دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

حالا لباس چی بپوشم؟؟؟

عارضم خدمتتون که بنده امروز مهمونی دعوت دارم. باید ساعت 3 هم اونجا باشم. الان ساعت 10:40 دقیقه است و من مثل یک عدد سیب زمینی پخته ولو شده روی مبل هستم و توان بلند شدن ندارم. بعد هی ساعت تند تند از جلو چشمهام رد میشه، من هی بهش چشم غره میرم، هی به کارهایی که باید انجام بدم فکر میکنم و استرسی مهییییییییییب من رو فرا میگیره. بعد یه ندای درونی میگه پاشو پاشو کوچولو آها نه میگه پاشو پاشو برو کارهات رو انجام بده که بری بعد یه ندای درونی دیگه که خیلیییییی از اون یکی نزدیکتره هی میگه نه حالا زوده نه حالا زوده (جهت رعایت حق کپی رایت ندامون ریتمیک خونده بشه لطفا! ) بعد دیگه هیچی دیگه فعلا که بنده در خدمتتون در حال تایپ اوضاع و احوال میباشم و این ساعت هم هییییی تندتر و تندتر دور میزنه!


نظرات 6 + ارسال نظر
امیرحسین... پنج‌شنبه 23 بهمن 1393 ساعت 12:27

به صرف چیه؟ ناهار؟ ما هم امکان حضور داریم؟

نه نه عصرونه بووووود جای شما خااااااالی

طاها پنج‌شنبه 23 بهمن 1393 ساعت 15:37 http://dastanakeman.mihanblog.com

سلام

الان ساعت 3:37 است و شما تو مهمونی هستی...حتما هم لباس مناسب رو پیدا کردی
امیدوارم یهت خوش بگذره
شاد باشی

سلام
بله جاتون خالی توی مهمونی بودم و بسیاااااااار هم خوش گذشت.
مررررررررسی به همچنین

تیراژه جمعه 24 بهمن 1393 ساعت 00:04 http://tirajehnote.blogfa.com/

عزیز زیبا و خوش تیپ من
همیشه به مهمانی و شادمانی باشی

جات خیلی خاااااااااااااااااااااااااااالی بوووووووووووووووووووووود
نبودت خیلی به چشم میومد دختر...

نرگس20 جمعه 24 بهمن 1393 ساعت 19:33

سلام دل آرام جان
خوشحالم که نوشتی خوش گذشته بهت
انشالا همیشه به مهمونی

نگران نباش عزیزم..این دغدغه ی چی بپوشم مال همه ی ما خانوم هاست
دست آخر هم وقتی به مهمونی میریم همه میگن به بـــــــــــــــه چه لباس خوشگلی
و ما نتیجه میگیریم که هرچی بپوشیم باز هم بهترینه و بیخود ذهنمونو درگیرش کردیم
بهله

سلااااااااااااااام
فدای توووو
آره انگار یه چیز مشترکه بینمون. خوش به حال آقایون که چنین دغدغه ای ندارن

فروردین جمعه 24 بهمن 1393 ساعت 23:43 http://ashteroh.mihanblog.com/

نیمه جدی شنبه 25 بهمن 1393 ساعت 01:27

خب یه عکس از خودت و لباست میذاشتی دیگه( آیکون یک فضول بی ملاحظه ی موقعیت نشناس!!)

آیکون یکی که عاشق نیمه جدیه نازمونه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد