دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

جشنی در کافه

امروز تولد دعوت بودیم. بعد از گذروندن خان ِ "حالا چی بپوشم؟!" به این نتیجه رسیدم که یه بلوز آستین بلند به همراه یک پیراهن کوتاه قلاب بافی ظریف و جوراب شلواری بپوشم. ناگفته نماند که از چند روز پیش هوا خیلی سرد شده و بنده به محض اینکه دختری رو میدیدم که دامن کوتاه پوشیده هی میگفتم اینها سردشون نمیشه؟؟ و حالا داشتم دقیقا جا میذاشتم جای پای اونها! (یعنی شما ببین این بشر دو پا، چجور موجودیه. این و اون رو نفی میکنه بعد میاد فرت خودش همون کار رو انجام میده! البته نفی نکردما، در حد سوال بود برام که خب به حمدالله درکشون کردم و ابهام برطرف شد!!) از اون طرف هم یه چکمه پوشیدم با پاشنه های نازک! دقیقا وقتی اومدم بیرون از خونه هم سردم شد، هم بر اثر شیب کوچه با اون پاشنه هام هی به جلو رانده میشدم! البته بعد از چند لحظه توی کفش مربوطه جا افتادم و مشکل حل شد.

خلاصه رسیدیم به کافه ای که مهمونی در اون برگزار میشد. جای همه خالی کلی شام و کیک خوردیم و رقصیدیم. تقریبا هفده نفر بودیم به همراه یک دختر 9 ساله وروجک . این شیطونک به قدری قشنگ میرقصید که همه دست از رقص کشیدیم و فقط به اون نگاه میکردیم. جالبیش اینجا بود که یه پسر خارجی ای که بینمون بود در حال دست زدن براش زانو زد، ملینای نیم وجبی هم همونجور که قر میداد و موهاش رو این طرف و اون طرف میریخت دور ایشون میچرخید. یعنی همه ضعف کرده بودیم براش...

برای صاحب تولد عزیز هم یک شلوار نایک هدیه بردیم که بسیار خوشحال شد.



http://s5.picofile.com/file/8103186126/07122013393.jpg


نظرات 40 + ارسال نظر
ﺑﺸﺮا یکشنبه 17 آذر 1392 ساعت 02:46 http://biparvaa.blogsky.com

ﻫﻤﻴﺸﻪ ﺑﻪ ﺷﺎﺩی و ﺗﻮﻟﺪ و ﺭﻗﺺ ﺩﻵﺭاﻡ ﺟﻮﻥ.
ﭼﻪ ﺩﺧﺘﺮ ﻧﺎﺯﻳﻪ..ﺷﻴﻂﻨﺖ اﺯ ﭼﺸﻤﺎﺵ ﻣﻴﺒﺎﺭﻩ.ﻣﺎﺷﺎاﻟﻠﻪ...
( اﻣﺎﻥ اﺯ اﻭﻥ ﺧﺎﻥ " ﭼﻲ ﺑﭙﻮﺷﻢ" )

ممنونم
وای بشرا "چی بپوشم" مشکل حل نشدنی ما خانمهاست به گمونم... آخرش هم صد نفر باید بهمون بگن لباسمون خوبه یا نه!!

هانا یکشنبه 17 آذر 1392 ساعت 11:54

ایشالا هر لحظه تون همینجور به خوشی و شادی بگذره عزیزم.

+ هزار ماشاالله به این خانم کوچولو

مررررررسی هانا جان

ملینا کوچولو

بانوچه یکشنبه 17 آذر 1392 ساعت 16:23 http://shaabnevis.blogfa.com

تا باشه از این دور همی های خوش

ممنونم بانوچه عزیزم

آقای دنتیست یکشنبه 17 آذر 1392 ساعت 17:51

مبارکش باشه
چه فیگور دلبرانه ای هم جلوی دوربین گرفته :)
ایشالا تولد صد و بیست سالگیش رو هم با حضور شما برگزار کنند ، فقط فکر کنم اون موقع دیگه نتونی از این چکمه های پاشنه بلند بپوشی!

به نظرت تا صد و بیست سالگی اوشون من زنده ام؟؟ من کلاغم آیا؟؟
اگه زنده نبودم که هیچ! اما اگه بودم مطمئن باش میپوشم. (ایکون "ای خدا زنده نباشم واگرنه ضایع میشم"!!)

امیرحسین... یکشنبه 17 آذر 1392 ساعت 19:09

همیشه شاد باشی

مرسی

مریم نگار یکشنبه 17 آذر 1392 ساعت 19:23

خیلی خوشحال شدم که به این مهمونی رفتی...گاهی فکرمیکنم نکنه دلارام اونجا تنهاشده و حس غریبی میکنه.....ولی دختر نازنین و مهربون و پرانرژیی مثل تو و باوجود مامان گلی مثل سمیراجان...گمان نکنم چنین چیزی باشه....
شاد و خوشحال باشی همیشه دلی جانم..

فدای شما بشم من
ممنونم مامانگار مهربونم. شما هم همینطور ایشالا

مریم نگار یکشنبه 17 آذر 1392 ساعت 19:27

ضمنا برام خیلی جالب بود...چندین سال پیش یکی از دوستان ترکمنستانی همسرم با دخترش اومدن ایران و مدتی مهمان ما بودن....دخترش همین سن و سالها بود و عجیب شبیه این خانم کوچولوی قشنگ بود..عجیییییب...
الان شنیدم یه پیانیست معرکه شده....

ای جانم هزار ماشالله
مامانگار جانم فکر کنم ملینا کوچولوی ما هم هنرمند محشری بشه

ته تغاری یکشنبه 17 آذر 1392 ساعت 19:58 http://ssmall.blogsky.com/

همیشه به رقص و شادی دلارام خوبم

ممنونم عزیز دلم

مژگان امینی یکشنبه 17 آذر 1392 ساعت 20:30 http://mozhganamini.persianblog.ir

سلام
امیدوارم همیشه شاد و سرحال باشی.

سلاااااام
ممنونم از محبتتون
شما هم همینطور ایشالا :*

yasna یکشنبه 17 آذر 1392 ساعت 21:26 http://delkok.blogfa.com

معلوم این ملینا خانم خیلی خانم تشری دارند ها...
ایشالا همیشه به خوشی...

خیلی ماشالله
ممنونم عزیزم

snowman یکشنبه 17 آذر 1392 ساعت 21:35

شاد باشی دوستم. ما هم دلمان رقص خواست خب!!

ای جانم
جات خالی :*

آذرنوش یکشنبه 17 آذر 1392 ساعت 22:35 http://azar-noosh.blogsky.com

ای جاااااانم یعنی من عاشـــــــق دختر بچه هاییم که خوش رقصن....کلا رقص چیزه خوبیه حیف تو ایران امکاناتش نیست

درسته امکاناتش نیست ولی خداروشکر دخترهای ایرانی کلا هنرمندن

تیراژه دوشنبه 18 آذر 1392 ساعت 12:38 http://tirajehnote.blogfa.com/

من بیشتر از پست حواسم رفت به اینکه دقیقا چی پوشیده بودی
بلوز آستین بلند+ پیراهن کوتاه قلاب بافی +جوراب شلواری + چکمه با پاشنه های نازک
دارم سعی میکنم تجسمت کنم و لازمه بگم که نمیتونم؟!
خب بگذریم

خانم شما که رفتی فرنگ و فرت و فرت فخر میفروشی به ما بی نوایان، نمیشد به جای عکس این دخترخانم شیطون بلای خوشگل و دوست داشتنی، از صحنه ی رقص مبارکشان فیلم تهیه میفرمودید و نشانمان میدادید؟ حالا خودتان هم از آن طرف در حد یک شات رد میشدید که وجنات و پوششتان هم به روئیتمان برسد ممنون تر هم میشدیم همی!!!

الهی که همیشه مشغول به جشن و شادی باشی دل آرام مهربانم.

ایشالا قسمت باشه حضوری براتون بپوشم تا دقیق متوجه بشی
بله چشم حتما در اینده لحاظ میکنم :))
در کنار دوستهای گلی مثل تو

سمیرا دوشنبه 18 آذر 1392 ساعت 13:24 http://nahavand.persianblog.ir

همیشه به شادی و جشن و خوشی عزیزم...تولد این ملینا خانوم بود حالا؟ چقدر ماشالله نازه...چه چشمایی داره....راست میگی دخترهای ایرانی با وجود کمبود امکاناتشون همه یه پا جملیه ان خواهر...

ممنونم سمیرا جان
نه تولد ملینا نبود.

مزاحم تلفنی دوشنبه 18 آذر 1392 ساعت 15:45

سلام به خانم کافه رو
هر چند بنده دیر میرسم این روزها اصولا! اما خوب به هر حال باید اذیت و آزارم رو اجرا کنم.
خانم عکس های مربوطه رو دیدم منتها چند روزه فیص/ب/وق اینجا غش کرده نه اینکه اینجا پایتخت خارج نیست از اون لحاظ
خوشحالم که داره بهت خوش میگذره.
خدائیش دلی خیلی خوب اون خانم ها رو درک کردیا
وااااااای چقد سوژه داشتم برای اذیت کردنت همه اش پرید. دیگه نمیشه آخه تلفن هم زد. به تکنولوژی روز مجهز شدی یا نه؟ باور کن اذیت و ازار خونم اومده پایین.
خوش باشی

سلاااااااااام
شما پیامهای مربوطه رو یک چک بفرمایید
وقتی داری میخونی این() قیافه منه ها

میرزاده خاتون دوشنبه 18 آذر 1392 ساعت 17:54 http://khatoonnn.blogfa.com

سلام دل آرام جون. منم عاشق مراسمای شاد بخصوص جشن تولدم. جشن تولد به نظرم یکی از بهترین مراسمای دنیاس
تیپت هم که مطمئنم عالی بوده عزیزم

الهی که همیشه شاد و خوش باشی

سلام عزیزم. ایشالا که همیشه به شادی باشی
ممنونم خانمی

جزیره دوشنبه 18 آذر 1392 ساعت 20:38

ببخشید من نتونستم شما رو تصور کنم اگه امکان داره از دفعه ی بعدی خودتونو با عکس توضیح دهید
بعله

ایشالله همیشه به خوشی

وروجک تو چرا جواب خصوصی منو نمیدی؟؟

جزیره دوشنبه 18 آذر 1392 ساعت 20:40

ولی هرچی فک میکنم میبینم نع،نمیشه. این پست کلن عکسش کمه
نه عکس کفشاتو گذاشتی نه عکس هدیه ای که دادی و گذاشتی نه عکس کیکی که خوردی نه عکس پیرهن کوتاه قلاب بافی، حالا از همه ی اینا که بگذریم از اون عکس پسر خارجیه چه جور بگذریییییییییییییییییییییم؟! ای خداااااااااااااااااااااااااااا، وامصیبتااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

عکس ملینا رو گذاشتم دیگه. دختر به این خوشگلی، پسر خارجی میخوای چکار

جزیره دوشنبه 18 آذر 1392 ساعت 20:48

من کامنت تیراژه رو خوندم واجب دونستم یه چی بگم. حقیقتا من هم ابتدا در تصورت دچار مشکل شدم،یعنی اول داشتم در تقدم و تاخر پوشیدن پیرهن و بلوز فکر میکردم :دی ،که خب بعد به این نتیجه رسیدم صددرصد اول پیرهن بعد بلوز.
بعد برام سوال شد که ایا این بلوز که میگه، دکمه داشته جلوش یا بسته بوده کلهم اجمعین؟؟؟؟؟؟؟؟؟خب این سوال مهمیه. چون درصورت بسته بودن بلوز، از پیرهن صرفا به عنوان دامن استفاده شده که این خودش یه نکته کنکوری داره
ولی اگر دکمه داشته باشه که باز بشه در اون صورت هم پیرهن دیده میشده و هم اینکه وسط مجلس دکمه بلوزو میبستی عین این میمونه رفتی یه دست لباس جدید پوشیدی

ای خدا از دست شما ها
جزیره جونم پیرهن آستین حلقه ای قلاب بافی میدونی چجوریه؟ یعنی یه پیرهن که لزوما باید زیرش چیزی بپوشی تا در درجه اول بدنت پیدا نباشه و در درجه دوم یخ نزنی(این دومی در حال حاضر خیلی مهمههههه) در نتیجه یک عدد بلوز باید اون زیر بپوشی تا چی؟ افرین هم گرم باشی و هم بدنت پوشیده بشه. بعد ایشون کمی(!!!) کوتاه هستن. پس لازمه که ساپورت پوشیده بشه تا چی؟؟ تا هم پوشیده باشی و هم یخ نزنی. پیرهن عزیزم نه دکمه داره نه چیزی. طفلی بینوا کلا روی هم چند وجب بیشتر نیست
امیدوارم ابهام ها برطرف شده باشه ;)

جزیره دوشنبه 18 آذر 1392 ساعت 20:49

با تشکر از خودم :دی

خیلی کشف درستی داشتی تشکر هم میکنی؟؟!!

نرگس20 دوشنبه 18 آذر 1392 ساعت 22:27 http://www.narges20.blogsky.com

سلام دل آرام خوش رقص ِ خوش لباس

برای شادیت خوشحالم...خدا را شکر
امیدوارم شادیهای زندگیت مستدام باشه
دلم یه عکس ازت خواست

سلااااام نرگس عزیزم
ممنونم برای شما هم همینطور
ای جانم :*

اخ اخ امان از روزى که سوالى عجیب برام پیش میاد بعد عینا همون کار رو انجام میدم!!

آخ اخ اخ

جزیره سه‌شنبه 19 آذر 1392 ساعت 10:30

وااااااااااااااااای چه چیزااااااااااااااااااااااااااا
نه خانوووووووووووووم، ما اصن از این چیزای خارجی ندیدیم،این خارجه که لباساشون بدن نماست و از رو پیرهن زیرش دیده میشه:دی



ولی خداییش این نکته تستی داشت خو، من اصن به قلاب بافیش دقت نکردم که خب زیرش دیده میشه وگرنه خب مسلما میگفتن بلوز باید بره زیر پیرهن
درسته درسته
کافی چی ابهامت رفع شد؟به جان خودم اگه از کافه چی هم میپرسیدی میدیدی به این قلاب بافیش دقت نکرده:دی


در مورد خصوصی هم ایشالله یه شب میام باهم اساااااااااااااااااااااااسی بحرفیمچیه؟نکنه توقع داری بی مردم ازاری جوابتو بدم؟

تو شیطونک منی شیرین زبووووووووووون
جزیررررررررررره تو کنکور دارررررررررررری به نکات تستی بیشتر دقت کنننننننن
ای خداااااااااااا!!! تازه خبر خوب میخوای بدی و داری منو زجرکش میکنی. خبرت بد بود چه میکردی!!!!!!!!!!!

"یک من دیگر" سه‌شنبه 19 آذر 1392 ساعت 11:31 http://yekmanedigar.blogsky.cim

خانوما یا الله... چادرارو سر کنید!

ته مجلسیا چادرها رو بکشید جلوتررررررررر

سارا سه‌شنبه 19 آذر 1392 ساعت 11:40 http://www.takelarzan.blogsky.com

ای جونم همیشه به مهمونی و شادی نازنین بانو

ممنونم عزیز دلم

سوگند سه‌شنبه 19 آذر 1392 ساعت 16:26 http://www.sogandneveshte.blogsky.com

سلام
آره آره
از این کارا زیاد داریم تو زندگیمون ها
خوشحال میشم اگه به وبم سر بزنی عزیزم

سلام :)

آزاده سه‌شنبه 19 آذر 1392 ساعت 18:50

سلام دل آرام جان
خوبی دوست من؟ ایشالا همیشه به شادی.

سلام آزاده عزیزم
ممنونم خانمی

[ بدون نام ] سه‌شنبه 19 آذر 1392 ساعت 20:59

اومدم بگم ایم عزای اهل بیت و جشن و رقص؟؟ که دیدم کلاً در فضای دیگری نفس می کشید.

بله خدا رو هزار مرتبه شکر جشن و رقص...
نمیدونم چطور نمیتونید تصور کنید که میشه شادی رو در کنار غم داشت. نمیدونم چطور انتظار دارید عزیزی که تولدشه و در کنارمون هست رو به بهانه عزا نادیده بگیریم؟
خانم یا آقای محترم بی نام و بی هویت، من برای امام حسین و یارانشون احترام زیادی قائل هستم و اونقدر اعتقاد دارم که در زمان عزا نباید شادی کرد اما الان اگر اشتباه نکنم هفتم ماه صفر هست. شما بهتر از من میدونید که این روز تولد امام هفتم هست. اگر شادی و تولد حرام بود، هیچوقت خدا این روز رو برای تولد ایشون انتخاب نمیکرد...
لطفا اینطور با تعجب و ناراحتی با کسی که نمیشناسید برخورد نکنید. شما خدای روی زمین نیستید...

پروین سه‌شنبه 19 آذر 1392 ساعت 23:00

سلام عزیز دلم
همیشه به شادی و مهمانی

دل بعضی ها را بسوزانیم؟ ما که عکستون رو دیدیم و لباستون و خودتون رو خیلی پسندیدیم و لازم هم نشد که قوهء تخیلمان را مستهلک کنیم سر حدس زدن پوشش زیبایتان

سلاااااااام
ممنونم شما هم همینطور
ای جانم به شما
:*****

تیراژه سه‌شنبه 19 آذر 1392 ساعت 23:32 http://tirajehnote.blogfa.com/

جزیره جان
از اول هم قضیه مبهم نبود که
تجسمش سخت بود والبته هنوز هم هست !
فعلا که پروین بانوی گرام دارند دلمان را میسوزانند بابت دیدن عکس و اینها
ای خدا لعنت کند آن زوکر برگ ملعون و آن فی.س.ب.ق اش را!
دلیییییییییییی؟ عکسهای مبارک رو ایمیل میکنی یا خودم بلند شوم توی این سوز سرما راه بیافتم دیار فرنگی تان؟

خودت راه بیوفت توی این سوز سرما بیا دیار فرنگی ما بلکه ببینیمت( یاد گوجه فرنگی، توت فرنگی و یا حتی تره فرنگی افتادم!!!!)

ترنم باران سه‌شنبه 19 آذر 1392 ساعت 23:41

مبارک باشه دلارام جان
همیشه به شادی و جشن


والا ما که در تجسم لباست هیچ مشکلی نداشتیم(آیکون ادمی با قدرت تجسم بالا در حال فخر فروشی)
تازه در مورد حرکات موزون احتمالی در حال رقص هم تجسماتی داشتیم

ای جانم به اینهمه قدرت تجسم :*

ترنم باران سه‌شنبه 19 آذر 1392 ساعت 23:43

واای چه عجب من کامنت گذاشتمو بلاگ اسکای نگفت رمز ورودت اشتباست،همون اول ثبت کرد!
یعنی دارم خواب میبینم

ترنم باران سه‌شنبه 19 آذر 1392 ساعت 23:45

چه خوبهههههههههههه
همیشه اینقدر سریع تایید کنه
آدم دوست داره تند تند کامنت بزاره

من بدونم تو تند تند کامنت میذاری اصلا تکون نمیخورم از پای سیستم
:*

افروز چهارشنبه 20 آذر 1392 ساعت 07:26

سلام عزیزم حس خوب اول صبحو مدیون توام ممنون دختر خوش قلب بلاگستان دوستایی مثل تو نعمت اند

سلاااااام قربون تو برم من
تولدت هزار بار مبارک افروز خوشگل و نازم
الهی که زندگی همیشه و همیشه وفق مرادت باشه

مهناز چهارشنبه 20 آذر 1392 ساعت 20:56

سلام یه سوال بپرسم؟

سلام
درمورد چی هست سوالتون؟

درمورد سوالتون، نه متوجه منظورتون شدم و نه اطلاعی دارم.

م . ح . م . د پنج‌شنبه 21 آذر 1392 ساعت 14:14

کاش میذاشتید مراسم رو بعد صفر میگرفتید ...

یک کلام هم از آقا م ح م د

جزیره پنج‌شنبه 21 آذر 1392 ساعت 20:34

محمداقا راس میگن
اصن کاش میزاشتید تو شعبان میگرفتید.نیمه ی شعبان حتی

بله چشم لحاظ میکنیم حتما. سری بعد با اعیاد شعبانیه مراسممون رو هماهنگ میکنیم

جزیره پنج‌شنبه 21 آذر 1392 ساعت 20:49

صابخونه ما آمدیم نبودید

البته حالا از خدا که پنهون نیست از شما چه پنهون، حالمون خیلی هم خوب نبود،همون بهتر نبودید وگرنه شاید حال شما هم خراب میکردیم
البته اتفاق خاص مهمی هم نیفتاده ولی خب ما با گوش دادن اهنگ تاوات خواجه امیری هم حالمون بد میشه،ما یه همچین ادم انعطاف پذیری هستیم دیگه

همون بهتر که نبودم واگرنه نصفت میکردم نیم وجبی
الهی که حالت همیشه خوب باشه عزیز دلم
قربون خودت و انعطاف پذیریت بشم من آخه

فرشته جمعه 22 آذر 1392 ساعت 16:30 http://houdsa.blogfa.com

سلام علیکم به روی ماهتتتتتتتتت

همیشه شاد باشی و خوشحال...من که لباستو دیدم...(اینو منظورم فقط به تی تی و جزیره بود)

امیدوارم همیشه بخندی مهربون...

سلام فرشته عزیزم
ممنونم از محبتت
بله بله شیطنتتان را متوجه شدیم
ممنونم تو هم همینطور

م س ا ف ر دوشنبه 14 بهمن 1392 ساعت 07:50


ببخش که حرفم نمیاید
ولی دعاگو و دلتنگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد