دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

قبل از ایستگاه آخر پیاده میشوم

http://s5.picofile.com/file/8103915834/12122013396.jpg


مترو خیلی شلوغه. ازدحام وحشتناکی داره. البته زیاد عجیب نیست. خریدهای اخر سال و مهیا کردن تزیینات درخت و ریسه های جلوی خونه ها و خرید هزار و یک مدل شیرینی و عیدی های جور واجور همه و همه باعث این ازدحام و شلوغی شده. درست مثل اواخر اسفند ماه ما... دخترک گیتار به دست به قدری داره قشنگ میخونه که اول شک میکنم شاید موسیقی از جای دیگه ای پخش میشه ولی به منبع صدا که نزدیک میشوم میبینم خودش هست که میخونه... میپیچم به سمت سالنی که باید ازش بگذرم. در میان ازدحام جمعیت گم میشم... غرق میشم... چشمم رو روی زمین بین پاهای این عابران ِ عجول میچرخانم. همه شان برای "رسیدن" چه مشتاقند. در بین آنهمه کفش های رنگی رنگی توجه ام به پله های زیرپایمان جلب میشود. چند ده سال، چند صد هزار نفر روی این زمین راه رفته اند؟... فکر کن یک لحظه و در یک آن همه شان محو شوند... محوطه خالی شود... تو بمانی و یک ایستگاه مترویی که خالیست... یک میدانی که خالیست... یک شهری که خالیست... تو بمانی و زمینی بدون سکنه... تصورش به قدری وحشتناک هست که ترجیح میدهم هر چه سریعتر دوباره خودم رو در خیل جمعیت گم کنم...


نظرات 9 + ارسال نظر
نینا جمعه 22 آذر 1392 ساعت 21:26

shologhi tora az hojome afkare vahshatnak dor mikune

آقای دنتیست جمعه 22 آذر 1392 ساعت 22:31

تصویرسازیت مثل همیشه عالی بود...دور نیست انقراض و انحطاط نسل بشر!

آزاده شنبه 23 آذر 1392 ساعت 00:57

دل آرام جان باز فکر کنم اشتباه فرستادم. ببخش قول میدم دیگه تکرار نشه.

نه عزیزم نگران نباش. چیزی نفرستادی

ترنم باران شنبه 23 آذر 1392 ساعت 01:14

وای منم دلم برف خواست ولی شلوغی نه
این روزا به بیشترین چیزی که نیاز دارم سکوته.ولی هر شلوغی هم که بد نیست مثل همین تکاپوی سال جدیدو خرید و ...

آره تصویری که دادی ته دل ادمو خالی میکنه،تنهایی همیشه خوب نیست

افروز شنبه 23 آذر 1392 ساعت 07:39

اره گاهی خیلی لازم داریم به گم شدن بین آدمها حتی اگر غربیه باشن من بعضی وقتها که دلم میگیره به خودم میگم برم بیرون ادمها و جریان زندگی رو ببینم

عارفه شنبه 23 آذر 1392 ساعت 10:19 http://inrozha.blogsky.com/

خالی شدن زمین از انسان ها ترس دارد..

آوا شنبه 23 آذر 1392 ساعت 10:37

دل آرام پریروز یکیو دیدم توی مترو
عین خودت بود..عین عین عین
خودت......باهمون چشمای
مهربون،خونگرم وصمیمی
شایدم بخاطراینه که این
روزاخیلی توی ذهن و
دلمی..مراقب خودت
باش دل آرامم......
یاحق...

مژگان امینی شنبه 23 آذر 1392 ساعت 11:08 http://mozhganamini.persianblog.ir

سلام
برف زیبایی است!
امیدوارم هیچ کداممان آن تنهایی را تجربه نکنیم.

سلام از منه

آزاده شنبه 23 آذر 1392 ساعت 17:08

ای وای دل آرام جونم پس برای کی فرستادم؟!!!!!!!!
ممنونم عزیز دلم.
مراقب خودت باش در مملکت غریب مخصوصا با اون پله برقی های عجیبشون..(آیکون کسی که میخواد دل آرام برگرده پیش خودمون)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد