دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

کیا هستن؟

طبق زمان بندیمون دو روز دیگه بیشتر زمان باقی نمونده. اسامی خوش قولهایی که تا این لحظه عکس فرستادن در این جدول نوشتم و به محض رسیدن عکسهای جدید نام فرستنده رو اضافه میکنم.





زویاخاتون و آقای دنتیستخانم مژگان امینی
 مامان سمیراسکوتبشرا
مراحم تلفنی!سمیرارضوان

یسنافرشتههیچکسی
دل آرامطودی





*عکس: یلدای 91 خونه مادربزرگ


نظرات 13 + ارسال نظر
عاطی سه‌شنبه 26 آذر 1392 ساعت 16:34 http://www-blogfa.blogsky.com

من ی مشکلی دارم!

ما الان فقط حافظ داریم!!!!بقیه وسایلو هنوز نخریدیم:دی

خو شاید من دلم بخواد با انار یا هندوونه یا آجیل عکس بگیرم:(


والا!!!! تازه خواهرمم رفته مسافرت دوربینو برده:)))

اگه با حافظ دوست داشتی با اون بنداز، اگه نه، خلاقیت عاطی جان، خلاقیت داشته باش. تو که اخر خلاقیتی دختر خوشگل. یه طراحی ای،نقاشی ای،چیزی از خودت ارائه بده
دوربین؟ خدا سالم نگهداره گوشی های موبایل رو

جزیره سه‌شنبه 26 آذر 1392 ساعت 18:11

دلی جونم نیستی؟
ما به طرز غیرمنظره ای امشب شام دعوت شدیم0_o
اومدم خبر بدم که یهو نگی چه بی ادب بود یه خبری نداد

آخرشم من مجبور میشم فردا کامنت خصوصی بزارم و بت بگم -_-

جزیره تو اخرش منو میکشی ببین کی گفتم
خب اخه قربون شکل ماهت برم یه کلام میگفتی خبر خوبتو. خب من نصف عمر شدم از هیجان که...
جزیررررررررررره یعنی امشب بگذره و بهم نگی، من میدونم با تووووو

شبــ نم سه‌شنبه 26 آذر 1392 ساعت 18:27

خب منم از اینا میخوااااام ..

ای جانم

جزیره سه‌شنبه 26 آذر 1392 ساعت 22:48

سلااااااااااااااااام
ببین من اومدم
هستی یا چی؟:دی

جزیره سه‌شنبه 26 آذر 1392 ساعت 22:49

حالا قشنگیش کجاست دلی، اونجا که من خبرمو بگم بعد تو اینجوری
بعد بگی:این بود خبر خوبت؟

بعد اقا عجب بخِندیماااااااااااااااااااا

جزیره سه‌شنبه 26 آذر 1392 ساعت 23:07

دلی تو نه ساعت 11 شب هستی، نه 6بعدظهر، نه 10 صبح
پس کی هستی دلی جان؟

سلام خوش اومدی. من سراپا گوشم برای شنیدن خبر خوبت

سمیرا چهارشنبه 27 آذر 1392 ساعت 11:28

ای جان عکس شب یلدای پارسال ، امسال باید فقط نظاره گر باشیم ، نیستیم کنارشون

آنلاین باید شاهد مراسم باشیم :)))

ﺑﺸﺮا چهارشنبه 27 آذر 1392 ساعت 11:53 http://biparvaa.blogsky.com

اﻳﻤﻴﻞ ﻣﻦ ﺭﺳﻴﺪ?

رسید عزیز دلم

سمیرا چهارشنبه 27 آذر 1392 ساعت 13:57 http://nahavand.persianblog.ir

برگ سبزی از طرف من ارسال شد دلی جونم....ببخشید دیگه فقط دوست داشتم کنارتون باشم

خیلی هم عالی هست و من به این میگم ابتکار

صدیقه (ایران دخت) چهارشنبه 27 آذر 1392 ساعت 22:37 http://dokhteiran.blogsky.com/

چرا گریه؟؟ چی شده؟؟

پروین چهارشنبه 27 آذر 1392 ساعت 23:54

ببخشید عزیزم که من نمیتوانم شرکت کنم. خرید این هفته را محمد و بچه ها کردند و انری و هیچ چیزی که سمبل یلدا باشد در خانه نداریم :(

اختیار دارید این حرفها چیه وجودتون و حضورتون دلگرمیه

فرشته پنج‌شنبه 28 آذر 1392 ساعت 11:37

سلام دل آرام آرام دل ...
خوبی بانو جان...
اول تشکر و دوم اینکه عذر تقصیر که مشغله ی این چند مدت فرصت نداد جویای احوال باشیم .
و سوم اینکه بودن در کنار شما عزیزان به هر حال غنیمت است .حتی با کج سلیقه گی ما ...

ممنونم بابت این دور همی دل آرام جان .

سلام خانمی
ایشالا همیشه سلامت و شاد باشی عزیزم
خیلی هم خوش سلیقه ای خوشگل خانم

فرشته پنج‌شنبه 28 آذر 1392 ساعت 11:38

به قول جزیزه جان لطفا خصوصی چک شود

چشششم :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد