ساعت 17:07 http://kolbeyezemestan.blogfa.com/

هر کجا هستی..دلت شاد باشد و آسمان دلت آبی دلارام جان.

ممنونممممممم

ته تغاری سه‌شنبه 5 آذر 1392 ساعت 19:00 http://ssmall.blogsky.com/

سلام خانووم خوبی؟
اینجا کجاس دلارام ؟ برای همیشه رفتی یا تحصیل ؟
ببخشید اینقدر سوال پرسیدم
امیدوارم هرجا هستی شاد و سلامت باشی در کنار خانوادت عزیزم

سلام عزیزم
نه عزیزم راحت باش شما تنها نیستی. این سوالها زیاد شده توی این روزها ;)
با خانواده ام گرجستان هستم و برای زندگی اومدم :)

نیمه جدی سه‌شنبه 5 آذر 1392 ساعت 20:24 http://nimejedi.blogsky.com/

میگما دلارام جون کامنت قبلی من شبیه آقای جعفری نژاد شده! یعنی منم یجورایی همینارو نوشتم. حتی خیابون جلفای اصفهان!! خدای من ! نمیدونم چرا اینقدر هیجانزده شدم الان؟

آخه هردوتون اهل دل هستین و عزیز و دوستداشتنی. اینه که نظراتتون هم شبیه میشه
یه بار باید سه تایی فکر کنم بریم خیابون جلفای اصفهان قدم بزنیم. البته پنج تایی. شاید جناب محمدرضا و روناک نازم هم بخوان بیان. والا

میرزاده خاتون سه‌شنبه 5 آذر 1392 ساعت 22:01 http://khatoonnn.blogfa.com

سلام دل آرام جون. چقد خوبه این تکنولوژی اینترنت هست و وبلاگت مث سابق به روز می شه
واقعن ناراحت کننده اس که یه آدم بعنوان نماینده این ملت ذهنیت دنیا رو نسبت به ما اینقد خراب کرده

ولی تو خودت رو ناراحت نکن عزیزم
امیدوارم اونجا روزهای خوبی رو پیش رو داشته باشی

سلام عزیزم. دقیقااااااااا
چی بگم خاتون جان...
ممنونم :*

فاطمه شمیم یار سه‌شنبه 5 آذر 1392 ساعت 22:20

سلامم دلآرام خوبم
هر جا هستی زنده باشی در کنار عزیزانت....
با اینکه حضوری ندیدمت و با اینکه خوشحالم برای رفتنت چون حتما دوست داشتی و انشالا تو رو به هدفات نزدیک تر میکنه...ولی بازم دلم گرفت و دلتنگت شدم وقتی شنیدم رفتی ...و چه خوب که اینجا هستی همچنان..
مراقب خودت باش عزیز جان

سلام فاطمه عزیزم
ممنونم از مهربونیتون :*
فدای شما بشم من
حتما شما هم همینطور :***

عاطی سه‌شنبه 5 آذر 1392 ساعت 22:45 http://www-blogfa.blogsky.com

ایشالااااااااااااااااااااا همیشه ه ه ه شاااااااد باشی ی ی

من همیشه دووست داشتم ببینمت از نزدیک:دی ی ی

الانم نا امید نیستم!!!

ایشالا منم بیام اوونجا(دقیقا نمیدونم کدوم کشور هستی، بهرحال :دی) ببینمت.:دی ی ی

به امید دیداااااااااااااااااااااااااااار

:گل ل ل ل ل ل ل ل ل

سلاااااااااااام عاطی گلم
نه قربونت برم نا امید برای چی؟؟ من گرجستانم بیا و قدمت روی چشم :*

yasna چهارشنبه 6 آذر 1392 ساعت 08:30 http://delkok.blogfa.com

سلام دختر ! چقدر خارجه اونجا... ینی تو الان داخل_خارجی دقیقا؟

سلام یسنای عزیزم
آره دیگه الان پایتخت خارجیم :)))))))

سمیرا چهارشنبه 6 آذر 1392 ساعت 12:20 http://nahavand.persianblog.ir

ما بلاخره نفهمیدیم شما کجا رفتید دلی ؟ کسیم چیزی نگفت به ما

ای بابا سمیرا جان من که مدام دارم توی جوابها میگم گرجستانم :)

کورش تمدن چهارشنبه 6 آذر 1392 ساعت 12:42

سلام
نمیدونم از رفتن یه دوست باید ناراحت بود یا خوشحال
فکر کنم خوشحال بودن برای موفقیتش بهتر باشه
براتون آرزوی بهترین ها رو دارم.امیدوارم هرجا هستید سلامت باشید و شاااااااااد
از آرامش اونجا هم حسابی استفاده کنید واسه ما هم تعریف کنید

سلاااااااام کوروش خان عزیز
ممنونم از محبتتون
هانا و هلیای عزیزم رو ببوسید.
چشم چشم حتما

م . ح . م . د چهارشنبه 6 آذر 1392 ساعت 14:51

مرگ بر آمریکا

آقای دنتیست چهارشنبه 6 آذر 1392 ساعت 17:49 http://dstooth.blogspot.com

سلام. من دیگه نیم پرسم کجایی چون توی کامنت ها گفتی :))
عکس ها هم عالی بود. هروقت رفتی مک دونالد از ما هم یاد کن

سلام. دستت درد نکنه دکتر جان. خسته شدم انقدر گفتم کجام!! :))
قربان شماااا. اتفاقا فردا میخوام برم یه بستنی تاپ چاکلت اونجا بخورم، حتما یادت میکنم

کودک فهیم چهارشنبه 6 آذر 1392 ساعت 18:32 http://the-nox.blogfa.com

ایشالا همیشه دلت شاد باشه و لبت خندون هر جای این دنیا که هستی دِلی جووون.
چقدررررر عکسِ خارج!
سنگفرش های خیابون در عکس اول چه حس خوبی به آدم میده.
اون مجسمه هم بخشهای خاک بر سریش هویداست!
دلی تو هم برو روی اون ستاره های کف زمین کنار اسم سوپر استارها بخواب از خودت عکس بگیر بعد بنداز توی فیـ.س بـ.وک.نمی دونی چقدر مُده لامصب!

ممنونم عزیزم
تو به بخش های خاکبرسریش نگاه نکن
اره باید از این لباس های مکش مرگ ما هم بپوشم :)))))))

مریم چهارشنبه 6 آذر 1392 ساعت 19:31 http://najvaye-tanhai.blogsky.com

دلارام عزیزمـ
بگو چرا نمیای وبمـ...
رفتی خارجی شدی تحویل نمیگیری
عیب نداره... هر جا هستی شاد باشیو سلامت و خندان
سلام ما رو هم به درختای اون خیابون برسون
با اینکه ندیدمت و چ تهران و چ گرجستان
اما نمیدونم چرا دلتنگت میشم
یه جوری غریب و دورافتاده تر حست میکنم

مریم جان خوبه همین امروز وبت بودم!
ممنونم عزیزم
چشم چشم سلامت باشید.

نینا چهارشنبه 6 آذر 1392 ساعت 21:19

سلام دل ارام .من جند روز پیش فهمیدم کجایین گفتم به اقای اسحاقی که خوبه خیلی دور نیستن.
من تازه داشتم میخوندمتون و با شما بیشتر اشنا میشدم
خوب میبینم که رئیس حمهور محترم کلا حال اساسی داده اند به همه ایرانیا
عجب پله هایی من بودم مینشسم تا نترسم
با سگا همانطور سوت زنان برخورد کن

سلام نینای عزیزم
اره همین بغلیم ;)
پله ها وحشتناک نینااااااااااا

فرشته چهارشنبه 6 آذر 1392 ساعت 22:10

سلام دل آرام آرام دل...سلام ...
برایت نوشتم...اما باز هم دلم می خواهد بگویم که شادم از اینکه راهی را انتخاب کرده ای که در آن به دنبال هدفت و موفقیت و آرامش هستی ...اما دلتنگم از اینکه با اینکه ندیده بودمت اما نبودنت یک جور خاصی حس می شود...این رفتن ها ...
بگذریم...
امیدوارم لحظه به لحظه ای رو که در پیش رو داری پر باشد از لبخند و سلامتی و شادی و آرامش دلت...موفقیت و شادی تو ما را هم خوشحال خواهد کرد...هر چند دلتنگ دیدارت باشیم...
مراقب خودت باش و به سمیرا بانوی عزیز هم سلام برسان.

سلام فرشته مهربون
ممنونم از گرمای مهر و محبتت عزیزم
سلامت باشی

مریم نگار(مامانگار پنج‌شنبه 7 آذر 1392 ساعت 11:34

دلی عزززیززززم...
هرجا هستی شادی و نشاط و آرامش برات آرزومندم...
هم برای شما و هم خانواده نازنینت...
نقل مکان به سرزمینی جدید مسلما اولش دلتنگی و حس غربت داره...ولی کم کم متعادل میشه....خوبیش اینه که همه تون با همید...
از خودت و اونجا بیشتر بنویس برامون..قربونت..

جان دلممممم
ممنونم مامانگار عزیز و مهربونم
فدای محبتتون

بابالنگ دراز پنج‌شنبه 7 آذر 1392 ساعت 20:00

بابت عکس ها ممنون خیلی جالب بود .

قربان شما
ناقابل بود.

پروین پنج‌شنبه 7 آذر 1392 ساعت 21:06

سلام عزیز دلم
الهی همیشه به شادی و با سلامتی در این خیابون خوشگل سنگفرش قدم بزنی.
سلام من رو به مامان عزیزت برسون.
میبوسمتون

سلاااااااام پروین خانم عزیزم
ممنونم از دعای خوبتون. ایشالا شما قابل بدونین تشریف بیارید یه سر اینطرفها در خدمتتون باشیم
بزرگیتون رو میرسونم.
:****

پروین پنج‌شنبه 7 آذر 1392 ساعت 21:13

دلی جانم
توی داون تاون تورنتو یه مال مانندی هست که طبقهء چهارمش چندتا سینماست. بعد فضای مال طوری ساخته شده که پله برقی وسط آن، همینطوری یکسره میرود بالا و توی هر طبقه یک راه خروجی دارد. اما اگر بخواهی بروی طبقهء بالاتر، راهت را روی پله ادامه میدهی. مثل جاهای دیگر نیست که توی طبقه ها باید سوار پلهء جدیدی بشوی. و ارتفاع طبقات هم خیلی زیاد است. من با سارا رفته بودم سینما و وقت پائین آمدن نمیدانی چقدر عمیق و ترسناک بود. سارا داشت سکته میکرد و چسبیده بود به من و هی فحشم میداد که چرا به حرفش که گفته بود با آسانسور برویم گوش نداده بودم!!! الآن که این نوشته ات را خواندم، یاد آن خاطرهء دل انگیز مادرانه ام و ترسی که به دخترک دادم افتادم :دی

الهی من دورتون بگردم
چقدر وحشتناکه...
ای جانم به شما مامان ناز و سارای خوشگلتون

پروین پنج‌شنبه 7 آذر 1392 ساعت 21:39

یک چیز دیگر هم بگویم عزیزم و بروم که احساس عشق و علاقه ات به هوای شهر جدیدت بیشتر شود.
امروز صبح اینجا منهای هشت درجه بود و با باد، منهای چهارده. دیگر نیایی و به بابک بگویی امروز خیلی سرد بود و هوا دو درجه بالای صفربود ها. اول به بدبخت و بیجاره هایی مثل ما فکر کن و بعد ... خدا را شکر کن و برو بیرون و یک قهوه بخر و توی خیابون روی نمیکت بنشین و بنوش!!!

یا خداااااااا
دور از جونتون...
واقعا الان با توصیف شما باید هوای اینجا رو بذارم روی سرم و حلوا حلوا کنم. البته امروز اینجا بادهای سرد وحشتناکی میومد ولی شکر خدا هنوز درجه زیر صفر نرفته.
الهی که دلتون و خونه پرمهرتون گرم گرم باشه

"یک من دیگر" جمعه 8 آذر 1392 ساعت 01:33 http://yekmanedigar.blogsky.cim

ای مهربون... خودت که دلت گرمه همون جا رو هم گرم کن دیگه...

سلاااام من جونم
فدای تو

مستر نیمــا جمعه 8 آذر 1392 ساعت 23:11

کاش میشد برگشت این 8 سال گذشته رو از حافظه همه پاک کرد
امیدوارم اونجا هم موفق باشی

کاش کاش...
ممنونم

ترنم باران جمعه 8 آذر 1392 ساعت 23:27

سلام
خوبی دلارام؟

سلام
ممنونم عزیزم. تو خوبی؟

نیمه جدی شنبه 9 آذر 1392 ساعت 10:15

دلارام جون من یه بازی دارم رو گوشیم که باید پرچم کشورارو شناسایی کنیم! یعنی نابودم کدره این بازی . علاوه برنابودی شرطی هم شدم . یعنی تا یه پرچم می بینم سریع ذهنم درگیره پیدا کردن اسم کشورش میشه. در نتیجه روز اولی که فهمیده بودم رفتی و کنار کامنتات عکس پرچم کشور محل زندگی جدیدتو دیدم اومدم بگم هی! این بچه نه تنها اسم و مو رقصش گرجسه بلکه خودشم کلهم اجمعین گرجس شد رفت پی کارش! ولی خب خودمو کنترل کردم و گفتم اگه دوست داشت خودش میاد و به این گرجس بودن اعتراف می کنه خب . ( یاد طاووس خانوم یکی از زنای فتحعلی شاه افتادم ییهو ) خلاصه که امیدورم خوب یاشی گرجس من!

جل الاخالق چه بازی هایی مردم روی گوشیهاشون دارنا.چه خوبه یه دوست باکلاس دارم که پرچم همه کشورها رو بلده ها
والا من کماکان پرچم هند و مکزیک رو قاطی میکنم دیگه وای به حال سایر کشورها!!
فاطمه جانم الان من روی ابرها دارم پرپر میزنم از اینهمه تعریفی که ازم کردی
:***

نیمه جدی شنبه 9 آذر 1392 ساعت 11:58

با بدبختی پیداشون می کردم بابا! الانم اگه اون الله وسط پرچم ایران نباشه از دور اشتباه می گیرمش! یعنی تا این حد نابغم!

ای جانم
معلومه که نابغه ای

ته تغاری شنبه 9 آذر 1392 ساعت 18:02 http://ssmall.blogsky.com/

خوبی دلارام جان خوش میگذره؟
مواظب خودتون باشید

ممنونم خانمی
تو هم همینطور :*

ترنم باران شنبه 9 آذر 1392 ساعت 19:32

منم خوبم
خواستم حالی بپرسم.خوشحالم که خوبی عزیزم
الان داره اینجا بارون میاد بیادت تو بالکن سلاممو رسوندم تا برسه پیشت
(آیکون آدمی که داره واست آرزوهای خیلی خوب میکنه و به آسمون نگاه می کنه)

ای جانم
ممنونم ترنم عزیزم اتفاقا چقدر نیاز دارم به دعای پرمهرت

فرشته شنبه 9 آذر 1392 ساعت 23:00

سلام دل آرام جان...خوبی خانمی...
غرض عرض ادب بود و احوالپرسی و دلتنگی...
امیدوارم روزهای قشنگی داشته باشی ...آروم و شاد و پر امید...

سلام فرشته عزیزم
ممنونم از محبتت مهربون
امیدوارم همیشه سلامت باشی

نرگس20 شنبه 9 آذر 1392 ساعت 23:20 http://www.narges20.blogsky.com

سلام دل آرام جانم
خوبی؟خوش هستی انشالا؟
امیدوارم اوضاع دقیقا همونجور که انتظار داری پیش بره
امیدوارم زیباترین روزها اونجا برات رقم بخوره
lمراقب خودت باش عزیزم

سلام نرگس عزیزم
خوبم، تو خوبی عزیز دلم؟
ممنونم از دعاهای خوبت
تو هم مراقب خودت باش خانم معلم دوستداشتنی

سمیرا یکشنبه 10 آذر 1392 ساعت 08:07 http://nahavand.persianblog.ir

میگم با این تعریفهایی که ازت میکنن ما هم شدیدا مشتاق دیدار روی ماهتان شدیم دلی بانو...اگه از خودت عکس گذاشتی خبرمان کن زیبارو

نه سمیراجان از این خبرها نیست والله
دوستان لطف و محبت دارن

نرگس20 یکشنبه 10 آذر 1392 ساعت 19:16

منم خوبم عزیزم..ممنونم
دیگه دعا کردن کمترین کاریه که برات میتونم انجام بدم

چشم...تو همیشه به من لطف داری

مهربون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد