دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

به فصل دانش -پاییز- سلام

کتاب خوندن هر مدل و هر جوریش که باشه خوبه.این نظر منه البته، شاید نظر شما این باشه که باید تخصصی کتاب خوند و یا از نویسنده های خاصی فقط خوند و یا حتی فقط عناوین خاصی و یا هر "خاص" دیگه ای... اما تمام این ها چه نظر من و چه نظر شما وقتی ارزش پیدا میکنه که جامه عمل بپوشه. این مهم وقتی جذابتر و ارزشمندتر میشه که مطالب کتاب حال و هوای کاربردی پیدا کنن و بشن یه شمع برای راه...

اول هفته مدیرم بهم گفت که یه نامه بنویس با این مضمون که از ما تقاضا داری باهات موافقت کنیم برای دانشگاه رفتن . با همکارم که مطرح کردم گفت حتما میخوان فردا هیچکدوم از ما شاکی نشیم که ای بابا چرا دل آرام نیست، اون یکی گفت شاید میخوان ساعاتی که نیستی رو کسر کار حساب کنن میگن نامه بنویس که فردا شکایت نکنی ازشون، اون یکی گفت میخوان فردا روز اگه حرفی یا کاری خلاف میل اینها کردی این رو چماق کنن بکوبن توی سرت!

خلاصه هرکس یه چیزی گفت ولی حرف اونی که گفت برای  کسر کارها میخوان مدرک داشته باشن منطقی تر بود. خیلی ذهنم درگیرش شده بود که یهو یاد یه جمله جادویی افتادم.


                    " چرا نگران باشم. شاید هرگز اتفاق نیوفتد."     

                                                                                                                                                                          از کتاب چهار اثر  از فلورانس اسکاول شین


با تکیه بر این جمله سعی کردم ذهنم رو آروم نگهدارم تا برم پیش مدیرم و باهاش صحبت کنم. در لفافه موضوع رو مطرح کردم و اون هم در لفافه جواب داد که نه قرار نیست جنابعالی کسر کار بخوری! خوشحالم که این دوست تونست به کمکم بیاد...


*پاییزتون قشنگ، مهرتون پر مهر



نظرات 8 + ارسال نظر
مژگان امینی چهارشنبه 1 مهر 1394 ساعت 14:11 http://mozhganamini. persianblog.ir

چه خوب
موفق باشی

متشکرررررررررم

مزاحم تلفنی چهارشنبه 1 مهر 1394 ساعت 16:52

دم مدیرتون گرم. پااااااااااییز مبااااااااااااارک (آیکون خوشحالی با شدت و حدت هر چه تمامتر)


پاییز شما هم مبارک

طـ ـودی پنج‌شنبه 2 مهر 1394 ساعت 02:13

پاییزت قشنگ دل آرام

پاییز تو هم پر باران و پر رنگ

صدیقه پنج‌شنبه 2 مهر 1394 ساعت 15:16

سلام دل آرامم
دقیقا منم به جمله اعتقاد دارم . هر موقع استرس چیزی که شاید در آینده اتفاق بیئفته رو میگیرم به خودم میگم. چته دختر؟! هنوز که نمرده. صبر کن هر وقت مرد براش عزاداری کن. (یه بیان خیلی مبتدیانه از جمله ای که تو گفتی!:))
قبولیت مبارک عزیزم. برات آرزو میکنم تا ته خط ارشد رو با انرژی و انگیزه طی کنی و دوسال دیگه برامون از قبولی آزمون دکتری بنویسی.

سلاااااام
اتفاقا تو خودمونیش رو گفتی
ممنونم عزیزززززززززم

رها - مشق سکوت پنج‌شنبه 2 مهر 1394 ساعت 20:41 http://mashghesokoot.blog.ir

دقیقا همینطوره که گفتی، مهم نیست چی میخونیم یا چی میبینیم، مهم اینه که از هر کاری که انجام میدیم، یاد بگیریم و عمل کنیم به چیزایی که یاد گرفتیم
یاد یه حدیث از امام علی افتادم:
چون روایتی را شنیدید، آن را بفهمید و عمل کنید، نه بشنوید و نقل کنید، زیرا راویان علم فراوان و عمل کنندگان آن اندکند.

چه مثال مناسب و به جایی زدی رها جون
ممنونم

رها پویا شنبه 4 مهر 1394 ساعت 10:37 http://gahemehrban.blogsky.com

آره ... شاید هرگز اتفاق نیفتد ... چه خوب که خوب پیش رفت دختر گلم...

طاها یکشنبه 5 مهر 1394 ساعت 19:39 http://dastanakeman.mihanblog.com

سلام
خیلی هم عالی

سلام متشکرم

میرزاده خاتون سه‌شنبه 7 مهر 1394 ساعت 19:14 http://hedikhatoon.blog.ir

حال و هوای دانشگاه خیلی خوبه. من بااینکه بعضی وقتا از درس ها خسته می‌شم اما ته دلم این دوران رو خیلی دوست دارم می‌دونم بعدها دلم برای همین روزها تنگ می‌شه حالا همه ی اینا رو گفتم که بگم دوباره دانشجو شدنت مبارک دل‌آرام جون

آره منم به شدت حال و هواش رو دوست دارم و از تو چه پنهون چون هوس کرده بودم باز برگشتم به دانشگاه
ممنونم عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد